dnes je 25.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 02/2021_PODLIMIT
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603520
Námestie sv. Františka 8, 84262 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Telefón: +421 270711172
Email: viera.kastilova@karlovaves.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434507
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 02/2021_PODLIMIT
Hlavný kód CPV
79993000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Výkon správy nebytových priestorov-Majerníkova 60
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 94 100,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tejto súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti podľa § 112, ods. 4, bod a), týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1, písm. e) a f) ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje nasledovne: A.Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol VOb alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. B.Podľa § 34 ods. 1 písm. c) ZVO údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác. C.Podľa § 34. Ods 1 písm. f) ZVO, ak ide o zložité služby alebo služby určené na osobitné účely, kontrolou technickej spôsobilosti uchádzača alebo záujemcu poskytujúceho služby vykonanou VOb alebo obstarávateľom alebo v jeho mene príslušným orgánom v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu a so súhlasom tohto orgánu; ak je to potrebné, kontrolou študijných a výskumných prostriedkov, ktoré sú k dispozícii, a kvality používaných kontrolných opatrení, D.Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: A.Týmto spôsobom uchádzač preukáže uskutočnenie minimálne 3 (troch) zákaziek na poskytovanie služby rovnakého alebo podobného charakteru minimálne v hodnote 30.000,- EUR s DPH jednotlivo (alebo ekvivalent v inej mene). Za služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú služby správy administratívnych priestorov. VOb požaduje predloženie zoznamu poskytnutých služieb podľa bodu 3.1. Ak obdobie realizácie prekračuje uvedené roky, je potrebné v zozname stavebných prác uviesť adekvátny finančný objem za požadované obdobie, nakoľko VOb bude hodnotiť iba finančný objem služieb poskytnutých v uvedenom období. V prípade, že v rámci realizácie zákazky boli realizované aj služby iného charakteru ako je hlavný predmet zákazky, musí byť zo zoznamu služieb pre objektívne posúdenie splnenia podmienky účasti zrejmá hodnota služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. V prípade, že zákazka bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen skupiny dodávateľov a pod.), musí byť zo zoznamu služieb, pre objektívne posúdenie plnenia podmienky účasti zrejmé, v akom rozsahu alebo finančnom objeme boli poskytnuté služby uchádzačom počas stanoveného referenčného obdobia. V prípade, že odberateľom bol VOb alebo obstarávateľ a dokladom je referencia v Evidencii referencií, je vhodné, aby uchádzač uviedol odkazy na tie referencie služieb, ktoré sú rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienky podľa § 38 ods. 5 ZVO: VOb požaduje predloženie dokladov podľa bodu A z dôvodu, aby záujemca preukázal schopnosť a praktické skúsenosti s realizáciou rovnakých alebo obdobných prác, ako je predmet zákazky a preukázal spôsobilosť realizácie plnenia v požadovanej kvalite. Cieľom tejto podmienky je to, aby záujemca dokumentoval poskytnutie služieb obdobného zamerania, rozsahu a dopadu a tým preukázal svoju schopnosť poskytnúť komplexné služby. B. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požaduje sa predloženie: Zápisu v zozname správcov bytových domov vedenom Ministerstvom Dopravy a výstavby SR Doklady sa predkladajú s právnymi účinkami v originálnom vyhotovení v elektronickej podobe alebo so zaručenou konverziou. 1.Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, a to podľa podmienok uvedených v 34 ods. 3 ZVO. 2.Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené JED alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO (viď Príloha č. 8 k SP). 3.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
uvedené v súťažných podkladoch
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-12-01T09:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2021-12-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-12-01T09:30:00
Miesto: Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Karlova Ves, Nám. Sv. Františka 8, Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: verejný obstarávateľ v súlade s §52 ods. 3 ZVO je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Zúčastnení oprávnení zástupcovia uchádzačov musia dodržať hygienické pravidlá podľa aktuálnych epidemiologických nariadení budú dodržiavať odstup minimálne 2 metre.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. VOb vylúči z VO uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom VO s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. 2. Na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy verejný obstarávateľ vyžaduje v rámci poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods. 8 - 11 preukázanie alebo plnenie osobitných zmluvných podmienok (§ 42 ods. 12). 3. Verejné obstarávanie bude realizované v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality IS EVO ver. 18 vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke UVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html. Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo VO sa za moment doručenia dôležitých písomností najmä tých, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. 4. Od úspešného uchádzača sa ku podpisu zmluvy vyžaduje predložiť doklad o uzatvorenom poistení za škodu spôsobenom pri výkone činnosti ako aj potvrdenie o zaplatení poistného, ktoré budú prílohou k zmluve. 5. Zmluva bude podpísaná s úspešným uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek zákona č. 315/2016 Z.z. (zákon o RPVS) 9. Prípadné zadanie zákazky subdodávateľom, podľa návrhu uchádzača v ponuke, bude podľa § 41 ZVO upravené v zmluve, vrátane určenia pravidiel výmeny subdodávateľov. 10. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzavretá do 20 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa ustanovení § 56 ods. 2 až ods. 7 ZVO, ak bol na jej uzavretie písomne vyzvaný. 11. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. VOb neposkytne preddavky. 12. Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia. 13. Bližšie informácie sú uvedené v SP.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-10T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 24.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,24 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA