dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 007/VS/2018
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Partizánska cesta 9, 97599 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská pošta, a.s.
Telefón: +421 484339287
Email: carsky.stanislav@slposta.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.posta.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Poštové služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 007/VS/2018
Hlavný kód CPV
50700000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je správa nehnuteľného majetku Slovenskej pošty, a.s., na obdobie rokov 2018 - 2022 - jedná sa o čiastkové zmluvy na základe Rámcovej dohody za III. Q. 2021.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
50710000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
objekty užívané obstarávateľom v rámci celého územia Slovenskej republiky.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú: -komplexné opravy, údržba, servis nehnuteľného majetku užívaného obstarávateľom vrátane dodávky spotrebného materiálu a náhradných dielov vo všetkých objektoch užívaných obstarávateľom v rámci celého územia Slovenskej republiky a koordinačných činností vo všetkých objektoch obstarávateľa na celom území Slovenskej republiky, -komplexné zabezpečenie a vykonávanie odborných prehliadok a odborných skúšok a zabezpečovanie úradných skúšok určených vyhradených technických zariadení v zmysle zákona č. 124/2006 Z. z., o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa vykonávacích predpisov, najmä vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými, a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov, -odborné prehliadky, odborné a úradné skúšky kotolní a komínov a VTZ v kotolniach v súlade s vyhláškou MV SR č. 401/2007 Z. z., o technických podmienkach a požiadavkách na protipožiarnu bezpečnosť pri inštalácii a prevádzkovaní palivového spotrebiča, elektrotepelného spotrebiča a zariadenia ústredného vykurovania a pri výstavbe a používaní komína a dymovodu a o lehotách ich čistenia a vykonávania kontrol, -opravy a sezónny servis kotolní a súvisiacich tepelných a technologických zariadení v objektoch obstarávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v časti B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky poskytnutia predmetu zákazky, týchto súťažných podkladov. Jedná sa o čiastkové zmluvy na základe Rámcovej dohody za III. Q. 2021.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Reakčný čas v prípade vzniku naliehavej, resp. mimoriadnej udalosti...:25:
Náklady/Cena: Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Súčet celkových cien za: a)paušálny servis b)nadpaušálny servis c)spotrebný materiál a náhradné diely d)OP a OS VTZ tlak, plyn, zdvíhacie zariadenia, VTZ kotolne a komíny e)normohodina OP a OS VTZ :55:
Výška zľavy z ceny spotrebného materiálu a náhradných dielov:20:
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Z dôvodu obmedzeného rozsahu buniek tohto formuláru týkajúcich sa kritérií na vyhodnotenie ponúk, nie je možné uviesť kompletné znenie kritérií na vyhodnotenie ponúk. Kompletné znenie kritérií na vyhodnotenie ponúk je uvedené v Súťažných podkladoch.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 164-375729
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme pravidelného informatívneho oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2021-09-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Úspešným uchádzačom predmetného postupu zadávania zákazky sa stala skupina dodávateľov: Systeming, s.r.o., Strabag Property and Facility Services, s.r.o., Global Facility a. s. Plnenie za III. Q. 2021 jednotlivých členov skupiny dodávateľov: Systeming, s.r.o.: 752 839,50 EUR bez DPH Strabag Property and Facility Services, s.r.o.: 338 023,20 EUR bez DPH Global Facility a. s.: 417 923,10 EUR bez DPH
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-02T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA