dnes je 20.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 000017/250000/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Rozhlas a televízia Slovenska
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47232480
Mlynská dolina Array, 84545 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Rozhlas a televízia Slovenska
Telefón: +421 260611101
Email: petra.mydlova@rtvs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.rtvs.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435034
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 000017/250000/2021
Hlavný kód CPV
30233141-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je nákup vysokokapacitného diskového poľa NAS, ktorý bude slúžiť ako dátové úložisko pre mediálne súbory pre výrobu v štúdiách MD, kde sa používa playout server Venice firmy Rohde & Schwarz využívaným v živej TV produkcii. Systém bude pripojený v každom DC iba do IP LAN siete, v rámci projektu nepočítame s variantom integrácie do siete SAN. Systém musí vzhľadom na charakter zákazníckeho prostredia podporovať viac typov autentifikačných poskytovateľov pre autentifikáciu užívateľov Active Directory, LDAP a NIS a úplný multiprotokolový prístup. Súčasťou zákazky je aj certifikované školenie pre obsluhu, servisná a technická podpora pre nový NAS systém. Kľúčovou požiadavkou na takýto rozsiahly systém pre ukladanie dát je jednoduchosť správy bez nutnosti zložitého plánovania či rekonfigurácií pri každej zmene požiadavky na kapacitu alebo spôsob zdieľania dát a to s minimálnym vplyvom na dostupnosť riešenia. Súčasťou dodávky je konfigurácia podľa špecifikácie verejného obstarávateľa, integrácia do existujúcej infraštruktúry, oživenie a otestovanie spolupráce s produkčnými servermi Venice a s technologickými celkami v RTVS, prispôsobenie parametrov novo inštalovaných zariadení za účasti zástupcu verejného obstarávateľa a montáž dodaných zariadení. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch v časti D. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 106 669,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Informácie k preukázaniu podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia sú uvedené v súťažných podkladoch v časti F. "Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní".
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Preukázanie ekonomického a finančného postavenia sa v tomto verejnom obstarávaní nepožaduje.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti sa v tomto verejnom obstarávaní nepožaduje.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Verejného obstarávania (VO) sa môže zúčastniť aj skupina dodávateľov (SD). V.Ob. nevyžaduje od SD, aby vytvorila právnu formu na účely účasti vo VO a pre prípad prijatia ponuky. Na účely účasti vo VO musí SD stanoviť vedúceho člena SD, rozsah jeho kompetencií a určenie kontaktných údajov pre komunikáciu v danom VO. Všetci členovia SD musia udeliť písomné plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov (vedúci člen skupiny), na všetky úkony spojené s účasťou v danom VO a na konanie v mene všetkých členov SD počas celého procesu VO, prijímať pokyny v tomto VO a konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie. V prípade prijatia ponuky SD sa vyžaduje, aby SD pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila V.Ob. zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa ako časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči V.Ob. spoločne a nerozdielne.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch v časti H. "PRAVIDLÁ ELEKTRONICKEJ AUKCIE".
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-19T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-04-30T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-19T11:00:00
Miesto: Komisia podľa SP otvorí ponuky elektronicky na mieste, t.j. v rámci systému EKS.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je vzhľadom na použitie elektronickej aukcie podľa § 54 zákona neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi (SP). Systém Elektronické obstarávanie/Systém EO použitý na zadávanie tejto zákazky je súčasťou Elektronického kontraktačného systému (EKS). Je vytvorený, prevádzkovaný a dostupný na web. sídle: https://eo.eks.sk/. Verejný obstarávateľ (V.Ob.) uvádza, že v dokumente Všeobecné podmienky elektronického obstarávania (v aktuálnom znení), ktorý je zverejnený na EKS sú upravené v rozsahu zákona zákl. podmienky používania elektr. podpory procesov vo VO najmä z hľadiska bezpečnosti, ochrany osob. údajov a iných údajov, ako aj podrobnosti vo vzťahu ku komunikácii, doručovaniu, identifikácii a autentifikácii. Priamy odkaz: https://ppvo.eks.sk/SpravaVPPPVO/VPPPVO/AktualneUcinne/10 2.Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (PÚ) sú prístupné v súlade so zákonom na internet. adrese https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/2580 a na a web stránke Úradu pre verejné obstarávanie (ÚVO) http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435034 je uvedený priamy odkaz na internet. adresu tejto zákazky zverejnenej na EKS, t.j. https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/2580. Z uvedeného dôvodu V.Ob. tieto dokumenty záujemcom nezasiela. V.ob. odporúča uchádzačom počas celého trvania tohto VO priebežne sledovať Elektronickú tabuľu (ET) tejto zákazky a tiež web. sídlo ÚVO, časť Profil verejného obstarávateľa, adresa: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11786, resp. http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435034. 3.Komunikačným jazykom v tomto VO je slovenský jazyk, VOb. akceptuje aj český jazyk. 4.Náklady spojené s účasťou v tomto VO znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči V.Ob. 5.Vysvetlenie informácií potrebných na vyprac. ponuky a na preukázanie splnenia PÚ, V.Ob. bezodkladne oznámi v súlade s predmetnými SP najneskôr 3 pracovné dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 6.Vzor Jednotného európskeho dokumentu je v časti I. označenej ako Prílohy SP. 7. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že na overenie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 zákona nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Uchádzači sú na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona povinní predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 zákona. 8.V.Ob. nepožaduje zabezpečiť viazanosť ponúk zábezpekou. 9.Úspešný uchádzač pred podpisom Kúpnej zmluvy, kt. bude výsledkom VO bude povinný V.Ob. poskytnúť súčinnosť a predložiť údaje, doklady a dokumenty podľa bodu 16.4 SP. 10.K bodu II. 2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému - lehota trvania zmluvy je od nadobudnutia účinnosti zmluvy. 11.Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Zákazka nie je rozdelená na časti vzhľadom na to, že predmet zákazky je homogénny z funkčného, časového, miestneho hľadiska a taktiež z hľadiska typu uzavretej zmluvy. 12.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-05T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 19.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,27 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA