dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO2021/001
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Stredoslovenská distribučná, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36442151
Pri Rajčianke 2927/8, 01047 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Stredoslovenská distribučná, a. s.
Telefón: +421 415193335
Email: miroslav.sabela@ssd.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ssd.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434730
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VO2021/001
Hlavný kód CPV
31213200-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom obstarávania je zabezpečenie dodávky distribučných transformátorov, bližšie špecifikovaných v súťažných podkladoch vrátane súvisiacich služieb spojených s dopravou na miesto dodania.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 7 144 902,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
OPIS
Názov
Distribučné trojfázové olejové hermetizované transformátory - 22/0,4 kV s medeným vinutím a výkonom 50 až 630 kVA - AA0 Ak
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
31170000-8

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miesto dodania bude bližšie špecifikované v objednávke - sklad transformátorov Žilina, Banská Bystrica alebo Opravovňa transformátorov Rimavská Sobota.
Opis obstarávania
Distribučné trojfázové olejové hermetizované transformátory - 22/0,4 kV s medeným vinutím a výkonom 50 až 630 kVA - AA0Ak, vrátane súvisiacich služieb spojených s dopravou na miesto dodania.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
7 038 805,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Opis opcií: Výsledkom tohto postupu verejného obstarávania bude rámcová dohoda uzatvorená na obdobie 36 mesiacov, s možnosťou obstarávateľa uplatniť opciu na ďalších 12 mesiacov.
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Obstarávateľ informuje, že za časť 1 a časť 2 zákazky bude nakupovať predmet zákazky v maximálnom rozsahu 1 100 ks spolu za časť 1 a 2 zákazky. Rozhodujúcim faktorom pre zadávanie konkrétnej zákazky v týchto častiach budú aktuálne požiadavky obstarávateľa, ktoré budú vyplývať najmä z konkrétneho technického riešenia v prostredí, v ktorom sa má predmet zákazky použiť, projektovej dokumentácie ku konkrétnej stavbe, na realizáciu ktorej bude predmet zákazky nakupovaný, s prihliadnutím na hospodárnosť a efektívnosť vynakladania finančných prostriedkov obstarávateľa. Z tohto dôvodu si obstarávateľ vyhradzuje právo rozhodnúť, v ktorej z týchto dvoch častí zadá konkrétnu zákazku, pričom nevylučuje zadávanie zákaziek v oboch častiach, prípadne len v niektorých z týchto častí.

Názov
Distribučné trojfázové olejové hermetizované transformátory - 22/0,4 kV s hliníkovým vinutím a výkonom 50 až 630 kVA - AA0Ak
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
31170000-8

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miesto dodania bude bližšie špecifikované v objednávke - sklad transformátorov Žilina, Banská Bystrica alebo Opravovňa transformátorov Rimavská Sobota.
Opis obstarávania
Distribučné trojfázové olejové hermetizované transformátory - 22/0,4 kV s hliníkovým vinutím a výkonom 50 až 630 kVA - AA0Ak, vrátane súvisiacich služieb spojených s dopravou na miesto dodania.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
5 251 718,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Opis opcií: Výsledkom tohto postupu verejného obstarávania bude rámcová dohoda uzatvorená na obdobie 36 mesiacov, s možnosťou obstarávateľa uplatniť opciu na ďalších 12 mesiacov.
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Obstarávateľ informuje, že za časť 1 a časť 2 zákazky bude nakupovať predmet zákazky v maximálnom rozsahu 1 100 ks spolu za časť 1 a 2 zákazky. Rozhodujúcim faktorom pre zadávanie konkrétnej zákazky v týchto častiach budú aktuálne požiadavky obstarávateľa, ktoré budú vyplývať najmä z konkrétneho technického riešenia v prostredí, v ktorom sa má predmet zákazky použiť, projektovej dokumentácie ku konkrétnej stavbe, na realizáciu ktorej bude predmet zákazky nakupovaný, s prihliadnutím na hospodárnosť a efektívnosť vynakladania finančných prostriedkov obstarávateľa. Z tohto dôvodu si obstarávateľ vyhradzuje právo rozhodnúť, v ktorej z týchto dvoch častí zadá konkrétnu zákazku, pričom nevylučuje zadávanie zákaziek v oboch častiach, prípadne len v niektorých z týchto častí.

Názov
Distribučné trojfázové olejové hermetizované transformátory - 22/0,4 kV s medeným vinutím a výkonom 1 000 kVA - AA0Ak
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
31170000-8

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miesto dodania bude bližšie špecifikované v objednávke - sklad transformátorov Žilina, Banská Bystrica alebo Opravovňa transformátorov Rimavská Sobota.
Opis obstarávania
Distribučné trojfázové olejové hermetizované transformátory - 22/0,4 kV s medeným vinutím a výkonom 1 000 kVA - AA0Ak, vrátane súvisiacich služieb spojených s dopravou na miesto dodania.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
106 097,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Opis opcií: Výsledkom tohto postupu verejného obstarávania bude rámcová dohoda uzatvorená na obdobie 36 mesiacov, s možnosťou obstarávateľa uplatniť opciu na ďalších 12 mesiacov.
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Obstarávateľ informuje, že za časť 3 a časť 4 zákazky bude nakupovať predmet zákazky v maximálnom rozsahu 8 ks spolu za časť 3 a 4 zákazky. Rozhodujúcim faktorom pre zadávanie konkrétnej zákazky v týchto častiach budú aktuálne požiadavky obstarávateľa, ktoré budú vyplývať najmä z konkrétneho technického riešenia v prostredí, v ktorom sa má predmet zákazky použiť, projektovej dokumentácie ku konkrétnej stavbe, na realizáciu ktorej bude predmet zákazky nakupovaný, s prihliadnutím na hospodárnosť a efektívnosť vynakladania finančných prostriedkov obstarávateľa. Z tohto dôvodu si obstarávateľ vyhradzuje právo rozhodnúť, v ktorej z týchto dvoch častí zadá konkrétnu zákazku, pričom nevylučuje zadávanie zákaziek v oboch častiach, prípadne len v niektorých z týchto častí

Názov
Distribučné trojfázové olejové hermetizované transformátory - 22/0,4 kV s hliníkovým vinutím a výkonom 1 000 kVA - AA0Ak
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
31170000-8

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miesto dodania bude bližšie špecifikované v objednávke - sklad transformátorov Žilina, Banská Bystrica alebo Opravovňa transformátorov Rimavská Sobota.
Opis obstarávania
Distribučné trojfázové olejové hermetizované transformátory - 22/0,4 kV s hliníkovým vinutím a výkonom 1 000 kVA - AA0Ak, vrátane súvisiacich služieb spojených s dopravou na miesto dodania.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
77 975,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Opis opcií: Výsledkom tohto postupu verejného obstarávania bude rámcová dohoda uzatvorená na obdobie 36 mesiacov, s možnosťou obstarávateľa uplatniť opciu na ďalších 12 mesiacov.
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Obstarávateľ informuje, že za časť 3 a časť 4 zákazky bude nakupovať predmet zákazky v maximálnom rozsahu 8 ks spolu za časť 3 a 4 zákazky. Rozhodujúcim faktorom pre zadávanie konkrétnej zákazky v týchto častiach budú aktuálne požiadavky obstarávateľa, ktoré budú vyplývať najmä z konkrétneho technického riešenia v prostredí, v ktorom sa má predmet zákazky použiť, projektovej dokumentácie ku konkrétnej stavbe, na realizáciu ktorej bude predmet zákazky nakupovaný, s prihliadnutím na hospodárnosť a efektívnosť vynakladania finančných prostriedkov obstarávateľa. Z tohto dôvodu si obstarávateľ vyhradzuje právo rozhodnúť, v ktorej z týchto dvoch častí zadá konkrétnu zákazku, pričom nevylučuje zadávanie zákaziek v oboch častiach, prípadne len v niektorých z týchto častí.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Záujemca musí spĺňať všetky stanovené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v ustanovení § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"). Záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO. Splnenie podmienok účasti môže záujemca preukázať: - doložením dokladov v zmysle § 32 ods. 2 ZVO alebo - zápisom v zozname hospodárskych subjektov v zmysle §152 ZVO alebo - jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") podľa § 39 ods. 1 ZVO, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti. Vzhľadom na dvojkolový súťažný postup si obstarávateľ vyhradzuje právo od záujemcov vyžadovať doklad, resp. doklady nahradené JED-om pred zaslaním výzvy na predloženie ponuky. Obstarávateľ informuje, že hospodársky subjekt môže vyplniť len oddiel "Globálny údaj pre všetky podmienky účasti" časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u. Obstarávateľ ako pomôcku pre záujemcov na vyplnenie JED-u uverejní v profile obstarávateľa ako súčasť dokumentov k zákazke aj JED vo formáte .pdf ako aj verziu elektronického formulára JED vo formáte .xml vygenerovanú obstarávateľom, ktorá bude obsahovať vyplnenú Časť I.: Informácie týkajúce sa postupu verejného obstarávania a verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, ako aj výber jednotlivých polí formulára predstavujúcich jednotlivé podmienky účasti stanovené obstarávateľom v tomto rokovacom konaní so zverejnením, ktoré má záujemca vyplniť. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Obstarávateľ si zároveň vyhradzuje právo postupovať v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO a tým vylúčiť záujemcu alebo uchádzača, ak uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Obstarávateľ nevyžaduje v tomto postupe preukázanie podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO. Uvedenú podmienku účasti preukazuje záujemca predložením zoznamu dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Záujemca musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky dodal tovary rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky vo výške minimálne: a) pre časť 1: 3 000 000 EUR bez DPH za uvedené obdobie, b) pre časť 2: 3 000 000 EUR bez DPH za uvedené obdobie, c) pre časť 3: 50 000 EUR bez DPH za uvedené obdobie, d) pre časť 4: 50 000 EUR bez DPH za uvedené obdobie, Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Obstarávateľ vyššie stanovenými primeranými požiadavkami preveruje, či záujemca bude schopný dodať tovar v rozsahu a kvalite požadovanej obstarávateľom. Z tohto dôvodu obstarávateľ požaduje od záujemcu preukázať, že má praktické skúsenosti s realizáciou zmlúv rovnakého alebo obdobného charakteru v rozsahu obdobnom ako je predmet zákazky. Zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce 3 roky má obstarávateľovi garantovať odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Pravidla a kritéria účasti sú uvedené v bodoch III.1.1) a III.1.3) tohto oznámenia. Objektívne pravidlá ich uplatnenia a vyhodnocovania korešpondujú ustanoveniam ZVO bez akéhokoľvek obmedzenia počtu uchádzačov spĺňajúcich tieto kritéria.
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka pre viazanosť ponuky je stanovená vo výške: 1. časť - 100 000,00 EUR 2. časť - 100 000,00 EUR 3. časť - 3 000,00 EUR 4. časť - 3 000,00 EUR Ďalšie podrobnosti o podmienkach a spôsobe zloženia zábezpeky, jej uvoľnenia, prípadne prepadnutia v prospech obstarávateľa, sú uvedené v súťažných podkladoch.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov obstarávateľa. Lehota splatnosti faktúr je do 60 dní odo dňa doručenia faktúry, pričom obstarávateľ pripúšťa možnosť rokovať o dĺžke lehoty splatnosti faktúr. Podrobnejšie platobné podmienky sú uvedené v obchodných a zmluvných podmienkach, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Obstarávateľ nebude vyžadovať od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právnu formu v zmysle §37 ods. 2 ZVO. Jednotlivý členovia skupiny dodávateľov budú zaviazaní spoločne a nerozdielne.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Rokovacie konanie s predchádzajúcou výzvou na súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-12-13T00:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk): 6
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Žiadosť o účasť definuje § 2 ods. 5 písm. j) ZVO. V prípade, ak potvrdí záujem o účasť v súťaži skupina dodávateľov, členovia skupiny splnomocnia jedného člena ako zástupcu, ktorý bude písomne splnomocnený všetkými ostatnými členmi skupiny na zastupovanie v súťaži a pre komunikáciu s obstarávateľom. Takéto písomné splnomocnenie predloží záujemca spolu s ostatnými dokladmi na preukázanie splnenia podmienok účasti. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči obstarávateľovi záväzné. 2. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v zmysle ustanovení § 21 ods. 6 ZVO. 3. Záujemcovia môžu písomne požiadať obstarávateľa o vysvetlenie podmienok účasti. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie podmienok účasti sa považuje požiadavka doručená v slovenskom alebo českom jazyku a to tak, aby obstarávateľ stihol poskytnúť vysvetlenie požiadaviek najneskôr v lehote 6 dní pred uplynutím lehoty na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. 4. Lehota viazanosti ponúk plynie od uplynutia lehoty na predkladanie konečných ponúk. 5. Na predmet zákazky bude uzatvorená zmluva s predpokladaným počtom - dvoma uchádzačmi s najnižšou cenou. Požiadavka dvoch účastníkov zmluvy vyplýva z potreby zabezpečenia dodávky tovaru a teda zastupiteľnosti jednotlivých dodávateľov. Obstarávateľ je oprávnený odstúpiť od predmetnej objednávky a objednať tovar od uchádzača na druhom mieste v poradí, ak uchádzač na prvom mieste v poradí: - nebude schopný dodať, resp. nedodá objednaný tovar v stanovenom termíne a/alebo množstve alebo - nepotvrdí (neakceptuje) objednávku obstarávateľa ani na základe písomnej výzvy obstarávateľa a poskytnutí dodatočnej lehoty na jej akceptovanie. Obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvu aj s menej ako dvomi uchádzačmi, v prípade ak nebude podaný dostatočný počet ponúk, alebo ak v zmysle konečného vyhodnotenia ponúk zostanú menej ako dvaja úspešní uchádzači. 6. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, obstarávaním inovácií, ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 7. Komunikácia a výmena informácií s uchádzačmi sa uskutočňuje elektronicky prostredníctvom systému ERANET dostupnom na https://ssd.eranet.sk Podmienky uskutočňovania elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V zmysle zákona o VO.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-08T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA