dnes je 25.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: eBIZ-09/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Modra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00304956
Dukelská 38, 90001 Modra

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Modra
Telefón: +421 336908318 Fax: +421 336470213
Email: info@modra.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.modra.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435126
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: eBIZ-09/2021
Hlavný kód CPV
90500000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia projektu Poskytovanie služieb na zber, odvoz a zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu z domácností
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 115 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí preukázať splnenie všetkých podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedených v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a uchádzač preukáže dokladmi podľa § 32 ods.2, resp. ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní že spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. V súlade s ustanovením § 113 ods. 2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ poskytuje informáciu o dokladoch, ktoré sa z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy nepredkladajú takto: -uchádzač nemusí predkladať doklady podľa § 32 ods. 1 písm. a) až c) a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní -uchádzač nemusí predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstaraní ak je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov na UVO
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač predloží na každú časť zákazky vyjadrenie banky, že: -uchádzač nebol v nepovolenom debete za predchádzajúce obdobie 12 mesiacov pred dňom vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk alebo za obdobie za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu, ak je kratšie ako 12 mesiacov, -bežný účet uchádzača nebol predmetom exekúcie a blokácie za predchádzajúce obdobie 12 mesiacov pred dňom vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk alebo za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu ak je kratšie ako 12 mesiacov, -pri splácaní úveru, uchádzač za predchádzajúce obdobie 12 mesiacov pred dňom vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk alebo za obdobie za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu, ak je kratšie ako 12 mesiacov dodržuje splátkový kalendár. Verejný obstarávateľ bude akceptovať len vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Uchádzač predloží zároveň čestné vyhlásenie, že ku dňu predloženia ponuky má otvorené účty len v banke/bankách alebo pobočky zahraničnej banky, od ktorých predložil vyššie požadované vyjadrenie /a.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní Podľa § 34 odst.1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní Podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona v zmysle § 12 zákona o verejnom obstarávaní (verejný sektor referencia musí byť zverejnená v Evidencii referencií). Ak uchádzač predkladá referenciu zo súkromného sektora postačuje predložiť referenciu vo formáte pdf potvrdenú od subjektu, ktorému uchádzač poskytoval službu. Predmetná referencia zo súkromného sektora musí mať náležitosti podľa zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardov : -v minimálnom rozsahu: kumulatívne 100 000,00 Eur bez DPH, V prípade, že finančné podklady uchádzača boli spracované v inej mene ako euro, údaje v požadovaných dokladoch je potrebné prepočítať je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku EÚ. Podľa § 34 odst.1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží: -Rozhodnutie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR na činnosť zber a prepravu VŽP materiálu kategórie 3 písm. f) a písm. p) kuchynské odpady určené na ďalšie spracovanie podľa čl. 14 písm. k) nariadenia ES č. 1069/2009, alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť. -Rozhodnutie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy na skladovanie VŽP materiálu kategórie 3 kuchynské odpady určené na ďalšie spracovanie podľa čl. 14 písm. k) nariadenia ES č. 1069/2009 v rámci SR, alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť. -Rozhodnutie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR o pridelení úradného čísla na činnosť: skladovanie VŽP materiálu kategórie 3 čl. 10 písm. p) kuchynské odpady určené na ďalšie spracovanie podľa čl. 14 písm. k) nariadenia ES č. 1069/2009 v rámci SR, alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť -Oprávnenie na podnikanie v oblasti nakladania s odpadom Podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží: Údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie na poskytnutie služby: - zberové vozidlá prispôsobené na zber kuchynského odpadu z typizovaných 240 lit. nádob (preukázanie vlastníckeho vzťahu - napr. technický preukaz na vozidlo alebo preukázanie dispozičného práva nakladať s požadovaným zariadením napr. nájomná zmluva na zberové vozidlo)
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia Elektronická aukcia (ďalej len e-aukcia) je na účely tohto zákona je opakujúci sa proces, ktorý využíva elektronické systémy certifikované podľa § 151 zákona o verejnom obstarávaní na predkladanie nových cien smerom nadol, nových cien upravených smerom nadol a nových hodnôt, ktoré sa týkajú určitých prvkov ponúk, alebo nových hodnôt, ktoré sa týkajú určitých prvkov ponúk
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-11T09:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-09-30T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-11T10:00:00
Miesto: prostredníctvom www.ezakazky.sk
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: je neverejne
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Prihlásiť sa do zákazky, d) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári Oznámenia o vyhlásení VO limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Oznámenia uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Oznámenia uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v súťažných podkladov a iné dokumenty vyžadované v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Zábezpeka: Vyžaduje sa 3 000,00 ?, ďalšie informácie ohľadne zábezpeky sú uvedené v SP
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-29T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 24.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,24 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA