dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NFP302020AVZ7_CIZS_01
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Sládkovičovo
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00306177
Fučíkova 329, 92521 Sládkovičovo

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Sládkovičovo
Telefón: +421 317840961
Email: primator@sladkovicovo.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Iné (uveďte)
Iný druh: § 7 ods. 1 písm. b)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: NFP302020AVZ7_CIZS_01
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác v rozsahu prístavby a rekonštrukcie existujúceho objektu zdravotného strediska v meste Sládkovičovo a tým modernizovať zdravotnícku infraštruktúru za účelom integrácie primárnej zdravotnej starostlivosti podporou budovania centier integrovanej zdravotnej starostlivosti pre spádové oblasti s lokálnym vplyvom a vplyvom na štátnu pomoc.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v meste Sládkovičovo
1:
Dodatočné kódy CPV
45215100-8
EA26-0 - Pre pacientov:

Miesto vykonania
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Sládkovičovo, J. Dalloša 1354/30, kat. územie.: Sládkovičovo, parc. č. 988, 987/1, ktoré sú vo vlastníctve mesta. Parcely sú dopravne dostupné z jestvujúcich miestnych komunikácií.
Opis obstarávania
Stavebné práce sú zamerané na prístavbu a rekonštrukciu existujúceho objektu zdravotného strediska v meste Sládkovičovo v zmysle výzvy IROP-PO2-SC212-2020-58 v rámci projektu s názvom: Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v meste Sládkovičovo, ďalej len "CIZS" Realizácia stavebných prác sa vyžaduje vykonať v zmysle platných predpisov Slovenskej republiky v rozsahu výkazu výmer a projektovej dokumentácie. Krátky popis objektu: Objekt zdravotného strediska pre účely vybudovania centra integrovanej zdravotnej starostlivosti je dvojpodlažný, rozdelený do dvoch pavilónov A a B. Obidva pavilóny sú prepojené dvojpodlažným vstupným a komunikačným traktom, do ktorého sú zaústené dva vstupy zo severozápadnej z juhovýchodnej svetovej strany. Priestor stavby je ohraničený z juhovýchodnej svetovej strany jestvujúcou parkovacou plochou, ktorá bude využívaná v rámci statickej dopravy pre budúce CIZS. Parkovaciu plochu lemujú z juhovýchodnej svetovej strany garážové boxy. Susediacimi objektmi sú ďalej materská škola zo severovýchodnej strany a bytové objekty z juhozápadnej a severozápadnej svetovej strany. Pozemok pre uvažovanú prístavbu je rovinatý, momentálne je zatrávnený bez stavebných objektov ako aj vzrastlej zelene. Objekt je napojený na všetky potrebné inžinierske siete voda, elektro, kanalizácia, teplovodné rozvody UK a TUV. Prístavba objektu si nevyžiada budovanie nových inžinierskych sietí, využijú sa jestvujúce. Strecha existujúceho objektu je v zlom technickom stave, čo okrem poškodenia interiéru budovy (zatekanie v jednotlivých častiach ambulancií) spôsobuje aj vysoké energetické straty. V rámci stavebných úprav na jestvujúcom objekte je potrebné rekonštruovať strešný plášť objektu so zabudovaním nových strešných vrstiev v zmysle požiadaviek na aktuálnu teplo-technickú vyhlášku, čím sa zvýši energetická hospodárnosť v rámci vykurovania. Okrem stavebných konštrukcií a zateplenia sa uvažuje pre zvyšovanie energetických bilancií spolupôsobenie rekuperáciou vzduchotechnikou. Pre potreby rozšírenia ponuky zdravotných služieb, ako aj integrácie sociálnych služieb do budúceho CIZS je potrebné rozšíriť existujúci objekt o prístavbu. Prístavbou k jestvujúcej budove a rozšírením ponuky služieb sa tak zabezpečí integrita štandardných a špecializovaných zdravotných služieb, spolu so sociálnymi službami pod jednou strechou s adekvátnym vybavením, spĺňajúcim aktuálne stavebné, konštrukčné a zákonne požiadavky v plnej bezbariérovosti. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane nenaceneného výkazu výmer sa nachádza v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí: prílohu č.1 súťažných podkladov, výkaz výmer vo formáte xls., je prílohou č.2B súťažných podkladov. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti, nakoľko stavebné práce v zmysle projektovej dokumentácie tvoria funkčný a logický celok. Rozdelenie predmetu zákazky na viaceré samostatné časti by znamenalo zásadné ohrozenie funkčnosti diela a rozdielne lehoty uskutočnenia, ktoré môže predlžovať celkovú lehotu stavby. Vzhľadom na zabezpečenie nadväznosti technologických postupov stavebných prác a jednoznačne definovateľnej zodpovednosti a záruky za dielo je nevyhnutné, aby bol predmet zákazky obstaraný a realizovaný ako jeden celok. Záujemca je povinný predložiť ponuku na celý predmet zákazky. V prípade ak v opise predmetu zákazky, týkajúcej sa projektovej dokumentácie alebo inej sprievodnej dokumentácie súťažných podkladov nachádzajú konkrétne názvy výrobkov, výrobných postupov, obchodných označení, patentov, typov, oblasti alebo miesta pôvodu alebo výroby, uchádzač/záujemca je oprávnený v súlade s § 42 ods. 3 zákona, oceniť a dodať aj ekvivalent požadovaného výrobku, ktorý však musí spĺňať minimálne požadované technické parametre, funkciu a účel v rovnakej alebo vyššej kvalite. Ekvivalentnosť v rámci parametrov, funkciu a účel jednotlivých položiek v rámci výkazu výmer, preukáže uchádzač výsledkami certifikovaných meraní a platnými certifikátmi podľa súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
NFP302020AVZ7:
Doplňujúce informácie
Na zabezpečenie viazanosti ponúk sa vyžadovala zábezpeka v zmysle § 46 zákona vo výške 14 000,00 EUR slovom: ( štrnásťtisíc eur).

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:
Názov: Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v meste Sládkovičovo.
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 2 - zmenili sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ zrušil postup zadávania zákazky, nakoľko mu bola predložená iba jedna ponuka. Vzhľadom k tomu verejný obstarávateľ prehodnotil situáciu a za zmenu okolností označil Určenie výšky predpokladanej hodnoty zákazky, ktorá bola stanovená v čase vyhlásenia verejného obstarávania v súlade s metodikou oceňovania stavebných prác objektívne, avšak nasledujúce okolnosti súvisiace so zvýšením cien stavebných materiálov a výrobkov na trhu v rámci SR, EÚ a v celosvetovom merítku vo veľmi krátkom čase po vyhlásení verejného obstarávania až do lehoty na predkladanie ponúk, už neodzrkadľovali aktuálny stav a situáciu v stavebníctve. Verejný obstarávateľ ma zato, že je povinný reagovať na vzniknutú situáciu objektívne a opätovne určiť výšku predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle metodiky oceňovania stavebných prác na základe aktuálneho stavu v stavebníctve, kde budú premietnuté aktuálne ceny vstupov do rozpočtu stavebných prác, pričom týmto postupom chce vytvoriť čo najobjektívnejšie podmienky čestnej hospodárskej súťaže transparentné a nediskriminačné prostredie, rovnaký princíp zaobchádzania s potenciálnymi záujemcami a zabezpečiť čo najlepší výsledok v procese verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ oznamuje podľa § 57 ods. 3 a 4 zákona, že zadávanie zákazky bude predmetom opätovného uverejnenia a zároveň oznamuje, že informáciu o zrušení VO odosiela jedinému uchádzačovi, ktorý predložil ponuku, ktorý je oprávnený uplatniť námietky proti úkonu kontrolovaného inému ako uvedenému v písmenách § 170 ods. 3 písm. a) až f) a to v lehote 10 dní podľa § 170 ods. 4 písm. g) zákona, odo dňa prevzatia oznámenia o zrušení postupu verejného obstarávania, ak námietky smerujú proti zrušeniu postupu.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-02T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA