dnes je 25.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Katolícka spojená škola sv. Františka Assiského
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37958470
Ul. A. Gwerkovej-Göllnerovej 9 Array, 96901 Banská Štiavnica

Slovensko
Kontaktná osoba: Katolícka spojená škola sv. Františka Assiského
Telefón: +421 903525023
Email: bozena.bacikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.katgymbs.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435204
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
39162200-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je obstaranie a modernizácia materiálno-technického vybavenia určeného pre Strednú odbornú školu sv. Františka Assiského. Nové tovary sú určené na vybavenie nových odborných učební a testovaco-simulačnej miestnosti pre stredoškolákov študujúcich odbor informačné a sieťové technológie. Jedná sa o vysokovýkonné počítače, tablety, 3D tlačiarne, 3D skenery, switche, dataprojektory, dron, robotické stavebnice, humanoidný robot, interiérové vybavenie a ďalšie. Názvy obstarávaných tovarov, ich technické parametre a množstvá sú uvedené súťažných podkladoch v členení do šiestich častí zákazky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 138 140,32
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Na preukázanie osobného postavenia verejný obstarávateľ v súlade s § 112 ods. 4 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (ďalej ZoVO) vyžaduje: a) predloženie dokladu o oprávnení dodávať tovary, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky podľa § 32 ods.2 písm.e) b) čestné vyhlásenie o tom, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike, alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods.2 písm.f) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj: - v súlade s § 39 ZoVO jednotným európskym dokumentom, - v súlade s § 114 ods. 1 ZoVO čestným vyhlásením, - v súlade s §152 ZoVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie. Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s § 152 ods. 4 ZoVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov. V prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 112 ods. 4 písm. a) zákona výpisom z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpisom zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, uchádzač nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 ZoVO tieto doklady predkladať verejnému obstarávateľovi a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 34 ods. 3 zákona a za každého subdodávateľa, ktorého uvedie vo svojej ponuke.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 34 ods.1 písm. m) zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) sa požaduje od uchádzača/uchádzačov predložiť opisy a fotografie tovarov, prípadne certifikáty alebo potvrdenia s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydané orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu. Požadujeme, aby uchádzač predložil technický opis ponúkaného tovaru s uvedením názvu tovaru, technických parametrov a fotografií predmetu zákazky napr. vo forme prospektov od výrobcu, certifikátov alebo potvrdení o zhode. Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti v zmysle § 38 ods. 5 ZoVO: Podmienka účasti je primeraná, nakoľko bez uvedenia technického opisu, technických parametrov a fotografií nedokáže obstarávateľ vyhodnotiť a posúdiť pravdivosť ponuky predloženej uchádzačom. Použitie podmienky účasti je primerané, pretože je uvedená v rozsahu stanovenom zákonom o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač v ponuke preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-12-02T14:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-10-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-12-02T14:15:00
Miesto: Budova Katolíckej spojenej školy sv. Františka Assiského, Ul. A. Gwerkovej-Göllnerovej 9, Banská Štiavnica
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude verejné. Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť iba oprávnení uchádzači (resp. osoby splnomocnené uchádzačom na zastupovanie), teda tí, ktorí predložili ponuku. Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ZoVO. V dôsledku opatrení v súvislosti s ochorením COVID-19 bude otváranie ponúk zabezpečené aj online, cez funkcionalitu systému ERANET.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. V súlade s § 64 ods. 4 ZoVO je neobmedzený prístup k súťažným podkladom vo formáte PDF zabezpečený odo dňa publikovania Výzvy na predkladanie ponúk v profile verejného obstarávateľa zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, link: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/15017 2. Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 zákona o VO v systéme ERANET na URL adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania.Verejný obstarávateľ záujemcov zároveň upozorňuje, že súťažné podklady a súvisiace prílohy sa na verejnom profile nachádzajú v needitovateľnej podobe. Editovateľná podoba podkladov sa záujemcom sprístupní po prihlásení sa do systému v sekcii Dokumenty v predmetnom verejnom obstarávaní. 3. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Zaregistrovaní záujemcovia budú informovaní o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie, verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú preto informovaní. 4. Pre potreby elektronickej komunikácie sa je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať do systému ERANET na URL: https://obstaravanie.eranet.sk .Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL. 5. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: - OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; - Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; - Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies 6.Verejný obstarávateľ v tomto zadávaní zákazky bude postupovať podľa § 112 ods. 6 ZoVO; vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 7. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZoVO. 8. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že proces verejného obstarávania musí byť schválený Poskytovateľom NFP. V prípade neschválenia procesu verejného obstarávania si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a zmluvu nepodpísať, resp. anulovať.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-09T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 24.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,24 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA