dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ŠOP SR 1436/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Štátna ochrana prírody Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17058520
Tajovského 28 B, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Štátna ochrana prírody Slovenskej republiky
Telefón: +421 484722024
Email: ingrid.suhajdova@sopsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435279
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: ŠOP SR 1436/2021
Hlavný kód CPV
45221250-9
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je: a)obnova narušených častí podzemia v Demänovskej jaskyni mieru b)rekonštrukcia prehliadkovej trasy v Demänovskej jaskyni mieru v rozsahu projektovej dokumentácie spracovanej pre každú časť predmetu zákazky samostatne. V zmysle § 3 písm. f) zákona SNR č. 51/1988 Zb. o banskej činnosti, výbušninách a o štátnej banskej správe sa jedná o činnosť vykonávanú banským spôsobom. Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 216 223,67
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Časť 1 predmetu zákazky: Obnova narušených častí podzemia v Demänovskej jaskyni mieru
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45000000-7

45112000-5

45111291-4

45111213-4

45111212-7

45111300-1

45255400-3

45262100-2

76530000-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, Demänovská jaskyňa mieru, Národný park Nízke Tatry, obec Demänovská Dolina, okres Liptovský Mikuláš
Opis obstarávania:
Stavebné práce pozostávajú najmä z: - odťaženia prebytočného materiálu umiestneného v násypoch pozdĺž prístupového chodníka, - odťaženia rozpojenej horniny umiestnenej v priehlbinách a na sintrovej výzdobe jaskyne, - vybúrania betónových konštrukcií nefunkčných sedimentačných nádrží a vyvezenia odpadového materiálu na povrch, - odťaženia a vyvezenia rozpojenej horniny z primárnych sprístupňovacích prác na povrch, - vyzbierania kovového, dreveného a iného odpadu, ktorý sa nachádza v jaskyni z čias prvotných sprístupňovacích prác, - úpravy povrchov násypov, - očistenia - vystriekania prúdom tlakovej vody stien a podláh jaskyne od jemného materiálu, ktorý počas primárnych sprístupňovacích prác znečistil tieto povrchy, - vývozu všetkých odpadov na skládku odpadu, resp. iná ekologická likvidácia/recyklácia odpadov v zmysle aktuálne platného zákona o odpadoch. V zmysle § 3 písm. f) zákona SNR č. 51/1988 Zb. o banskej činnosti, výbušninách a o štátnej banskej správe sa jedná o činnosť vykonávanú banským spôsobom. Stavbu bude tvoriť jeden stavebný objekt. Na stavebné práce časti 1 predmetu zákazky je spracovaný časový harmonogram a etapizácia realizácie prác. Realizácia tejto časti zákazky predchádza realizácii časti 2 predmetu zákazky. Podrobná špecifikácia časti 1 predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
471 019,86:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
13:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia, projekt: Realizácia programov starostlivosti o NPP Demänovské jaskyne a NPP Zápoľná jaskyňa
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou podľa § 46 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Výška zábezpeky pre časť 1 predmetu zákazky je verejným obstarávateľom stanovená na sumu 15.000,00 EUR. Podmienky a spôsoby zloženia zábezpeky a jej uvoľnenia alebo vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch.

Názov
Časť 2 predmetu zákazky: Rekonštrukcia prehliadkovej trasy v Demänovskej jaskyni mieru
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
45000000-7

45112000-5

45111291-4

45111213-4

45111300-1

45255400-3

45262100-2

45262400-5

45341000-9

76530000-7

45111212-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, Demänovská jaskyňa mieru, Národný park Nízke Tatry, obec Demänovská Dolina, okres Liptovský Mikuláš
Opis obstarávania:
Stavebné práce pozostávajú najmä z: -odstránenia pôvodných hrdzavých železných konštrukcií a ich nahradenia novými z nehrdzavejúcej ocele, -odstránenia vybraných betónových pätiek a oceľových prvkov kotvenia prehliadkového chodníka nevhodne umiestnených v rámci jaskynného biotopu a ich nahradenia novými na vhodnejšom mieste, -výrobe a montáži nového nerezového zábradlia popri prehliadkovej trase, vrátane potrebných úprav betónového chodníka pre návštevníkov z hľadiska prevádzky, bezpečnosti a ochrany zdravia, -osadenia jedného nového schodiska z nerezovej ocele, -úpravy povrchu prehliadkovej trasy betónovaním a sfunkčnením odtokových pomerov na potrebných miestach, -vývozu všetkých odpadov na skládku odpadu, resp. iná ekologická likvidácia/recyklácia odpadov v zmysle aktuálne platného zákona o odpadoch. V zmysle § 3 písm. f) zákona SNR č. 51/1988 Zb. o banskej činnosti, výbušninách a o štátnej banskej správe sa jedná o činnosť vykonávanú banským spôsobom. Stavbu bude tvoriť jeden stavebný objekt. Na stavebné práce časti 2 predmetu zákazky je spracovaný časový harmonogram a etapizácia realizácie prác. Realizácia tejto časti zákazky je podmienená realizáciou časti 1 predmetu zákazky, ktorá jej predchádza. Podrobná špecifikácia časti 2 predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
745 203,81:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
8:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia, projekt: Realizácia programov starostlivosti o NPP Demänovské jaskyne a NPP Zápoľná jaskyňa
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou podľa § 46 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Výška zábezpeky pre časť 1 predmetu zákazky je verejným obstarávateľom stanovená na sumu 25.000,00 EUR. Podmienky a spôsoby zloženia zábezpeky a jej uvoľnenia alebo vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie uchádzač preukazuje spôsobom podľa § 32 ods. 2 a 3 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač, ktorý má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR môže splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní preukázať aj spôsobom podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak uchádzač so sídlom v Slovenskej republike predkladá doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ upozorňuje, že uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods.2 písm. b), c) a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii)). Ostatné doklady uchádzač predloží v ponuke. Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom. Vo vzťahu k ustanoveniu § 32 ods.2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal, že je oprávnený uskutočňovať stavebné práce zodpovedajúce predmetu zákazky alebo ekvivalentné v súlade s príslušným osobitným právnym predpisom podľa § 3 písm. f) zákona SNR č. 51/1988 Zb. o banskej činnosti, výbušninách a o štátnej banskej správe v znení neskorších predpisov v platnom znení. Doklady požadované na preukázanie osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní je postačujúce v ponuke predložiť jedenkrát bez ohľadu na to, či uchádzač predkladá ponuku len na jednu časť alebo na obidve časti predmetu zákazky. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
1.Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie Zmluvy o dielo pre každú časť predmetu zákazky zvlášť s jedným alebo dvomi (úspešnými) uchádzačmi. 2.Osobitné podmienky plnenia zmluvy: 2.1 Zhotoviteľ bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 2.2 Úspešný uchádzač, najneskôr v čase uzavretia zmluvy, uvedie údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. 2.3 Úspešný uchádzač bude povinný sa zapísať do Registra partnerov verejného sektora. 3.Zhotoviteľ je povinný realizovať požadovaný predmet zákazky v súlade s harmonogramom prác, ktorý je prílohou Zmluvy. Podrobnosti vykonania zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-12-15T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-10-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 2. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia budú uverejnené v príslušnej zákazke v Profile verejného obstarávateľa podľa bodu I.3) tohto oznámenia, čím verejný obstarávateľ umožňuje bezplatný, neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom. 3. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky použije podľa § 66 ods.7 druhá veta zákona o verejnom obstarávaní postup nadlimitnej tzv. super reverznej súťaže, t.j. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Každá časť predmetu zákazky sa bude vyhodnocovať samostatne. 4. Komunikácia vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať elektronicky, prostredníctvom IS EVO ver. 18.0, s využitím všetkých jeho funkcionalít, ak nie je v týchto súťažných podkladoch výslovne uvedené inak. Pre prácu s IS EVO je pre záujemcov a uchádzačov určujúci opis pracovných postupov v IS EVO uvedený vo verejne dostupných aktuálne platných príručkách a videonávodoch na adresách: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html Odporúčaným technickým vybavením pre prácu s IS EVO je: -počítač s prístupom na Internet a kancelárske aplikácie -Adobe Acrobat Reader DC Pre komunikáciu prostredníctvom IS EVO je potrebné mať nainštalovaný jeden z podporovaných prehliadačov: -Microsoft Internet Explorer verzia 11 alebo vyšší, -Microsoft Edge verzia 40 alebo vyšší, -Mozilla Firefox verzia 57 alebo vyšší, -Google Chrome verzia 60 alebo vyšší, -Safari verzia 12 alebo vyšší, -Opera verzia 50 alebo vyšší. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. V prípade potreby objasniť informácie uvedené v tomto oznámení alebo v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie prostredníctvom IS EVO. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená iným spôsobom. Verejný obstarávateľ odporúča požiadať o vysvetlenie dostatočne vopred. 6. Verejný obstarávateľ podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7. Verejný obstarávateľ umožní záujemcom obhliadku miesta dodania predmetu zákazky, a to v termíne dohodnutom medzi verejným obstarávateľom a záujemcom. 8. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 9. Nakoľko sa v tejto súťaži uskutoční on-line sprístupnenie ponúk, uchádzači sú povinní pred odoslaním ponuky cez IS EVO vyplniť aj Štruktúru ponuky (štruktúrované kritériá), kde tiež uvedú svoj návrh na plnenie kritérií.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-11-10T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA