dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 0462
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Žilinský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Žilinský samosprávny kraj
Telefón: +421 415032413
Email: obstaravanie@zilinskazupa.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zask.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 0462
Hlavný kód CPV
33651000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka všeobecných antiinfekčných látok na systémové použitie a očkovacích látok pre zdravotnícke zariadenia v zriaďovateľskej pôsobnosti ŽSK. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
OPIS
Názov
Všeobecné antiinfekčné látky na systémové použitie a očkovacie látky 1
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
33651000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania sú nemocnice s poliklinikou uvedené v súťažných podkladoch v bode 5.1.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka tovaru - všeobecných antiinfekčných látok na systémové použitie a očkovacích látok 1 pre zdravotnícke zariadenia v zriaďovateľskej pôsobnosti ŽSK. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov - Časť 1: Všeobecné antiinfekčné látky na systémové použitie a očkovacie látky 1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Všeobecné antiinfekčné látky na systémové použitie a očkovacie látky 2
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
33651000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania sú nemocnice s poliklinikou uvedené v súťažných podkladoch v bode 5.1.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka tovaru - všeobecných antiinfekčných látok na systémové použitie a očkovacích látok 2 pre zdravotnícke zariadenia v zriaďovateľskej pôsobnosti ŽSK. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov - Časť 2: Všeobecné antiinfekčné látky na systémové použitie a očkovacie látky 2.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Všeobecné antiinfekčné látky na systémové použitie a očkovacie látky 3
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
33651000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania sú nemocnice s poliklinikou uvedené v súťažných podkladoch v bode 5.1.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka tovaru - všeobecných antiinfekčných látok na systémové použitie a očkovacích látok 3 pre zdravotnícke zariadenia v zriaďovateľskej pôsobnosti ŽSK. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov - Časť 3: Všeobecné antiinfekčné látky na systémové použitie a očkovacie látky 3.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Všeobecné antiinfekčné látky na systémové použitie a očkovacie látky 4
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
33651000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania sú nemocnice s poliklinikou uvedené v súťažných podkladoch v bode 5.1.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka tovaru - všeobecných antiinfekčných látok na systémové použitie a očkovacích látok 4 pre zdravotnícke zariadenia v zriaďovateľskej pôsobnosti ŽSK. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov - Časť 4: Všeobecné antiinfekčné látky na systémové použitie a očkovacie látky 4.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 158-385283
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY16/2021/OZ:1:Všeobecné antiinfekčné látky na systémové použitie a očkovacie látky 1:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-01-27T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 288 685,81
bez DPH
Informácie o subdodávkach

17/2021/OZ:2:Všeobecné antiinfekčné látky na systémové použitie a očkovacie látky 2:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-01-27T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 44 682,78
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ v tomto oznámení o výsledku verejného obstarávania zohľadnil štvrťročné čerpanie z uzavretej RD podľa § 26 ods. 5 ZOVO za I., II., III.Q.2021 pre časť 1 v rozsahu I.Q.2021:77 226,42 ? bez DPH, II.Q.2021: 110 135,52 ? bez DPH, III.Q.2021: 101 323,87 ? a za I., II., III.Q.2021 pre časť 2 v rozsahu I.Q.2021:3 944,27 ? bez DPH, II.Q.2021:19 354,47 ?, III.Q.2021:21 384,04 ?.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-29T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA