dnes je 20.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2021/5/Mesto Košice
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00691135
Trieda SNP 48/A, 04011 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Košice
Telefón: +421 903400529
Email: gajdosova@elconsulting.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kosice.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434624
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 2021/5/Mesto Košice
Hlavný kód CPV
31520000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie plnenia verejnej služby verejného osvetlenia v meste Košice prostredníctvom jeho modernizácie, prevádzky a údržby s cieľom zníženia investičného dlhu na infraštruktúre verejného osvetlenia prostredníctvom investícií do jej modernizácie a rekonštrukcie, zníženie energetickej náročnosti sústavy verejného osvetlenia ako príspevok k zníženiu emisií CO2 v hlavnom meste, vytvorenie technických predpokladov na poskytovanie nových, inteligentných služieb pre obyvateľov mesta (Smart City). Predmetom zákazky je realizácia hlavných aktivít projektu SMART CITY Košice, a to dodanie komponentov (HW a SW) a súvisiacich služieb pre vybudovanie kamerového systému a súvisiacich služieb spojených s implementáciou a inštaláciou a nové riešenie verejného osvetlenia, dodaním potrebných svietidiel a ďalších prvkov, rozvádzačov a inteligentnej meteo stanice a služieb spojených s implementáciou a inštaláciou, pre potreby projektu podľa Zmluvy o NFP č. Z311071ATB1 - projekt SMART CITY Košice, Výzva: KÓD OPII-2020/7/11-DOP.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 848 027,21
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Kamerový systém
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
35125300-2

48821000-9

48100000-9

48900000-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
katastrálne územie časti Mesta Košice, definované v opise predmetu zákazky.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je realizácia hlavných aktivít projektu SMART CITY Košice, a to dodanie komponentov (HW a SW) a súvisiacich služieb pre vybudovanie kamerového systému a súvisiacich služieb spojených s implementáciou a inštaláciou
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
73 078,67:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: 1. nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní 2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OP Integrovaná infraštruktúra, Špecifický cieľ: 7.4 Zvýšenie kvality, štandardu a dostupnosti eGovernment služieb pre občanov. Kód Výzvy : OPII-2020/7/11-DOP
Doplňujúce informácie:

Názov
Nové riešenie verejného osvetlenia, rozvádzačov a inteligentnej meteo stanice
Časť č.: 2.
Dodatočné kódy CPV
31520000-7

32540000-0

32541000-7

51215000-2

50232100-1

50232110-4

34928500-3

34993000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
katastrálne územie časti Mesta Košice, definované v opise predmetu zákazky.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je realizácia hlavných aktivít projektu SMART CITY Košice, a to nové riešenie verejného osvetlenia, dodaním potrebných svietidiel a ďalších prvkov, rozvádzačov a inteligentnej meteo stanice a služieb spojených s implementáciou a inštaláciou, pre potreby projektu podľa Zmluvy o NFP č. Z311071ATB1 - projekt SMART CITY Košice, Výzva: KÓD OPII-2020/7/11-DOP.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
774 948,54:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: 1. nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní 2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OP Integrovaná infraštruktúra, Špecifický cieľ: 7.4 Zvýšenie kvality, štandardu a dostupnosti eGovernment služieb pre občanov. Kód Výzvy : OPII-2020/7/11-DOP
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uvedené v Súťažných podkladoch
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Vyžaduje sa zloženie zábezpeky v celkovej výške 40 000,00 eur, na 1. časť PZ 3 000,00 eur na 2. časť PZ 37 000,00 eur. Podmienky zloženia a uvoľnenia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-12-09T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41ZVO upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. 2.Verejný obstarávateľ (VOb) vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom zmluvy informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP. 3.Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia. 4.Zmluva bude podpísaná s úspeš.uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z. ak je to relevantné (zápis v RPVS) 5.Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s uskutočnením predmetu zmluvy, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finan. príspevku (NFP)uzavretej VOb ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetu zákazky, zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle prísluš.právnych predpisov SR a EÚ, najmä z.č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov EÚ v z.n.p. a z.č. 357/2015 Z .z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o NFP a jej príloh vrátane VZP pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť. 6.VOb/objednávateľ si vyhradzuje právo nepristúpiť k podpisu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom/dodávateľom bez akýchkoľvek sankcií, v prípade neschválenia NFP, resp. ak výsledky administratívnej finančnej kontroly poskytovateľa NFP alebo ÚVO neumožňujú financovanie výdavkov súvisiacich s predmetom zákazky ako výsledku procesu VO. 7. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní od doručenia faktúry. VOb neposkytne preddavky. Na faktúrach bude úspešný uchádzač/dodávateľ uvádzať názov projektu a ITMS kód projektu. 8. Úspeš. uchádzač/dodávateľ zabezpečí odvoz a naloženie s použitým obalovým materiálom na svoje náklady a v súlade s príslušnými predpismi o čom predloží doklady. 9. Vyžaduje sa Záručná lehota na svietidlá 60 mesiacov, na osta.komponenty a služby 36 mesiacov, prevádzka call centra od 8,00 - 16,00 hod. v prac.dňoch. 10.Ostatné podmienky plnenia zmluvy sú uvedené v SP. 11. VOb vylúči z VO uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom VO s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40ods. 6 písm. g) ZVO. 12. VO bude realizované v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality IS EVO ver. 18, vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke ÚVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.htmll . Prístup k zákazke v systéme EVO získa záujemca registráciou do IS EVO ak tak už neurobil skôr. Priamy a neobmedzený prístup k SP získa uchádzač na profile VOb. Vysvetľovanie SP sa bude realizovať prostredníctvom funkcionality IS EVO. Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi VOb a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. VOb vyžaduje predloženie určených dokumentov a dokladov ponuky so zaručenou konverziou alebo so ZEP/KEP, podrobnosti sú v SP. 13. Vyžaduje sa oprávnenie na opravu vyhradených technických zariadení v rozsahu OU, M pre E2 a pre triedu objektov A; experti s platnými certifikátmi výrobcu BOSCH Security Systems (PZ č.1) 14. Vyžaduje sa vyškoliť a certifikovať zamestnancov verejného obstarávateľa (PZ č. 2) 13.Ostatné informácie sú v SP. 14. Predmetné VO obsahuje prvky zeleného VO.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-10-29T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 19.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,27 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA