dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2456/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzita Komenského v Bratislave
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397865
Šafárikovo námestie 6, P.O.BOX 440 Array, 81499 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzita Komenského v Bratislave
Telefón: +421 918110003
Email: lenka.batkova@uniba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uniba.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432642
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2456/2021
Hlavný kód CPV
45432110-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia výmeny PVC podláh na dvoch blokoch na Átriových domkoch v objekte Vysokoškolského mesta Ľ. Štúra Mlyny UK, konkrétne na blokoch C a E. Podrobnejšie informácie sú k dispozícii v súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 224 299,64
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 (predloženie dokladov) alebo podľa § 152 ods. 3 zákona (zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov). Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom a obsahom spĺňa podmienky účasti požadované verejným obstarávateľom, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať aj čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. V prípade, ak bol uchádzač zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov pred 1.12.2019 preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b) a písm. c) predložením dokladov v zmysle § 32 ods. 2 písm. b) a písm. c). Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní -osobné postavenie, predloží každý člen skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona (oprávnenie uskutočňovať prácu) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač preukáže osobné postavenie podľa § 32 za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 zákona a podľa § 34 ods. 3 zákona. Uchádzač predloží originály alebo úradne osvedčené kópie dokladov požadovaných podľa tohto bodu oznámenia.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienky podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia tohto verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok: a) Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia. b) Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, dokladom je vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o uskutočnení stavebných prác, doplnený doklad, preukazujúci ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2. Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienky podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom a obsahom spĺňa podmienky účasti požadované verejným obstarávateľom, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať aj čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1: Uchádzač preukáže úspešné realizácie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Za zákazku rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje lepenie PVC podláh. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť referencie (dodanie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru) min. v rozsahu 1000 m2 lepenia PVC za každú časť zákazky. V prípade, ak bude referencia obsahovať len názov stavby bez konkrétneho rozpisu prác a súčasťou prác bolo aj lepenie PVC podláh, verejný obstarávateľ požaduje v referencii uviesť plochu v m2 lepených PVC. V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával a hodnotu týchto činností v EUR bez DPH. K bodu 2: Uchádzač preukáže vzdelanie a odbornú prax nižšie uvedenej osoby nasledovným spôsobom: Stavbyvedúci: - praktické skúsenosti na pozícii stavbyvedúci pri ukončených a odovzdaných prácach v rozsahu za rozhodné obdobie minimálne 5 rokov. Za rozhodné obdobie sa považuje posledných 10 priebežných rokov, ktoré sa rátajú odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania. Uchádzač preukáže vzdelanie a odbornú prax podpísaným profesijným životopisom a dokladom o odbornej spôsobilosti t. j. osvedčením SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov so zameraním na pozemné stavby, resp. iný ekvivalentný doklad vydaný podľa platných právnych predpisov členských štátov EÚ. Uchádzač je povinný zabezpečiť prítomnosť kľúčových odborníkov po celý čas nevyhnutný na uskutočnenie stavebných prác na tejto zákazke. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť informáciu, či je daná osoba interný zamestnanec uchádzača, alebo ide o externú osobu - osoba podľa § 34 ods.3. V prípade, ak ide o interného zamestnanca, je verejný obstarávateľ oprávnený si túto informáciu overiť u uchádzača, napr. predložením pracovnej zmluvy. Pokiaľ pôjde o osobu podľa § 34 ods. 3, je potrebné, aby táto osoba spĺňala podmienky účasti osobného postavenia v takom rozsahu ako samotný uchádzač.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-30T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-30T14:00:00
Miesto: Miesto: Univerzita Komenského v Bratislave, online otváranie prostredníctvom aplikácie MS Teams. Viac v časti IV. Otváranie a vyhodnotenie ponúk Súťažných podkladov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ zverejní súťažné podklady, vysvetlenie a/alebo doplnenie súťažných podkladov, ako aj akúkoľvek inú sprievodnú dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa a v systéme JOSEPHINE tak, aby bol umožnený neobmedzený, priamy prístup k nim. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 2.Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom zabezpečiť si súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. Každému záujemcovi sa zároveň odporúča pravidelne sledovať profil verejného obstarávateľa, nakoľko každý zo záujemcov nesie riziko prípadného nezapracovania tých skutočností do svojich ponúk, ktoré boli predmetom vysvetľovania a/alebo doplnenia súťažných podkladov. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku. 4. Verejný obstarávateľ bude požadovať od úspešného uchádzača predloženie uzatvoreného poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenia zodpovednosti za škodu podnikateľa, s minimálnym limitom poistného plnenia minimálne vo výške predpokladanej hodnoty zákazky za príslušnú časť. Zhotoviteľ nesie voči objednávateľovi zodpovednosť aj za škody spôsobené činnosťou svojich subdodávateľov, ako by ich spôsobil sám. Poistnú zmluvu vrátane dokladu o úhrade poistného je povinný zhotoviteľ predložiť objednávateľovi najneskôr do momentu odovzdania a prevzatia staveniska a opätovne kedykoľvek počas vykonávania diela do 3 dní, pokiaľ o to objednávateľ požiada. Poistenie bude uzavreté počas celého obdobia plnenia predmetu zmluvy. 5. Verejné obstarávanie sa netýka zeleného verejného obstarávania ani obstarávania inovácií. Verejný obstarávateľ uplatňuje sociálny aspekt rozdelením predmetu zákazky na časti.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-09T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA