dnes je 25.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397482
Tr. A. Hlinku 2, 94976 Nitra

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Telefón: +421 904281818 Fax: +421 376511593
Email: dzuppa@ekoauris.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://spu.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435452
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Navrhované Kreatívne centrum SPU je riešené ako rekonštrukcia nedokončenej a nevyužívanej časti objektu Slovenská poľnohospodárska knižnica SPU v Nitre. Časť tohto objektu bola skolaudovaná po rekonštrukcii výrobného objektu ako knižnica v roku 2008. V neskolaudovanej a nedokončenej časti sa navrhuje zrekonštruovať priestory pre potreby Kreatívneho centra SPU. Podrobný opis predmetu zákazky a rozsah prác je uvedený v projektovej dokumentácii s názvom Stavebné úpravy ŠD Nová doba v Nitre, vypracovanej spoločnosťou SH final s.r.o., Robotnícka 9, 94901 Nitra v stupni pre stavebné povolenie a realizáciu stavby. Podrobnejší opis predmetu zákazky viď. v časti B.2 a prílohy č. 8 a 9 súťažných podkladov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 082 660,74
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Vyžaduje sa predloženie/zaslanie skenov originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov požadovaných v rámci tejto podmienky účasti. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len ako JED) podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 ZVO. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 ZVO, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. Jednotný európsky dokument - http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html V súlade s Metodickým usmernením Úradu pre verejné obstarávanie č. 6887-5000/2016 zo dňa 27.04.2016 verejný obstarávateľ vyžaduje aby v súlade s § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní uchádzač, alebo skupina dodávateľov preukázala oprávnenie k celému rozsahu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ informuje záujemcov/uchádzačov, že nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu., t.j. nebude predmetnú časť ustanovenia § 32 ods. 3 ZVO uplatňovať. V zmysle metodického usmernenia č 3433-5000/2021 verejný obstarávateľ pre vyhodnotenie podmienok účasti vyhodnotí aj informácie o uchádzačoch nachádzajúce sa na webovom sídle projektu TRANSPAREX na www.transparex.sk
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Bod 1 Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky: nezáväzný úverový prísľub Bod 2. Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky Pre obmedzený počet znakov v tomto poli verejný obstarávateľ nie je schopný podrobne uviesť informácie. V tejto súvislosti podrobný opis vid. v súťažných podkladov čast "A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV".
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre obmedzený počet znakov v tomto poli verejný obstarávateľ nie je schopný podrobne uviesť informácie. V tejto súvislosti podrobný opis vid. v súťažných podkladov čast "A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV". V zmysle metodického usmernenia č 3433-5000/2021 verejný obstarávateľ pre vyhodnotenie podmienok účasti vyhodnotí aj informácie o uchádzačoch nachádzajúce sa na webovom sídle projektu TRANSPAREX na www.transparex.sk
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Bod 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Bod 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk: Stavbyvedúci, Zástupca stavbyvedúceho, Technik BOZP, Elektrotechnik Bod 3. Podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v spojení s § 36 ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy: Certifikát STN EN ISO 14001 systém environmentálneho manažérstva v oblasti stavebníctva - pozemné stavby Bod 4. Podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO v spojení s § 35 ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality: Certifikát ISO 9001 systém manažérstva kvality v oblasti stavebníctva pozemné stavby Bod 5. Podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality: Certifikát OHSAS 18001 alebo ISO 45001 systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v oblasti stavebníctva pozemné stavby Bod 6. V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. l) ZVO v spojení s § 41 ods. 1 ZVO: uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Pre obmedzený počet znakov v tomto poli verejný obstarávateľ nie je schopný podrobne uviesť informácie. V tejto súvislosti podrobný opis vid. v súťažných podkladov čast "A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV".
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre obmedzený počet znakov v tomto poli verejný obstarávateľ nie je schopný podrobne uviesť informácie. V tejto súvislosti podrobný opis vid. v súťažných podkladov čast "A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV". V zmysle metodického usmernenia č 3433-5000/2021 verejný obstarávateľ pre vyhodnotenie podmienok účasti vyhodnotí aj informácie o uchádzačoch nachádzajúce sa na webovom sídle projektu TRANSPAREX na www.transparex.sk
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Pre obmedzený počet znakov v tomto poli verejný obstarávateľ nie je schopný podrobne uviesť informácie. V tejto súvislosti podrobný opis viď. v súťažných podkladov.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-12-10T09:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-10-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-12-10T09:10:00
Miesto: https://portal.e-lena.sk
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie sa uskutočni prostredníctvom portálu www.e-lena.sk v časti "Otváranie ponuk", v ktorej bude mať možnosť každý uchádzač, ktorý predloží ponuku sledovať otváranie ponúk, pričom systém ELENA automaticky zverejní obchodné názvy všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií. Na uvedenú skutočnosť verejný obstarávateľ upozoroňuje aj v súvislosti s opatreniami ohľadne situácie COVID-19.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému ELENA, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania, okrem podaní a dokumentov súvisiace s uplatnením námietok podľa § 170. 2. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k všetkým poskytnutým dokumentom / informáciám počas lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude všetky dokumenty uverejňovať ako elektronické dokumenty v príslušnej časti zákazky v systéme ELENA. na portáli www.e-lena.sk. 3. Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať kliknutím na odkaz "mám záujem" pri tejto zákazke zverejnenej na portáli www.e-lena.sk. 4. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 5. Ponuka musí byt vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 pism. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému ELENA umiestnenom na webovej adrese https://www.e-lena.sk/ 6. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky v hodnote 60 000,00 EUR. Ďalšie informácie o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedene v súťažných podkladoch. 7. Upozornenie pre uchádzačov: Otváranie ponúk bude realizované výhradne v online prostredí systému ELENA. Otváranie ponúk je možné sledovať v reálnom čase na portáli www.e-lena.sk pre uchádzačov, ktorí predložia ponuku. Systém zverejni obchodne názvy uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií len tým uchádzačom, ktorí predložili ponuku. Na uvedenú skutočnosť verejný obstarávateľ upozorňuje aj v súvislosti s opatreniami ohľadne situácie COVID-19. 8. Elektronická aukcia nebude použitá. 9. Verejné obstarávanie je zamerané tak na sociálne aspekty (preukázanie osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO; predloženie Harmonogramu realizácie prác vrátane pracovného kalendára ako nástroja pre riadenie projektu s uvedením dĺžky pracovného dňa, týždňa a pracovného pokoja; predloženie plánu ochrany zdravia pracovníkov a osôb; predloženie Plánu znižovania prašnosti) ako aj na environmentálne aspekty (predloženie Plánu likvidácie a zhodnotenia odpadu; predloženie Plánu znižovania prašnosti). 10. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Rozdelenie zákazky by predstavovalo riziko, že vykonanie zákazky sa stane nadmerne technicky obťažným, resp. potreba koordinácie dodávateľov jednotlivých častí predstavuje riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky. 11.Verejný obstarávateľ informuje záujemcov, že nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. 12.V zmysle § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní sa verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. Hodnotenie splnenia podmienok účasti bude založené na preskúmaní splnenia podmienok účasti a vyhodnotení ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk(tzv. superreverz).
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-19T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 24.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,24 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA