dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2020_EVO_STU_2
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Vazovova 5, 81243 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Telefón: +421 257294535
Email: frantisek.janicek@stuba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.stuba.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2020_EVO_STU_2
Hlavný kód CPV
31400000-0
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Dodatok č. 1 ku Kúpnej zmluve č. 17022021_ELVO zo dňa 15.04.2021
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Ústav elektroenergetiky a aplikovanej elektrotechniky (FEI), Ilkovičova 3 a Technická 5, FEI STU Bratislava
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom je dodávka dvoch systémových riešení pre akumuláciu elektrickej energie na báze (1. systém ) bezúdržbových olovených akumulátorov a (2. systém) LiFePo4 akumulátorov. Každý systém má mať výkon minimálne 10 kW, každá akumulátorová batéria má mať kapacitu minimálne 20 kWh, musí byť vybavená vlastným balancerom a ochranami. Každá batéria má mať vlastný nabíjač-striedač (battery management system) s možnosťou plynulej regulácie nabíjacieho a vybíjacieho prúdu s ich automatickým obmedzením v závislosti na teplote článkov do hodnoty max. prúdu udávaného výrobcom akumulátorov. Systémy majú umožniť automatickú kompenzáciu spotreby elektrickej energie odberného miesta a majú byť ovládateľné aj nadradeným riadiacim systémom (master-slave). Dodaný funkčný systém musí vedieť pracovať v spolupráci s trojfázovou distribučnou sústavou nízkeho napätia, ako aj v ostrove a musí obsahovať všetky potrebné komponenty, projektovú dokumentáciu, prevádzkový predpis, revízne správy a zaškolenie obsluhy.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program integrovaná infraštruktúra
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1.
Časť č.:
Názov: Kúpna zmluva č. 17022021_ELVO , predmetom ktorej je: Systém pre akumuláciu elektrickej energie
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-04-15T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 75 750,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-01T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
31400000-0
Dodatočné kódy CPV
31430000-9

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Ústav elektroenergetiky a aplikovanej elektrotechniky (FEI), Ilkovičova 3 a Technická 5, FEI STU Bratislava
Opis obstarávania
Predmetom je dodávka dvoch systémových riešení pre akumuláciu elektrickej energie na báze (1. systém ) bezúdržbových olovených akumulátorov a (2. systém) LiFePo4 akumulátorov. Každý systém má mať výkon minimálne 10 kW, každá akumulátorová batéria má mať kapacitu minimálne 20 kWh, musí byť vybavená vlastným balancerom a ochranami. Každá batéria má mať vlastný nabíjač-striedač (battery management system) s možnosťou plynulej regulácie nabíjacieho a vybíjacieho prúdu s ich automatickým obmedzením v závislosti na teplote článkov do hodnoty max. prúdu udávaného výrobcom akumulátorov. Systémy majú umožniť automatickú kompenzáciu spotreby elektrickej energie odberného miesta a majú byť ovládateľné aj nadradeným riadiacim systémom (master-slave).Dodaný funkčný systém musí vedieť pracovať v spolupráci s trojfázovou distribučnou sústavou nízkeho napätia, ako aj v ostrove a musí obsahovať všetky potrebné komponenty, projektovú dokumentáciu, prevádzkový predpis, revízne správy a zaškolenie obsluhy
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 75 750,00
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Chybou v písaní v Kúpnej zmluve a na základe odporúčania riadiaceho orgánu sa upravilo znenie: a) v bode 2. čl. I. Predmet zmluvy nasledovne: 2. Táto Kúpna zmluva je výsledkom verejného obstarávania realizovaného v zmysle Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. Súťaž na uvedený predmet zmluvy (Výzva na predkladanie ponúk) bola zverejnená vo Vestníku verejného obstarávania č. 260/2020 zn. 44709 - WYT zo dňa 10.12.2020. b)Doplnenia identifikačných údajov za kupujúceho c)Dopĺňa sa bod 9.3.1 článku IX. Záverečné ustanovenia v znení: 9.3.1 Zmluvné strany berú na vedomie a podpisom tejto Zmluvy potvrdzujú, že sú plne oboznámené so skutočnosťou, že predmet tejto Zmluvy je poskytovaný v súvislosti s implementáciou operačného programu Integrovaná infraštruktúra programové obdobie 2014 2020.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 75 750,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 75 750,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA