dnes je 20.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: CIZS 2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Valaliky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00324850
Poľná 8, 04413 Valaliky

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Valaliky
Telefón: +421 915923821
Email: sulak@timpet.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.valaliky.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435131
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
33100000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Zákazka zahŕňa dodávku, montáž medicínskeho vybavenia CIZS Valaliky v rozsahu a špecifikácii uvedenej v prílohe č. 2 súťažných podkladov. Súčasťou zákazky je aj odborné zaškolenie personálu v nevyhnutnom rozsahu.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 197 054,50
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2zákona o verejnom obstarávaní resp. ods. 4 alebo 5 predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií v súlade s § 21 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní alebo predložením elektronicky vydaných dokladov. Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia možno preukázať aj v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom zápisu v zozname hospodárskych subjektov. Viac informácií je uvedených v kapitole 20.1 súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nerelevantné
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Viac informácií je uvedených v kapitole 20.3 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam tovarov dodaných za predchádzajúce tri roky doplnený minimálne jedným potvrdením (referenciou) o uspokojivom dodaní tovaru s minimálnym plnením v sumárnej výške rovnajúcej sa predpokladanej hodnote relevantnej časti zákazky, na ktorú uchádzač predkladá ponuku. Viac informácií je uvedených v kapitole 20.3 súťažných podkladov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-19T14:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-04-30T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-22T10:00:00
Miesto: Agentúra na podporu regionálneho rozvoja Košice, n.o., Strojárenská 3, 040 01 Košice
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač fyzická osoba alebo štatutárny orgán, člen štatutárneho orgánu v prípade právnickej osoby, ktorý sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa bude uskutočňovať prostredníctvom portálu EVO (Elektronické Verejné Obstarávanie) na adrese https://www.evo.gov.sk s využitím všetkých jeho funkcionalít. V časti Príručky a odporúčania pre systém EVO sú uvedené všetky potrebné náležitosti a informácie pre prácu s portálom EVO. Verejný obstarávateľ poskytne na portáli EVO na adrese https://evo.gov.sk bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom a inej sprievodnej dokumentácii podľa § 43 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a to odo dňa uverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku. Verejný obstarávateľ uverejní v profile verejného obstarávateľa zriadeného na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6072 súťažné podklady a to v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku a zároveň sa tam budú uverejňovať informácie a dokumenty podľa § 43 ods. 1 a podľa § 64 zákona o verejnom obstarávaní. Pojem doručenie uvádzaný v zákone o verejnom obstarávaní bude v systéme EVO znamenať moment doručenia, ktorý bude totožný s momentom odoslania elektronickej správy v systéme EVO. Prečítanie elektronickej správy v systéme EVO záujemcom resp. uchádzačom nemá žiaden súvis s momentom doručenia. V zmysle §114 ods. 1 zákona o VO hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. Zhotoviteľ sa zaväzuje že strpí výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s uskutočňovanými prácami oprávnenými osobami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretou medzi objednávateľom a poskytovateľom príspevku. Vzhľadom na limit znakov v tejto časti výzvy sú oprávnené osoby definované iba v bode 12.1 návrhu Kúpnej zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 5 súťažných podkladov.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-05T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA