dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2451/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Vazovova 5, 81243 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Telefón: +421 918646022
Email: daniel.siska@stuba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.stuba.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432924
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 2451/2021
Hlavný kód CPV
30200000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tohto dynamického nákupného systému (ďalej len ,,DNS") bude dodanie informačnej/výpočtovej techniky, telekomunikačnej techniky, audiovizuálnej techniky, príslušenstva k obstarávanej alebo už používanej technike a dodanie softvérových programov. Každý úspešný uchádzač, ktorému bude zadaná konkrétna zákazka v zriadenom DNS, bude povinný zabezpečiť aj poskytnutie záručného servisu na dodaný tovar, v prípade potreby aj inštaláciu. Podrobná špecifikácia predmetu jednotlivých čiastkových zákaziek bude uvedená vo výzvach na predloženie ponuky, ktoré budú zasielané pri zadávaní zákaziek v rámci zriadeného DNS všetkým záujemcom zaradeným do tohto DNS. Do podrobnej špecifikácie predmetu zákazky v jednotlivých výzvach na predloženie ponuky v rámci zriadeného DNS môžu byť integrované environmentálne požiadavky. Verejný obstarávateľ uplatňovaním zeleného verejného obstarávania podporuje udržateľné využívanie prírodných zdrojov a dosahovanie zmien v správaní, ktoré smeruje k udržateľnej výrobe a spotrebe. Cieľom zriadenia DNS je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní podľa svojich aktuálnych potrieb. Zriaďovaný DNS sa použije na dosiahnutie uvedeného cieľa. Pri zadávaní konkrétnych zákaziek sa ponuky nebudú predkladať formou elektronického katalógu.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 300 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV




30210000-4

30230000-0

31600000-2

31640000-4

32200000-5

32250000-0

32300000-6

32320000-2

32330000-5

32340000-8

32400000-7

32410000-0

32420000-3

32430000-6

32440000-9

32500000-8

32550000-3

32580000-2

38600000-1

48600000-4

48620000-0

48700000-5

48710000-8

48730000-4

48760000-3

48800000-6

48810000-9

48820000-2

48900000-7

51610000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hlavným miestom dodania tovarov bude adresa: Materiálovotechnologická fakulta so sídlom v Trnave, Ulica Jána Bottu 2781/25, 917 24 Trnava
Opis obstarávania:
Tento DNS nie je rozdelený do kategórií alebo na časti. Verejný obstarávateľ nerozdelil DNS do kategórií alebo na časti, pretože samotné zadávanie čiastkových zákaziek bude de facto rozdelením celej zákazky na niekoľko menších. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že pri zadávaní čiastkových zákaziek bude čiastkové požiadavky na nákup tovarov v nich uvedených spájať na základe vecného a funkčného charakteru jednotlivých požadovaných tovarov pri dodržiavaní princípov verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ bude zadávať konkrétne zákazky v DNS v nepravidelných intervaloch a rôznom rozsahu a finančnom objeme podľa vlastnej potreby. Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tohto DNS bude najmä dodanie osobných počítačov, notebookov, tabletov, dokovacích staníc, serverov, pamäťových diskov do serverov, rozširujúcich kariet a modulov do serverov, rackov, záložných zdrojov, pamäťových diskov do diskových polí, páskových knižníc, aktívnych sieťových prvkov, menežovateľných a nemenežovateľných prepínačov (switchov), LAN adaptérov, monitorov, tlačiarní, multifunkčných kopírovacích zariadení, skenerov, 3D tlačiarní, modemov, reproduktorov, mikrofónov a slúchadiel, mobilných telefónov, web kamier, videokamier, interných a externých pamäťových diskov, klávesníc a myší, pamätí RAM, grafických a sieťových kariet, pamäťových USB kľúčov, USB predlžovacích káblov, nabíjacích káblov USB - USB C, nabíjačiek USB, CD a DVD médií, digitálnych fotoaparátov, videoprojektorov, farebných televízorov a súvisiaceho príslušenstva k uvedeným tovarom, ďalej dodanie antivírusových programov, firewall a rôznych bežne dostupných softvérových balíkov. Uvedený výpočet nie je stanovený taxatívne, ale len ako príklad výpočtu najčastejších predmetov jednotlivých čiastkových zákaziek. Tento DNS bude trvať od jeho zriadenia do dňa 31.12.2024 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty uvedenej v bode II.1.5) tohto oznámenia, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
2 300 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet jednotlivých zákaziek môže byť financovaný z nasledovných zdrojov: - z prostriedkov štátneho rozpočtu - z prostriedkov EÚ - z prostriedkov EŠIF - z vlastného rozpočtu verejného obstarávateľa Bližšia špecifikácia zdroja financovania bude uvedená v konkrétnej čiastkovej výzve na predloženie ponuky.
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Záujemca musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"), čo preukáže spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2 zákona. Verejný obstarávateľ nemá prístup k informačným systémom verejnej správy. Záujemca môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 zákona alebo podľa § 152 ods. 1 zákona zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Záujemca môže predbežne nahradiť doklady vyžadované verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ však v takom prípade v súlade s § 39 ods. 6 zákona požiada záujemcu o predloženie všetkých dokladov podľa § 32 ods. 2 zákona ešte pred zaradením záujemcu do DNS. V prípade záujemcu, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Na záujemcov so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky sa na preukazovanie osobného postavenia vzťahuje aj § 32 ods. 4 a 5 zákona resp. § 152 ods. 3 zákona. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ nestanovil podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ nestanovil podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky plnenia každej zákazky budú uvedené v čiastkových výzvach na predloženie ponuky, ktoré budú zasielané súčasne všetkým záujemcom zaradeným do DNS. Záväzné zmluvné podmienky, spravidla záväzný návrh kúpnej zmluvy, budú stanovené individuálne vo vzťahu ku každej čiastkovej zákazke zadávanej v rámci zriadeného DNS.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo rozhodnúť sa pred zaslaním jednotlivých výziev na predloženie ponuky v zriadenom DNS, či sa použije elektronická aukcia alebo nie. Túto informáciu poskytne všetkým záujemcom vopred vo výzve na predloženie ponuky.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-08-11T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Zriadením DNS nedôjde k zadaniu zákazky a uzatvoreniu zmluvy. Zadávanie jednotlivých zákaziek sa bude realizovať zaslaním výziev na predloženie ponuky všetkým záujemcom zaradeným do DNS. Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 58 až § 61 zákona. 2. Počet záujemcov, ktorí budú zaradení do DNS, verejný obstarávateľ neobmedzuje. Podstatou DNS je jeho otvorenosť počas celej doby jeho trvania pre potenciálnych nových záujemcov. 3. Ak záujemca predloží žiadosť o účasť po uplynutí lehoty uvedenej v bode IV.2.2) tohto oznámenia, splnenie podmienok účasti bude vyhodnotené do 10 pracovných dní od dňa doručenia žiadosti o účasť, ak v zákone nie je uvedené inak. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, t.j. pred aj po zriadení DNS postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom systému eZakazky na portáli www.ezakazky.sk, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu. Pre komunikáciu v systéme eZakazky a pre elektronické predkladanie ponúk prostredníctvom systému eZakazky je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému eZakazky. Záujemca sa zaregistruje priamo v príslušnej zákazke/DNS, zverejnenej v zozname zákaziek v profile verejného obstarávateľa. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu na portáli www.ezakazky.sk, je aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie portálu sú zadefinované v súbore Manuál pre uchádzača a dostupné na adrese: http://www.ezakazky.sk/index.cfm?module=System&page=Help . 5. Odpoveď na žiadosť o vysvetlenie údajov uvedených v tomto oznámení alebo súťažných podkladoch zo strany ktoréhokoľvek záujemcu verejný obstarávateľ oznámi bezodkladne všetkým záujemcom a zverejní toto vysvetlenie v dokumentácií k verejnému obstarávaniu na adrese uvedenej v bode 1.3) tohto oznámenia. 6. Verejný obstarávateľ plánuje zadávať zákazky bezodkladne po zriadení DNS. 7. Pri zadávaní zákaziek v zriadenom DNS môžu byť v opisoch predmetov zákaziek uplatnené aspekty zeleného verejného obstarávania. 8. V prípade, ak bude z finančného objemu konkrétnej zákazky vyplývať povinnosť danému uchádzačovi, aby bol zapísaný v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákazka bude môcť byť uchádzačovi zadaná len v takom prípade, že bude spĺňať podmienky stanovené uvedeným zákonom. 9.Verejný obstarávateľ v bode II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk uviedol, že kritériom na vyhodnotenie ponúk bude cena. Verejný obstarávateľ predpokladá, že vo veľkej väčšine jednotlivých čiastkových zákaziek bude cena jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk, vyhradzuje si však právo, aby v jednotlivých prípadoch mohol použiť aj iné kritéria na vyhodnotenie ponúk, ci už najlepší pomer ceny a kvality alebo náklady na životný cyklus výrobku, a to podľa vlastnej potreby a uváženia. Informácie o vyhodnotení ponúk budú vždy vopred uvedené v konkrétnej výzve na predloženie ponuky.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-07-09T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA