dnes je 18.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ISHOLIC11112021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Holíč
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00309541
Bratislavská 5 Array, 90851 Holíč

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Holíč
Telefón: +421 903711533 Fax: +421 34346682212
Email: mariasulekova@agenturavo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.holic.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435362
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ISHOLIC11112021
Hlavný kód CPV
72267000-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov samosprávy v rokoch 2022 - 2025, a to informačného systému samosprávy (ďalej len CG ISS), jednotného ekonomického systému (ďalej len CG JEO), Dokumentačného informačného systému samosprávy (ďalej len CG DISS), Geografického informačného systému (ďalej len CG GISAM), riešenia pre podporu eGovernmentu (ďalej len CG eGOV) spolu s integračným rozhraním v zmysle Dohody o integračnom zámere Mesta Holíč a NASES a s tým súvisiacich aktivít, s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie dodaných produktov v nasledovnom členení: - Údržba dodaného licenčného softvéru (LSW) - Update údržba licencií dodaného aplikačného softvéru (ASW) - Upgrade technické zhodnotenie dodaného ASW a zapracovanie požiadaviek mesta - Hotline podpora - Riadenie projektu - Technická podpora - Metodická podpora - Školenia/metodické dni - Bezpečnostná politika
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 95 878,33
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia § 32 zákona: a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdeny za trestny čin korupcie, trestny čin poškodzovania finančnych záujmov Európskych spoločenstiev, trestny čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestny čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestny čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestny čin terorizmu a niektorych foriemúčasti na terorizme, trestny čin obchodovania s ľuďmi, trestny čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestny čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d)nebol na jeho majetok vyhláseny konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušeny konkurz pre nedostatok majetku, e)je oprávneny dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f)nemá uloženy zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdeny konečnym rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľaosobitnych predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejny obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijnych povinností, ktoré dokáže verejny obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. 2. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 a)písm. a) doloženym vypisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b)písm. b) doloženym potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c)písm. c) doloženym potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, d)písm. d) doloženym potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e)písm. e) doloženym dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktory zodpovedá predmetu zákazky, f)písm. f) doloženym čestnym vyhlásením. - pre nedostatok povoleného počtu znakov v tomto textovom poli sú ďaľšie informácie uvedené v súťažných podkladoch (str.25)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodavok tovaru alebo poskytnutych sluzieb za predchadzajuce tri roky od vyhlasenia verejneho obstaravania s uvedenim cien, lehot dodania a odberatelov; dokladom je referencia, ak odberatelom bol verejny obstaravatel alebo obstaravatel podla tohoto zakona, 2. Uchádzač moze na preukazanie technickej sposobilosti alebo odbornej sposobilosti vyuzit technicke a odborne kapacityl inej osoby, bez ohladu na ich pravny vztah. V takomto pripade musi záujemca verejnemu obstaravatelovi preukazat, ze pri plneni zmluvy bude skutocne pouzivat kapacity osoby, ktorej sposobilost vyuziva na preukazanie technickej sposobilosti alebo odbornej sposobilosti. Skutocnost podla druhej vety preukazuje uchádzača pisomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickymi a odbornymi kapacitami mieni preukazat svoju technicku sposobilost alebo odbornu sposobilost. Z pisomnej zmluvy musi vyplyvat zavazok osoby, ze poskytne svoje kapacity pocas celeho trvania zmluvneho vztahu. Osoba, ktorej kapacity maju byt pouzite na preukazanie technickej sposobilosti alebo odbornej sposobilosti, musi preukazat splnenie podmienok ucasti tykajuce sa osobneho postavenia a nesmu u nej existovat dovody na vylucenie podla § 40 ods. 6 pism. a) az h) a ods. 7 ZVO; opravnenie dodavat tovar, uskutocnovat stavebne prace, alebo poskytovat sluzbu preukazuje vo vztahu k tej casti predmetu zakazky alebo koncesie, na ktoru boli kapacity zaujemcovi poskytnute.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO sa požaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt poskytnutia, názov a sídlo objednávateľa s kontaktnymi údajmi, podpísany konateľom spoločnosti, alebo osobou oprávnenou konať. Záujemca ďalej predloží originál, alebo úradne osvedčenú referenciu, ( zmluvy) alebo súčet referencii ( zmlúv) v hodnote min. vo výške 70000 EUR bez DPH s uvedením cien, opisu poskytnutých služieb, ktory musí byť rovnaky, alebo porovnateľný s predmetom zákazky, lehotu poskytnutia služby , miesto poskytnutia služby, potvrdenie objednávateľa o poskytnutí služby (resp. zoznam poskytnutých služieb). Za sluzby podobneho charakteru sa povazuju sluzby napr. služby na údržbu a opravu softvéru, služby týkajúce sa podpory počítačových systémov, systémové poradenstvo, údržba programového vybavenia (softvér) informačných technológií, technické počítačové podporné služby a pod. V predlozenom zozname uchadzac pre kazdu poskytnutu sluzbu uvedie: - nazov objednávateľa (resp. zmluvnú stranu), - kontaktnu osobu objednávateľa, - strucny opis plnenia zmluvy spolu s finančnou hodnotou v EUR bez DPH. V prípade, ak je referencia zverejnená v registri referencii vedenom Úradom pre verejné obstarávanie a obsahuje všetky požadované náležitosti, uchádzač tento dokument nepredkladá, verejný obstarávateľ si ho sám preverí. Ak su predmetom referencie aj sluzby ineho charakteru, ako su pozadovane referencne sluzby, verejny obstaravatel pozaduje v zozname poskytnutych sluzieb/referencii odclenit poskytnutie sluzieb pozadovaneho charakteru od ostatnych sluzieb, ktore nie su pozadovaneho charakteru a je povinny uviest rozsah len za sluzby pozadovaneho charakteru. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona, oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. - pre nedostatok povoleného počtu znakov v tomto textovom poli sú ďaľšie informácie uvedené v súťažných podkladoch (str.28)
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-30T11:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-03-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-30T12:00:00
Miesto: Sprístupnenie ponúk vykoná komisia na adrese: VOLUMA SK, s.r.o. Mária Šuleková, Chorvátska 187, 900 81 Šenkvice dňa 30.11.2021 čas: 12:00 h
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Sprístupnenie ponúk je verejné s možnosťou účasti ucházačov. Štatutárny orgán štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym orgánom / štatutárnym zástupcom uchádzača. Iny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdenym štatutárnym orgánom uchádzača, že je oprávneny zúčastniť sa na sprístupnení ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy, to znamená, že uchádzač je povinný predložiť na preukázanie jednotlivých verejným obstarávateľom požadovaných podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia doklady/potvrdenia definované v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Pre nedostatok povolených znakov v tomto poli sú informácie k tomuto odseku podrobne uvedené v súťažných podkladoch (str. 28 súťažných podkladov). Pravidlá neuvedené v oznámeni a v súťažných podkladoch sa riadia platným zákonom o verejnom obstarávani.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-11T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.4.2024
1 EUR1,06 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,35 PLN (+0,01)
1 EUR25,23 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA