dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 3513/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Dubnica nad Váhom
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00317209
Bratislavská 434/9, 01841 Dubnica nad Váhom

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Dubnica nad Váhom
Telefón: +421 424455745
Email: eva.granatova@dubnica.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.dubnica.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435547
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 3513/2021
Hlavný kód CPV
71317200-5
Druh zákazky
Stručný opis
V súlade s ustanoveniami § 22 zákona NR SR č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je mesto ako právnická osoba povinné zabezpečiť plnenie si povinností vyplývajúcich z uvedeného zákona, a to prostredníctvom vlastnej oprávnenej osoby alebo dodávateľsky. Nakoľko mesto na tento účel nemá zabezpečené vlastné kapacity, obstaráva tieto činnosti prostredníctvom externého dodávateľa. Činnosti v roku 2022 a 2023 bude dodávateľ poskytovať pre Mesto Dubnica nad Váhom a mestské príspevkové a rozpočtové organizácie, v rozsahu: 1. Vykonávať dozor nad stavom BOZP 2. Bezpečnostno-hygienický dozor na pracoviskách, 3. Posudzovanie fyzikálnych a chemických faktorov pracovného prostredia, 4. Poradenstvo pri vyšetrovaní príčin a spisovaní záznamu o úraze, 5. Spoluúčasť pri prešetrovaní podozrenia na chorobu z povolania orgánom ŠOD, 6. Účasť v komisii pre odškodňovanie pracovných úrazov a chorôb z povolania zamestnávateľa, spracovanie podkladov, 7. Aktualizácia dokumentácie BOZP v zmysle zákona 124/2006 Z.z. a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov. 8. Účasť na rokovaniach s orgánmi štátneho odborného dozoru pri riešení otázok BOZP, 9. Poradenská činnosť v oblasti BOZP, 10. Spolupráca pri analýzach nebezpečenstiev a ohrození, posudzovaní rizík, a vypracovávaní zoznamu poskytovaných osobných ochranných prostriedkov a ich aktualizácii, 11. Vykonávanie kontrol vybavenia pracovísk zdravotníckym materiálom, prostriedkami prvej pomoci, spracovanie traumatologického plánu pre konkrétne podmienky, 12. V spolupráci so zamestnávateľom spracovanie interných smerníc, pokynov, študijných materiálov v rámci riadenia BOZP, 13. Vykonávanie školení z oblasti BOZP, v rozsahu: - nástupné školenia novoprijatých zamestnancov a overenie ich vedomostí (najneskôr do 2 pracovných dní od požiadavky obstarávateľa), - opakovacie školenia zamestnancov a overenie ich vedomostí, - základné a periodické školenia vedúcich zamestnancov a overenie ich vedomostí, - školenie pre určených zástupcov zamestnancov a overenie ich vedomostí, - preškolenie užívateľov služobných motorových vozidiel a overenie ich vedomostí, vrátane preškolenia na zahraničné služobné cesty, 14. Vykonávať poradenstvo pre menovaných zástupcov zamestnancov a komisiu BOZP, 15. Poskytovať odborné stanovisko pri návrhoch technických a organizačných opatrení na odstránenie nedostatkov v oblasti BOZP. Podrobnejšia špecifikácia požadovaných služieb, počet zamestnancov a zoznam objektov verejného obstarávateľa je uvedená v návrhu zmluvy.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 9 600,00
bez DPH
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-12-03T10:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-23T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA