dnes je 20.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Dedinky-2018-PZ-lanovka
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Dedinky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00328171
Dedinky 79, 04973 Dedinky

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Dedinky
Telefón: +421 587883250
Email: ocu.dedinky@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.dedinky.eu
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: Dedinky-2018-PZ-lanovka
Hlavný kód CPV
45234230-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Rekonštrukcia lanovej dráhy Dedinky - Geravy.
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská republika, kraj Košický, okres Rožňava, obec Dedinky, k. ú. Dedinky a k. ú. Smižany.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Povaha a množstvo prác je uvedená v Rozpočte stavby, ktorá jer súčasťou zverejnenej Zmluvy o dielo. Rozsah: a ) vypracovať realizačný projekt podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v opise predmetu zákazky verejného obstarávania podľa bodu 2.2, b) poskytnúť objednávateľovi maximálnu súčinnosť pri spracovávaní žiadostí o vydanie všetkých povolení vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov, ktoré sú potrebné pre realizáciu a výkon predmetu zmluvy, c) zrealizovať a zhotoviť dielo v súlade so schválenou projektovou dokumentáciou, d) poskytnúť objednávateľovi maximálnu súčinnosť pri spracovávaní žiadostí o vydanie všetkých povolení vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov, ktoré sú potrebné pre spustenie diela do prevádzky, e) zaškoliť objednávateľom určených zamestnancov, pre bezproblémové užívanie diela Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, technické požiadavky: Opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 3 súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 01
Časť č.:
Názov: Zmluva o dielo
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2019-02-11T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 794 076,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, nie je ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-23T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45234230-7
Dodatočné kódy CPV
45234230-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská republika, kraj Košický, okres Rožňava, obec Dedinky, k. ú. Dedinky a k. ú. Smižany.
Opis obstarávania
Povaha a množstvo prác je uvedená v Rozpočte stavby, ktorá jer súčasťou zverejnenej Zmluvy o dielo. Rozsah: a ) vypracovať realizačný projekt podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v opise predmetu zákazky verejného obstarávania podľa bodu 2.2, b) poskytnúť objednávateľovi maximálnu súčinnosť pri spracovávaní žiadostí o vydanie všetkých povolení vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov, ktoré sú potrebné pre realizáciu a výkon predmetu zmluvy, c) zrealizovať a zhotoviť dielo v súlade so schválenou projektovou dokumentáciou, d) poskytnúť objednávateľovi maximálnu súčinnosť pri spracovávaní žiadostí o vydanie všetkých povolení vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov, ktoré sú potrebné pre spustenie diela do prevádzky, e) zaškoliť objednávateľom určených zamestnancov, pre bezproblémové užívanie diela Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, technické požiadavky: Opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 3 súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 35
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 905 862,00
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dodatok č. 8a - Účel dodatku odôvodnenie: Obec Dedinky a firma Michálek s.r.o. sa dohodli na nasledujúcej zmene znenia Článku 5. zmluvy odstavca 4. zmluvy - "Nadpráce potrebné na dokončenie a sprevádzkovanie diela": Doplnenie položiek 8.4 a 9.7. 8.4: Rozšírenie defektoskopických prác. 9.7: Projektová dokumentácia na opravu dolnej a hornej stanice. Tieto položky boli podľa odsúhlaseného protokolu č. 10/137 s popisom prác a vyčíslením ceny realizované s plnením dňa 29.10.2021 v hodnote 21 760,00 EUR. Doplnenie položiek 2.10, 4.5 , 5.4 2.10: Rozšírenie elektro prác na uvedenie zariadenia do prevádzky. 4.5: Rozšírenie prác na uvedenie zariadenia do prevádzky PS. 5.4: Rozšírenie prác na uvedenie zariadenia do prevádzky VS. Položky 2.10, 4.5, 5.4 spolu v sume 41 918,00 EUR.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 842 184,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 905 862,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA