dnes je 26.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: TT/01
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Trnava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00313114
Hlavná 1, 91771 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Trnava
Telefón: +421 915991560
Email: peter.purdes@trnava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trnava.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435205
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
71200000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Zákazku predstavujú komplexné služby architekta pre zámer verejného obstarávateľa postaviť polyfunkčný objekt s podzemným parkoviskom v území, ktoré ohraničujú ulice Paulínska, Dolnopotočná a Halenárska. Toto územie predstavuje výnimočne veľkú nezastavanú plochu v Centrálnej mestskej zóne Trnava. Plocha v súčasnosti slúžiaca ako parkovisko vznikla asanácou historickej zástavby. Územie sa nachádza medzi zástavbou rôznej mierky: od nízkopodlažnej historickej zástavby ulice Halenárska s úzkou parceláciou, cez bytové objekty z 2.polovice 20.storočia na ulici A. Malatinského, po monoblokový objekt obchodného domu na Dolnopotočnej ulici.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 104 989,10
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
71242000-6

71247000-1

71221000-3

71222000-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Trnava
Opis obstarávania:
Zákazku predstavujú komplexné služby architekta - najmä spracovanie nadväzujúcich projekčných stupňov, ktorých predpokladaný rozsah je: - vypracovanie architektonickej štúdie vrátane štúdie odborných profesií; - vypracovanie dokumentácie pre vydanie územného rozhodnutia; - vypracovanie dokumentácie pre vydanie stavebného povolenia; - vypracovanie dokumentácie pre výber zhotoviteľa v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby, ktorá bude súčasne podkladom pre verejné obstarávanie, a teda, vypracovanie dokumentácie tak, aby rešpektovala legislatívne obmedzenia verejného obstarávania. - zabezpečenie súčinnosti, pomoci a podpory v priebehu nadväzujúceho verejného obstarávania, tzn. verejného obstarávania na generálneho zhotoviteľa stavby, najmä vysvetľovanie súťažných podkladov, úprava dokumentácie a pod. - vykonanie odborného autorského dohľadu. Výkon inžinierskej činnosti nie je súčasťou predpokladaného rozsahu zákazky. Cieľom súťažného dialógu je nájsť je nájsť najvhodnejšie a najkvalitnejšie architektonické riešenie pre územie v centre Trnavy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
A. Kvalita urbanistického riešenia, B. Kvalita architektonického riešenia, C. Efektivita, hospodárnosť:90:
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 104 989,10:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
84:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Predpokladaný počet uchádzačov: 3
Objektívne kritériá na výber obmedzeného počtu záujemcov: Záujemcovia, ktorí splnili podmienky účasti predložia elektronicky tzv. profesijný prístup. Komisia zhodnotí profesijné prístupy záujemcov na základe kritéria kvality, ktoré sú uvedené v bode 7.2 informatívneho dokumentu a jednotlivé profesijné prístupy ohodnotí bodmi (maximálne 90 bodov). Celkové poradie záujemcov sa zostaví na základe počtu pridelených bodov za predložený profesijný prístup, od najúspešnejšieho záujemcu, ktorého profesijnému prístupu bolo pridelených najviac bodov, po najmenej úspešného záujemcu, ktorého profesijného prístupu bolo pridelených najmenej bodov. Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v informatívnom dokumente.
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať zo strany záujemcu splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Podrobnejšie informácie sú uvedené v informatívnom dokumente.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ v súlade s § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní požaduje, aby záujemca predložil údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy (zmluvy o dielo)alebo riadiacich zamestnancov. Záujemca preukáže splnenie predmetnej podmienky účasti vyplnením prílohy Identifikácia a odborná spôsobilosť záujemcu, kde uvedie údaj o absolvovanom vzdelaní a zoznam pracovných skúseností.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby fyzická osoba, ktorá bude zodpovedná za realizáciu predmetu zákazky spĺňala tieto kritériá: - odbornú spôsobilosť na výkon činnosti autorizovaného architekta alebo autorizovaného stavebného inžiniera (A1 - komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo) podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. autorizačné osvedčenie Slovenskej komory architektov alebo osvedčenie Slovenskej komory stavebných inžinierov o vykonaní odbornej skúšky alebo ekvivalentný doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov Európskej únie na účely voľného poskytovania služieb v Slovenskej republike a štátov mimo územia SR, - prax v projektovaní budov, ktorú preukáže životopisom (súčasť dokumentu Identifikácia a odborná spôsobilosť záujemcu) , kde uvedie projektovanie min. jednej budovy najmenej v štádiu vydaného stavebného povolenia so stavebnými nákladmi v hodnote min. 500 000,00 EUR.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-12-08T15:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-12-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ si v súlade s § 75 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní vyhradil právo určiť ceny alebo odmeny pre uchádzačov v súťažnom dialógu. Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v informatívnom dokumente.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-11-05T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 24.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,24 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA