dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Gerium/PLZ-01/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Domov dôchodcov - Gerium
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31755534
Pri trati 47, 82106 Bratislava-Podunajské Biskupice

Slovensko
Kontaktná osoba: Domov dôchodcov - Gerium
Telefón: +421 917429572 Fax: +421 240240122
Email: mata.kucharova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.gerium.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435144
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: Gerium/PLZ-01/2021
Hlavný kód CPV
55523000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je každodenná príprava a dodávka celodennej stravy pre klientov a zamestnancov do oboch organizačných súčastí verejného obstarávateľa (vrátane sobôt, nedieľ, sviatkov a prázdnin), pričom musí byť vhodným a primeraným striedaním mäsitých, vegetariánskych a diétnych jedál zabezpečená pestrosť a vyváženosť stravy s osobitným zreteľom na potreby výživy seniorov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 692 123,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO) spôsobom uvedeným v ZVO (napr. predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 ZVO alebo zápisom v registri hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO alebo v zápisom v obdobnom registri iného členského štátu). V prípade predloženia ponuky skupinou dodávateľov sa použije § 37 ZVO primerane.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO, alebo čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači podľa § 55 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. 1.Tejto súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nižšie stanovené požiadavky pre preukázania svojej technickej alebo odbornej spôsobilosti. Pre preukázanie splnenia uvedených podmienok predloží uchádzač v ponuke nasledovné doklady (môžu byť nahradené aj jednotným európskym dokumentom, alebo čestným vyhlásením): V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: - zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača resp. osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti predložením zoznamu poskytnutých služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača resp. osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby (expertov): Nižšie uvedené požiadavky na experta uchádzač preukáže: a) predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: * meno a priezvisko experta, * štátna príslušnosť, * dosiahnuté vzdelanie, * súčasná pracovná pozícia experta u uchádzača, resp. iný právny vzťah medzi expertom a uchádzačom, * kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu obstarávania (odborné skúšky podľa osobitných predpisov), * prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania, * vlastnoručný podpis experta. b) predložením požadovaného oprávnenia alebo certifikátu alebo ekvivalentného dokladu, preukazujúceho kvalifikáciu experta vzťahujúcu sa k predmetu obstarávania (nevyžaduje sa predloženie originálu alebo úradne osvedčenej kópie). c) predložením dokladu o dosiahnutom vzdelaní (nevyžaduje sa predloženie originálu alebo úradne osvedčenej kópie). d) predložením potvrdenia o dĺžke praxe, t.j. o skúsenostiach v oblasti, v ktorej expert vykonával činnosti preukazujúce jeho odbornú spôsobilosť a prax (ďalej len prax); každé potvrdenie o požadovanej praxi predložené uchádzačom musí obsahovať: *meno a priezvisko príslušného experta, *názov oblasti, v ktorej expert vykonával prax, *identifikáciu odberateľa praxe, *čas vykonávania praxe, t. j. od - do (mesiac, rok), *stručný opis oblasti praxe tak, aby bolo možné na základe tohto opisu overiť splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na preukázanie požiadaviek na prax experta, *stručný popis činností, ktoré príslušný expert zabezpečoval a pracovnú pozíciu, ktorú expert zastával, *identifikáciu a kontaktné údaje (telefón a mail) osoby u ktorej si možno overiť príslušné údaje t.j. konečného odberateľa praxe alebo zamestnávateľa, pre ktorého expert prax vykonával. 2.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s ustanovením § 34 ods. 3 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zo zoznamu služieb musí vyplynúť, že celková hodnota poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru a náročnosti, ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania bola minimálne 200 000,- Eur bez DPH. Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienky podľa § 38 ods. 5 ZVO: Zoznam poskytnutých služieb má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti záujemcu s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, a to s prihliadnutím na predpokladanú hodnotu služieb tvoriacich predmet zákazky. Riadiaci pracovník - asistent výživy, alebo diétna sestra : - preukáže dosiahnutím stredoškolského odborného vzdelania ukončeného maturitnou skúškou a zároveň preukázaním najmenej 3 ročnej praxe v samostatnom vykonávaní činností asistenta výživy, resp. diétnej sestry. Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 ZVO: V nadväznosti na špecifickosť predmetu zákazky je účelom podmienky preukázanie skutočnosti, že záujemca disponuje personálom so vzdelaním a odbornou praxou nevyhnutne potrebnou na kvalifikované poskytnutie hlavných činností predmetu zákazky, t. j. zabezpečiť kvalitu poskytovaných služieb na požadovanej profesionálnej úrovni.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Poskytovanie služieb sa riadi osobitnými predpismi vychádzajúcimi z existujúcej platnej legislatívy a hygienických štandardov určujúcich minimálnu úroveň poskytovania služieb hromadného stravovania s prihliadnutím na špecifické potreby seniorov. Uchádzač je povinný oboznámiť sa s požiadavkami na predmet zákazky s vynaložením odbornej starostlivosti. Ďalšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-15T09:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-05-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-15T10:00:00
Miesto: Ponuky sa budú otvárať v sídle verejného obstarávateľa. Uchádzač môže sledovať otváranie ponúk aj prostredníctvom osobitnej funkcionality systému Josephine - online otváranie ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Každá fyzická osoba sa preukáže svojím identifikačným dokladom (ID). V prípade, že na otváranie ponúk príde iná osoba ako štatutárny zástupca oprávnený konať za uchádzača, je povinná predložiť okrem ID aj pís. splnomocnenie od osoby oprávnenej konať za uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena v EUR vrátane DPH za predpokladaný predmet zákazky ocenený podľa podmienok uvedených v súťažných podkladoch a v rámcovej zmluve. Celková cena za predmet zákazky musí byť uvedená v EUR s DPH a zaokrúhlená najviac na 2 desatinné miesta. Rozhodovacie kritériá pre prípad zhody celkovej ceny predmetu zákazky v prípade, ak komisia identifikuje po predbežnom vyhodnotení ponúk na základe zvolených kritérií zhodné návrhy na prvom, druhom alebo treťom predbežnom mieste, sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. V zmysle § 112 ods. 6 ZVO vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Viac informácií je v súťažných podkladoch. 3. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED), je ho povinný vyplniť v súlade so ZVO. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj generálne čestné vyhlásenie. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE (ďalej ako "SJ"). Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v SJ považuje okamih jej odoslania v SJ, a to v súlade s funkcionalitou systému. 5. Ponuky sa predkladajú podľa § 49 ZVO prostredníctvom systému Josephine a spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Možné spôsoby autentifikácie sú uvedené v súťažných podkladoch spolu s potrebnými lehotami. 6. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu je uverejnená v príslušnej zákazke v SJ umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/12844/summary, čím sa umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom k tomuto VO. 7. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 8. Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 15 000,00,- EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Verejný obstarávateľ za poskytnutie riadnej súčinnosti na uzavretie zmluvy podľa § 114 ods. 7 a § 56 ZVO považuje súčinnosť podrobne opísanú v príslušných súťažných podkladoch, pričom lehota na poskytnutie súčinnosti bude 10 pracovných dní. 10. Plánované zahájenie poskytovania služieb tvoriacich predmet zákazky je 1. 1. 2022.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-30T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA