dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: D3/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Stredná odborná škola drevárska, Filinského 7, Spišská Nová Ves
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42096642
Filinského 7, 05201 Spišská Nová Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Stredná odborná škola drevárska, Filinského 7, Spišská Nová Ves
Telefón: +421 534424246 Fax: +421 534425156
Email: sosd@sosdsnv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sosdsnv.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: D3/2021
Hlavný kód CPV
43810000-4
Druh zákazky
OPIS
Názov
Ručné náradie a elektrické ručné náradie a príslušenstvo
Časť č.: ČASŤ 4
Dodatočné kódy CPV
44512000-2

44510000-8

44512000-2

44511500-0

39260000-2

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Stredná odborná škola drevárska, Filinského 7, Spišská Nová Ves
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky bude dodávka tovarov podľa Zmluvy o poskytnutí NFP ( nenávratný finančný príspevok ) s názvom zákazky : MODERNOU PRAKTICKOU PRÍPRAVOU K ZAMESTNANOSTI s konkrétnymi špecifikáciami : Ručné náradie a elektrické ručné náradie a príslušenstvo
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v intervale
Dátum začatia: 2021-07-19T00:00:00Dátum ukončenia: 2021-09-30T00:00:00
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu v ITMS2014+:302021J634
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 023-055281
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: Modernou praktickou prípravou k zamestnanosti
Časť č.: 4
Názov: Ručné náradie a elektrické ručné náradie a príslušenstvo
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2021-01-07T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 59 799,78
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-07-13T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
43810000-4
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Stredná odborná škola drevárska, Filinského 7, Spišská Nová Ves
Opis obstarávania:
Časť 4 : Ručné náradie a elektrické ručné náradie a príslušenstvo
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 2021-07-19T00:00:00Dátum ukončenia: 2021-09-30T00:00:00
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 59 799,78
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dodatok sa uzatvára v súlade s Čl. XI bod 11.2 Kúpnej zmluvy č. 4/2021 a na základe Žiadosti o schválenie alternatív z nedodateľné produkty a uzatvorenie dodatku ku kúpnej zmluve od firmy EXIMA spol. s r. o., Lazovná 52, 974 01 Bansk Bystrica zo dňa 06.07.2021 doručenej e-mailom dňa 06.07.2021. Žiadosť o schválenie alternatív za nedodateľné produkty a uzatvorenie dodatku ku kúpnej zmluve tvorí prílohu č. 1 tohto dodatku
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 59 799,78
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 59 799,78
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA