dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 0109/VO/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Nemocnica Poprad a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36513458
Banícka 803/28, 05845 Poprad

Slovensko
Kontaktná osoba: Nemocnica Poprad a. s.
Telefón: +421 527125470
Email: jana.pekarcikova@nemocnicapp.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434058
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
33661100-2
Druh zákazky
Stručný opis
Anestetiká
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 122 995,28
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní (ďalej "zákon") predložením naskenovaných originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií vo formáte "PDF" spôsobom určeným v bode A-13.3.5 v súťažných podkladoch. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nasledovné podmienky účasti: 1. je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, 2. nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti dokladmi nasledovne: 1. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, 2. doloženým čestným vyhlásením. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba ich zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukazovanie osobného postavenia uchádzača vyplýva zo zákona. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia aktuálnym zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením podľa § 114 zákona alebo jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona. Skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-24T09:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 6
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-24T11:00:00
Miesto: Nemocnica Poprad a.s., Banícka 803/28, 058 45 Poprad - 3. poschodie č. dv. P303 - Zasadačka. Upozorňujeme na funkcionalitu otvárania ponúk priamo v systéme ELENA, ktorá umožňuje sledovanie ponúk v reálnom čase pre každého uchádzača, ktorý predložil ponuku.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa bude môcť zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predloženie ponuky spôsobom podľa bodu č. 21 súťažných podkladov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať výhradne prostredníctvom elektronického systému ELENA umiestnenom na webovej adrese https://www.e-lena.sk/. Súťažné podklady sú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícií v elektronickom systéme bez obmedzenia. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Verejný obstarávateľ bude v systéme ELENA zverejňovať všetky odpovede na doručené žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov ako aj iné informácie týkajúce sa tejto zákazky, ktoré zároveň poskytne všetkým známym záujemcom a v prípade doplnenia súťažných podkladov zverejní v profile aj znenie rozsahu ich doplnenia. 3. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4. V prípade skupiny dodávateľov uchádzač uvedie identifikačné údaje každého člena skupiny dodávateľov s uvedením obchodného mena, adresy sídla alebo miesta podnikania, IČO, meno kontaktnej osoby, telefónneho čísla a e-mailovej adresy kontaktnej osoby. Zároveň v prípade skupiny dodávateľov sa požaduje predložiť vystavenú plnú moc pre jedného z členom skupiny (lídra skupiny), ktorý bude oprávnený konať v mene všetkých členov skupiny, a to podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny (bod A-18.2 SP). Požadovaný doklad musí záujemca predložiť vo forme naskenovaného originálneho dokladu alebo jeho úradne osvedčenej kópie vo formáte "pdf". 5. Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 zákona nepožaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. 6. Verejný obstarávateľ neposkytne zálohy ani preddavky na dodávku tovaru. 7. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8. K bodu IV.2.7 tejto výzvy - Podmienky otvárania: Na otváraní ponúk sa bude môcť zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predloženie ponuky. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk. Osoba oprávnená konať v mene uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže identickými dokladmi a splnomocnením na zastupovanie. Systém ELENA automaticky umožňuje sledovanie otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku. Systém zároveň zaznamenáva prihlásených užívateľov týchto uchádzačov a vedie o tejto skutočnosti záznam. Uchádzač teda nemusí využiť možnosť osobnej účasti na otváraní ponúk na mieste a čase určenom verejným obstarávateľom pričom prostredníctvom systému ELENA má možnosť otvárania sa priamo zúčastniť dištančným spôsobom.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-04T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA