dnes je 25.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: pdl/2020/TOR/5
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Tornaľa
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00319091
Mieru 14, 98201 Tornaľa

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Tornaľa
Telefón: +421 475511101 / 475511102
Email: msutornala@stonline.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mestotornala.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Iné (uveďte)
Iný druh: verejný obstarávateľ podľa § 7 ods.1 písm. b)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Miestna samospráva
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: pdl/2020/TOR/5
Hlavný kód CPV
31620000-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie, montáž, oživenie a zaškolenie zamestnancov k dodávke tovarov, ktorých výsledkom bude komplexný ucelený varovný a vyrozumievací systém. Systém bude slúžiť na varovanie a vyrozumenie pripravenosti obyvateľov na zvládanie mimoriadnych udalosti ovplyvnených zmenou klímy. Dodávaný systém bude kompatibilný (pripojiteľný) s existujúcim systémom SEHIS na regionálnej a národnej úrovni so zložkami krízového riadenia Civilnej ochrany Ministerstva vnútra SR, nakoľko po realizácii projektu prebieha niekoľko krát odskúšanie celého systému. Uvedenie do prevádzky prebieha v súčinnosti s týmito zložkami.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV
32580000-2

32200000-5

32260000-3

32310000-9

32344270-9

48510000-6

32581000-9

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mesto Tornaľa.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie, montáž, oživenie a zaškolenie zamestnancov k dodávke tovarov, ktorých výsledkom bude komplexný ucelený varovný a vyrozumievací systém. Systém bude slúžiť na varovanie a vyrozumenie pripravenosti obyvateľov na zvládanie mimoriadnych udalosti ovplyvnených zmenou klímy. Dodávaný systém bude kompatibilný (zlučiteľný, ktorý sa dá spojiť) s existujúcim systémom SEHIS na regionálnej a národnej úrovni so zložkami krízového riadenia Civilnej ochrany Ministerstva vnútra SR, nakoľko po realizácii projektu prebieha niekoľko krát odskúšanie celého systému. Uvedenie do prevádzky prebieha v súčinnosti s týmito zložkami. Základným parametrom je nepretržité kontrolovanie pred nepriaznivým počasím a nadmernými zrážkami, ktoré sú spúšťačom lokálnych prietrže a iných prírodných javov. Medzi ďalšie parametre je potrebné zaradiť rýchlosti vetra, teplôt a vlhkosti vzduchu. Vzhľadom na flexibilitu systémov je možné ho využiť nie len pri krízových situáciách, ale aj pri každodennom chode obce. Stanica v pravidelných intervaloch meria sledované hodnoty. V oblasti bez dodávky elektrickej energie je možné ich napájať prostredníctvom solárnych panelov a batérií. Po prekročení hraničných hodnôt systém odvysiela informácie na dispečing a to prostredníctvom Globálneho systému mobilných komunikácií (ang. Global System for Mobile Communications) ďalej len GSM / Univerzálna paketová rádiová služba (ang. General Packet Radio Service) ďalej len GPRS pripojenia, prostredníctvom rádiovej siete, alebo káblovým pripojením. Dispečing čo je spravidla rozhlasová ústredňa a riadiaci počítač na základe nich vykoná nastavenú úlohu: -Odvysiela do siete hlásičov varovanie -Pošle krátku textovú správa (Short Message Service) ďalej len SMS starostovi a kompetentným osobám -Umožní starostovi odvysielať živé hlásenie prostredníctvom jeho mobilného telefónu alebo prostredníctvom rozhlasovej ústredne -Hromadné odošle SMS všetkým obyvateľom mesta podľa pripraveného zoznamu. Dodávka bude pozostávať z: Rozhlas Bezdrôtový koncový bod, hlásič ks-114, Vysielací pultks-1, Rozhlasová ústredňa s anténouks-1 Ovládacia jednotka varovného systému ks-1, Modul GSM/GPRSks-1, Modul: ovládanie cez telefónks-1 Modul: vyrozumenie na telefón a SMS ks-1, Modul: prepojenie s meteostanicouks-1, Meteostanica - teplota, vlhkosť ks-1, Anemometer -rýchlosť a smer vetraks-1, Zrážkomer ks-1, Aplikačný softvérks-1, PC pre archiváciu a zber dát ks-1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
NFP310030R996:
Doplňujúce informácie
OPKZP-PO3-SC311-2017-24. V prípade, ak nebude verejnému obstarávateľovi doručené oznámenie o kladnom výsledku kontroly dokumentácie z verejného obstarávania poskytovateľom pomoci, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom a verejné obstarávanie zruší.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-10-28T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 5
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 213 758,58
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 204 840,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-04T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 24.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,24 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA