dnes je 25.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: D1 - ZoD 221-2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Rača
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00304557
Kubačova 21, 83106 Bratislava - mestská časť Rača

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Rača
Telefón: +421 908225248
Email: turcanova@apuen.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 1/2020
Hlavný kód CPV
45214000-0
Druh zákazky
OPIS
Názov
Rekonštrukcia ZŠ Plickova 9
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45214000-0

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Plickova 9, Mestská časť Bratislava-Rača
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
V rámci celkovej rekonštrukcie existujúceho objektu ZŠ Plickova 9, Bratislava-Rača sa navrhuje zrealizovať tieto stavebné práce: - Vybúranie časti severného krídla (najbližšie ku hranici s areálom ihriska) - Kompletná výmena všetkých exteriérových okenných a dverných otvorov - Zateplenie fasády školy a telocvične - Komplexná oprava a zateplenie strechy školy, čiastočná oprava strechy telocvične - Vybudovanie nových zádverí pre dva hlavné vstupy - Úpravy povrchov podláh, stien a stropov v interiéri školy a interiéri telocvične - Úprava dispozície jednotlivých poschodí bez závažného zásahu do nosných konštrukcií - Doplnenie troch exteriérových únikových schodísk - Úprava existujúcich exteriérových plôch rekonštrukcia vrchnej vrstvy spevnených povrchov, odstránenie náletovej zelene, doplnenie bezbariérovej rampy ku vstupu. Navrhovanou rekonštrukciou vznikne 25 kmeňových tried pre 600 žiakov, 9 odborných učební, 3 zborovne pre učiteľov, kancelárie pre vedenie školy a 2 telocvične so sociálnym zázemím. Návrh počíta s vytvorením vlastnej kuchyne a jedálne. Na 1. nadzemnom podlaží v južnom krídle sa znovu vytvorí byt pre školníka. V objekte telocvične sa vložením stropu do pôvodnej plynovej kotolne vytvoria dve miestnosti v polozapustenom suteréne bude zriadená nová odovzdávacia stanica tepla, nad ktorou vznikne nová odborná učebňa. Opis predmetu zákazky je podrobne popísaný v poskytnutej projektovej dokumentácii a výkaze výmer/rozpočte. Celková hodnota zákazky: 4 709 155,62 EUR bez DPH, t.j. 5 650 986,74 EUR s DPH.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Realizácia diela môže byť spolufinancovaná z nenávratného finančného príspevku v prípade uzatvorenia Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi objednávateľom a Poskytovateľom v rámci IROP, špecifický cieľ: 7.4 Zvýšenie kapacít základných škôl v Bratislavskom kraji, kód výzvy IROP-PO7-SC74-2021-73.
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 171-443928
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Rekonštrukcia ZŠ Plickova 9 -Dodatok č. 1
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2021-07-27T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 4 709 155,62
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Toto oznámenie sa týka Dodatku č. 1 k Zmluve o dielo č. 221/2021
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-11-02T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
45214000-0
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Plickova 9, Mestská časť Bratislava-Rača
Opis obstarávania:
V rámci celkovej rekonštrukcie existujúceho objektu ZŠ Plickova 9, Bratislava-Rača sa navrhuje zrealizovať tieto stavebné práce: - Vybúranie časti severného krídla (najbližšie ku hranici s areálom ihriska) - Kompletná výmena všetkých exteriérových okenných a dverných otvorov - Zateplenie fasády školy a telocvične - Komplexná oprava a zateplenie strechy školy, čiastočná oprava strechy telocvične - Vybudovanie nových zádverí pre dva hlavné vstupy - Úpravy povrchov podláh, stien a stropov v interiéri školy a interiéri telocvične - Úprava dispozície jednotlivých poschodí bez závažného zásahu do nosných konštrukcií - Doplnenie troch exteriérových únikových schodísk - Úprava existujúcich exteriérových plôch rekonštrukcia vrchnej vrstvy spevnených povrchov, odstránenie náletovej zelene, doplnenie bezbariérovej rampy ku vstupu. Navrhovanou rekonštrukciou vznikne 25 kmeňových tried pre 600 žiakov, 9 odborných učební, 3 zborovne pre učiteľov, kancelárie pre vedenie školy a 2 telocvične so sociálnym zázemím. Návrh počíta s vytvorením vlastnej kuchyne a jedálne. Na 1. nadzemnom podlaží v južnom krídle sa znovu vytvorí byt pre školníka. V objekte telocvične sa vložením stropu do pôvodnej plynovej kotolne vytvoria dve miestnosti v polozapustenom suteréne bude zriadená nová odovzdávacia stanica tepla, nad ktorou vznikne nová odborná učebňa. Opis predmetu zákazky je podrobne popísaný v poskytnutej projektovej dokumentácii a výkaze výmer/rozpočte.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 4 709 155,62
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Pri búracích prácach bol identifikovaný rozporný stav voči projektovej dokumentácii pri spádoch plynosilikátových stropných panelov. Podľa projektu mali byť panely v rovine, avšak po odhalení vybúraných vrstiev sú panely v sklone podľa spádu pre pôvodné vpuste, prípadne sú panely zlomené. projektant navrhuje panely vyrovnávať vrstvou penobetónu o objemovej hmotnosti 380 kg/m3 s pevnosťou v tlaku 0,7 MPa maximálnej hrúbky 50 mm. Rozdiely medzi panelmi väčšie ako 50 mm je nutné vyplniť polystyrénom, s čím súvisí aj zmena dĺžky kotviaceho systému. Finálna vrstva penobetón bude v rovine, na túto vrstvu pôjdu skladby, tak ako sú naprojektované v RPD. Nakoľko počas realizácie diela došlo k potrebe vykonania uvedených naviac prác, ktoré sú nevyhnutné na zrealizovanie diela a s ktorými zmluva nepočítala a neboli pôvodne nacenené, a ktoré sú špecifikované v Zmenovom liste č. ZL 001 zo dňa 28.9.2021 (ďalej len naviac práce), zmluvné strany sa v súlade s bodom 6.10 a 6.11 zmluvy a s § 18 ods. 1 písm. b) a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní dohodli na úprave celkovej ceny diela (bod 5.4 zmluvy) za naviac práce a splatnosti faktúry (platobných podmienok) za naviac práce (bod 6.10 zmluvy) týmto dodatkom č. 1. Cena za naviac práce tak, ako je to uvedené v preambule tohto dodatku č. 1, činí spolu sumu 61 162,38 eur s DPH, o ktorú sa navyšuje Cena diela pôvodne uvedená v bode 5.4 zmluvy.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 4 709 155,62
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 4 760 124,27
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 24.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,24 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA