dnes je 20.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 041120211
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Nitra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00308307
Štefánikova trieda 60, 95006 Nitra

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Nitra
Telefón: +421 376502270 Fax: +421 376511931
Email: Miroslav.Danis@msunitra.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.msunitra.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435206
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
71240000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sa rozumie: Pasport ciest - vypracovanie technickej evidencie ciest v meste Nitra vrátane dopravného značenia, technických objektov a dopravných zariadení v rozsahu definovanom v Prílohe č. 1, vo forme digitálnych dát a ich prevedenia do užívateľského prostredia v rozsahu a v súlade s podmienkami uvedenými v Prílohe č. 2. Objednávateľ požaduje ako neoddeliteľnú súčasť diela dodanie aplikácie na správu a vizualizáciu digitálneho diela a jeho súčastí, ktorá by bola zverejnená na webových stránkach mesta Nitra a na základe požiadavky Objednávateľa ju Zhotoviteľ bude povinný na tieto webové stránky umiestniť. Súčasťou aplikácie je minimálne sledovanie polohy, zber dát, editácia grafiky a databáz, zdieľanie mapy. Počas tvorby diela Objednávateľ presne určí, v akom rozsahu budú informácie pasportu ciest verejne dostupné na webovom sídle mesta Nitry, pričom Zhotoviteľ bude povinný dielo vyhotoviť tak, aby bola všeobecne dostupná iba časť informácií pasportu podľa pokynu Objednávateľa a všetky informácie, ktoré sú obsahom diela, boli dostupné len Objednávateľovi. Podrobný opis, špecifikácia, rozsah a forma spracovania diela sú definované v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky Pasport ciest a v Prílohe č. 2 Požiadavky pre spracovanie pasportu ciest Mesta Nitra a definovanie užívateľského prostredia pre jeho zobrazovanie a správu.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 169 750,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: a) podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní musí uchádzač preukázať, že je oprávnený uskutočňovať služby ako je predmet zákazky. Uvedené ustanovenie sa preukazuje v súlade s § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní doloženým dokladom o oprávnení poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. b) podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní musí uchádzač preukázať, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uvedené ustanovenie sa preukazuje v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) doloženým čestným vyhlásením (príloha č.4 tejto výzvy).
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Bod 1.) podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO 1.) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2.) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené; Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Verejný obstarávateľ považuje za nevyhnutné, aby záujemca preukázal dostatočné skúsenosti s poskytnutím služieb na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, predovšetkým z hľadiska rozsahu a náročnosti predmetu zákazky, tak aby sa v absolútnej miere eliminoval akýkoľvek nežiaduci účinok, ktorý by mohol mať negatívny vplyv na riadne plnenie predmetu zákazky. Bod 1. Uchádzač predloží Zoznam aspoň dvoch poskytnutých služieb v min. hodnote spolu 100 000,- EUR bez DPH za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie), ktorým preukáže, že poskytol služby porovnateľného predmetu a rozsahu ako je táto zákazka, pričom preukáže Zoznam aspoň dvoch poskytnutých služieb. V prípade skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ umožňuje dodať Zoznam poskytnutých služieb spoločne.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-22T12:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-22T13:00:00
Miesto: Mestský úrad Nitra, Štefánikova trieda 60, Nitra
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
- Verejný obstarávateľ neposkytne preddavkovú platbu. - Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. a nie sú zapísaný v registri partnerov verejného sektora! - V prípade, ak sa v súťažných podkladoch uvádza konkrétny typ výrobku, výrobca, výrobný postup, značka, patent, krajina alebo miesto pôvodu alebo výroby možno predložiť aj ekvivalent v súlade so zákonom NR SR č. 343/2015 Z. z. o VO.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-04T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 19.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,27 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA