dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ZRUSENIEISHOLIC05112021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Holíč
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00309541
Bratislavská 5 Array, 90851 Holíč

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Holíč
Telefón: +421 343210518 Fax: +421 34346682212
Email: spravca@holic.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.holic.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: samospráva
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ZRUSENIEISHOLIC05112021
Hlavný kód CPV
72267000-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb pre prevádzku a údržbu informačného systému samosprávy, dokumentačného informačného systému, geografického informačného systému, riešenia pre podporu eGovernmentu, jednotného ekonomického systému a s tým súvisiacich aktivít s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie dodaných systémov v rokoch 2022-2025 v nasledovnom členení: -Údržba dodaného licenčného softvéru (LSW) -Update - údržba licencií dodaného aplikačného softvéru (ASW) -Upgrade technické zhodnotenie dodaného ASW a zapracovanie požiadaviek mesta -Hot line podpora -Riadenie projektu -Technická podpora -Metodická podpora -Školenia/metodické dni -Bezpečnostná politika
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Servisné služby na prevádzku a údržbu informačných systémov Mesta Holíč
Dodatočné kódy CPV
72250000-2

72246000-1

72267200-1

72611000-6

80511000-9

Miesto vykonania
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestom realizácie činností je sídlo a prevádzka zhotoviteľa, miesto odovzdania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa.
Opis obstarávania
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v časti B. Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Servisné služby na prevádzku a údržbu informačných systémov Mesta Holíč
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 2 - zmenili sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-11T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA