dnes je 25.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2021/MPE/03/vyvo
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Pezinok
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00305022
Radničné nám. 7, 90214 Pezinok

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Pezinok
Telefón: +421 911545482
Email: hodosiova@enteris.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435450
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 2021/MPE/03
Hlavný kód CPV
16700000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
2.4Predmetom zákazky je technické zabezpečenie prevádzky kompostárne v Pezinku, t.j. nákup, dodanie, predvedenie, zaškolenie obsluhy a záručný servis technického vybavenia. Zákazka je rozdelená na 8 častí: 1. časť zákazky: Traktor (1 ks) 2. časť zákazky: Prekopávač kompostu (1 ks) 3. časť zákazky: Bubnové sito (1 ks) 4. časť zákazky: Pokrývač základok (1 ks) a geotextília (4 ks) 5. časť zákazky: Kĺbový nakladač (1 ks) 6. časť zákazky: Drvič konárov (1 ks) 7. časť zákazky: Drvič kuchynských BRO (1 ks) 8. časť zákazky: Nádoby na BRO kuchynský odpad (3 500 ks) Viac informácií je uvedených v Súťažných podkladoch.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 474 332,14
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 8
OPIS
Názov
Traktor
Časť č.: 1.
Dodatočné kódy CPV
16700000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
mesto Pezinok, kompostáreň
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je technické zabezpečenie prevádzky kompostárne v Pezinku, t.j. nákup, dodanie, prevedenie, zaškolenie obsluhy a záručný servis traktora. Viac informácií je uvedených v Súťažných podkadoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
88 980,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia, kód výzvy OPKZP-PO1-SC111-2019-56
Doplňujúce informácie:

Názov
Prekopávač kompostu
Časť č.: 2..
Dodatočné kódy CPV
16000000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
mesto Pezinok, kompostáreň
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je technické zabezpečenie prevádzky kompostárne v Pezinku, t.j. nákup, dodanie, prevedenie, zaškolenie obsluhy a záručný servis prekopávača kompostu. Viac informácií je uvedených v Súťažných podkadoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
50 820,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia, kód výzvy OPKZP-PO1-SC111-2019-56
Doplňujúce informácie:

Názov
Bubnové sito
Časť č.: 3.
Dodatočné kódy CPV
43411000-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
mesto Pezinok, kompostáreň
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je technické zabezpečenie prevádzky kompostárne v Pezinku, t.j. nákup, dodanie, prevedenie, zaškolenie obsluhy a záručný servis bubnového sita. Viac informácií je uvedených v Súťažných podkadoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
96 915,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia, kód výzvy OPKZP-PO1-SC111-2019-56
Doplňujúce informácie:

Názov
Pokrývač základok a geotextília
Časť č.: 4.
Dodatočné kódy CPV
16000000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
mesto Pezinok, kompostáreň
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je technické zabezpečenie prevádzky kompostárne v Pezinku, t.j. nákup, dodanie, prevedenie, zaškolenie obsluhy a záručný servis pokrývača základok a dodávka 4 ks geotextílie. Viac informácií je uvedených v Súťažných podkadoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
18 032,14:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia, kód výzvy OPKZP-PO1-SC111-2019-56
Doplňujúce informácie:

Názov
Kĺbový nakladač
Časť č.: 5.
Dodatočné kódy CPV
34144710-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
mesto Pezinok, kompostáreň
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je technické zabezpečenie prevádzky kompostárne v Pezinku, t.j. nákup, dodanie, prevedenie, zaškolenie obsluhy a záručný servis kĺbového nakladača. Viac informácií je uvedených v Súťažných podkadoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
80 175,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia, kód výzvy OPKZP-PO1-SC111-2019-56
Doplňujúce informácie:

Názov
Drvič konárov
Časť č.: 6.
Dodatočné kódy CPV
43414000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
mesto Pezinok, kompostáreň
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je technické zabezpečenie prevádzky kompostárne v Pezinku, t.j. nákup, dodanie, prevedenie, zaškolenie obsluhy a záručný servis drviča konárov. Viac informácií je uvedených v Súťažných podkadoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
26 742,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia, kód výzvy OPKZP-PO1-SC111-2019-56
Doplňujúce informácie:

Názov
Drvič kuchynských BRO
Časť č.: 7.
Dodatočné kódy CPV
43414000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
mesto Pezinok, kompostáreň
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je technické zabezpečenie prevádzky kompostárne v Pezinku, t.j. nákup, dodanie, prevedenie, zaškolenie obsluhy a záručný servis drviča kuchynského BRO. Viac informácií je uvedených v Súťažných podkadoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
93 600,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia, kód výzvy OPKZP-PO1-SC111-2019-56
Doplňujúce informácie:

Názov
Nádoby na BRO kuchynský odpad
Časť č.: 8.
Dodatočné kódy CPV
34928480-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
mesto Pezinok, kompostáreň
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je technické zabezpečenie prevádzky kompostárne v Pezinku, t.j. nákup, dodanie, prevedenie, zaškolenie obsluhy a záručný servis 3500 ks nádob na BRO kuchynský odpad. Viac informácií je uvedených v Súťažných podkadoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
19 068,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia, kód výzvy OPKZP-PO1-SC111-2019-56
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa všetky podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, definované podľa § 32 ods. 1, písm. a) - h) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač musí preukázať, že: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá daňové a colné nedoplatky v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v ĺikvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať, h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať. . Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1, písm. a) - f) zákona o verejnom obstarávaní nasledovnými dokladmi: - k bodu a): výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace za právnickú osobu (alebo fyzickú osobu -podnikateľa), a súčasne výpisom z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnymi orgánmi uchádzača a členmi štatutárnych orgánov uchádzača, - bodu b): potvrdením zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace, - k bodu c): potvrdením miestne príslušného daňového úradu a colného úradu nie starším ako 3 mesiace, - k bodu d): potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace, - k bodu e): dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, - k bodu f): čestným vyhlásením.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti. Uchádzač musí preukázať splnenie podmienky účasti v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: predložiť zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia tohto verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží dodávok tovaru za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia tohto verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Zoznam sa musí týkať dodávky tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky v danej časti zákazky nasledovne: 1. časť zákazky: Traktor - aspoň jedna dodávka tovaru, ktorej predmetom bol traktor s výkonom minim. 73 kW, 2. časť zákazky: Prekopávač kompostu - aspoň jedna dodávka tovaru, ktorej predmetom bol prekopávač kompostu s dĺžkou rotora minim. 330 cm, 3. časť zákazky: Bubnové sito - aspoň jedna dodávka tovaru, ktorej predmetom bolo bubnové sito s kapacitou preosiateho objemu minim. 50 m3 za hodinu, 4. časť zákazky: Pokrývač základok a geotextília - aspoň jedna dodávka tovaru, ktorej predmetom bol pokrývač základok, nosený čelným nakladačom, 5. časť zákazky: Kĺbový nakladač - aspoň jedna dodávka tovaru, ktorej predmetom bol kĺbový nakladač s výkonom minim. 43 kW, 6. časť zákazky: Drvič konárov - aspoň jedna dodávka tovaru, ktorej predmetom bol drvič konárov s výkonom minim. 24 HP, 7. časť zákazky: Drvič kuchynských BRO - aspoň jedna dodávka tovaru, ktorej predmetom bol drvič kuchynských BRO s výkonom minim. 10 m3/ hod., 8. časť zákazky: Nádoby na BRO kuchynský odpad preukázanie dodávok nádob na BRO kuchynský odpad v minimálnom počte 500 ks spolu.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-01-11T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-05-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje podľa zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v zmení neskorších predpisov, v texte oznámenia je uvedené aj ako "zákon" alebo "zákon o verejnom obstarávaní". 2. Verejný obstarávateľ bude pri akékoľvek komunikácii so záujemcami a uchádzačmi postupovať podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom systému elektronického obstarávania EVO. Záujemca alebo uchádzač má možnosť registrovať sa do systému pomocou hesla alebo pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a osobitým bezpečnostným kódom (eiD). 3. Verejný obstarávateľ podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 4. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v súťaži, znáša uchádzač v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže. 5. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač, jeho štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu sa preukáže dokladom totožnosti. Ak sa otvárania ponúk zúčastní za uchádzača jeho poverený zástupca, tento sa preukáže dokladom totožnosti a originálom, resp. úradne overenou kópiou splnomocnenia pre účasť na predmetnom otváraní ponúk. 6. Verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstaraním inovácií, ani nie je zamerané na sociálne aspekty. 7. Ak má uchádzač sídlo v Slovenskej republike, v rámci preukázania splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, nemusí v ponuke potrebné predkladať nasledovné doklady: a)podľa § 32 ods. 2, písm. b), zákona o verejnom obstarávaní, b)podľa § 32 ods. 2, písm. c), zákona o verejnom obstarávaní, c)podľa § 32 ods. 2, písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, ak je uchádzač zapísaný v Obchodnom registri SR. K uvedeným dokladom má verejný obstarávateľ prístup v rámci databáz verejnej správy.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-11-19T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 24.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,24 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA