dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 3/2021/vo/po
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Múzeum Slovenského národného povstania
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35986077
Kapitulská 23, 97559 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Múzeum Slovenského národného povstania
Telefón: +421 905826576 Fax: +421 484123716
Email: polonyi@orangemail.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.muzeumsnp.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432458
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 3/2021/vo/po
Hlavný kód CPV
45212313-3
Druh zákazky
Stručný opis
Cieľom stavby je vybudovanie nového, vhodnejšieho priestoru pre účely otvoreného depozitára slúžiaceho aj pre verejnosť na 1. NP, kde sa doposiaľ nachádzali archív a priestory administratívy. Uvedenou prestavbou sa dosiahne premiestnenie pôvodného depozitára z nevyhovujúcich suterénnych priestorov. Vznikne prototyp komplexného špecializovaného systému ochrany a správy múzejných zbierok, ktorý dosahuje odborný a technologický štandard súčasnej doby. V takomto štandarde bude aplikovaná súčasná legislatíva, múzejná metodika, nové technológie, moderné zariadenia a praktické skúsenosti. Jadrom modernizácie je nasadenie nových metód správy zbierok a pokročilých technológií, ktoré ich podporujú, ako aj zavedenie automatizovaného režimu využívania celého depozitárneho systému, teda vytvorenie moderného depozitára s technológiou a zariadením vhodným na zozbierané predmety, ktorý bude prístupný aj návštevníkom múzea. Projektová dokumentácia zahŕňa časti: PS 01 Prestavba časti objektu na depozitár PS 02 Prestavba časti objektu na administratívne priestory PS 03 Obnova strešného plášťa Predmetom tejto výzvy je len časť - PS 01 Prestavba časti objektu na depozitár.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 865 409,87
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 a ich preukázanie podľa § 32 ods. 2 a 3 zákona č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) formou predloženia dokladov, alebo formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasledujúcich zákona, formou jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona, alebo predložením čestného vyhlásenia podľa § 114 zákona. Doklady, ktoré sa podľa odseku 2 z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy nepredkladajú, sú všetky doklady uvedené v § 32 ods. 2 s výnimkou nasledovných dokladov: - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladu podľa ods. 2 písm. d) iba vo vzťahu k preukázaniu toho, že voči uchádzačovi nebolo zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku; - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) čestné vyhlásenie o zákaze účasti vo verejnom obstarávaní. K ostatným podmienkam v rámci tohto tohto ustanovenia platí, že verejný obstarávateľ si overí ich splnenie uchádzačom alebo záujemcom na portáli www.oversi.gov.sk. Hodnotenie splnenia podmienok účasti uchádzačov podľa § 32 zákona bude nasledovné: Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte pdf podpísané elektronicky inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala, alebo podpísané príslušnou inštitúciou v listinnej podobe. Ak uchádzač predkladá JED alebo čestné vyhlásenie, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny samostatne. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona uchádzač preukáže predložením týchto dokladov a dokumentov (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov a dokumentov): Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti prehľadom o dosiahnutom obrate v predmete zákazky za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti predložením čestného vyhlásenia podpísaného osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie súhrnný dosiahnutý obrat za posledné 3 hospodárske roky vo výške 1.500.000,- ? bez DPH, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží zároveň z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát za posledné 3 hospodárske roky, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov za požadované roky. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj informáciu uchádzača o tom, že dokument bol zverejnený v RÚZ, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk). V prípade nemožnosti predloženia uvedených dokladov s ohľadom na mieste pravidlá platiace v krajine sídla uchádzača, môže splnenie tejto podmienky uchádzač preukázať iným dostatočne jednoznačným spôsobom (napr. Audítorská správa). Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia tohto verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania Úradu pre verejné obstarávanie. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní, resp. čestným vyhlásením o splnení predmetnej podmienky účasti podľa § 114 zákona. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že spolu za posledné 3 hospodárske roky dosiahol obrat vo výške 1.500.000.- ? bez DPH. Požiadavka na výšku obratu vo výške 1.500.000,00 ? v zmysle § 38 ods. 6 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní nepresahuje dvojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky, keďže trvanie zmluvy na predmetné verejné obstarávanie nie je dlhšie ako 12 mesiacov.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác zmluvne uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Ak uchádzač má potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác v mene inej ako EUR, súčasťou potvrdenia musí byť aj prepočet inej meny na EUR. Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia tejto výzvy vo Vestníku verejného obstarávania ÚVO. Pod obdobným charakterom a rozsahom stavebných prác sa myslia stavebné práce spojené s realizáciou presklených interiérových posuvných dverí a pevných stien s bezrámovým prevedením. 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi a odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Uchádzač musí požadovaným zoznamom zmluvne uskutočnených stavebných prác a kvalifikovanými referenciami preukázať, že vo vyššie uvedenom období realizoval: - stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti ako predmet zákazky v súhrnnej min. hodnote 1.500.000.- EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene. Zoznam musí obsahovať aj informáciu o tom, či je uvedená zákazka realizovaná pre verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo pre súkromný sektor, aby verejný obstarávateľ vedel dohľadať referencie v Evidencii referencií, vedenej Úradom pre verejné obstarávanie. V prípade, ak zákazka bola realizovaná pre súkromný sektor, prílohou zoznamu musí byť potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác. V zozname musí byť uvedená kontaktná osoba odberateľa pre overenie poskytnutej informácie o realizácii zákazky. Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: -identifikácia dodávateľa, -identifikácia odberateľa s kontaktnými údajmi poverenej osoby odberateľa, -názov predmetu zmluvy, -stručný opis plnenia, z ktorého musí byť zrejmý predmet plnenia rovnaký alebo podobný ako predmet zákazky, -cena predmetu zmluvy v EUR bez DPH (resp. podiel na plnení), -lehota dodania (mesiac, rok). Pod obdobným charakterom a rozsahom stavebných prác sa myslia stavebné práce spojené s realizáciou presklených interiérových posuvných dverí a pevných stien s bezrámovým prevedením. K bodu 2.: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi a odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy budú uvedené v zozname týchto osôb, v ktorom verejný obstarávateľ požaduje uviesť nasledovné údaje: - meno, priezvisko, pracovné zaradenie , najvyššie dosiahnuté vzdelanie, odbornú prax v požadovanej odbornej spôsobilosti v trvaní min. 5 rokov. Verejný obstarávateľ požaduje v zozname uviesť a preukázať odbornú spôsobilosť min. 1 osoby v pozícii stavbyvedúci s odborným zameraným na pozemné stavby. Zoznam musí byť doložený osvedčeniami odbornej spôsobilosti (osvedčenie stavbyvedúci vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov) a životopismi. V prípade uchádzača so sídlom v krajine sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu mimo územia Slovenskej republiky verejný obstarávateľ bude akceptovať ekvivalentný doklad o odbornej spôsobilosti na vykonávanie činnosti stavbyvedúceho, vydaný príslušným orgánom v krajine sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu mimo územia Slovenskej republiky uchádzača.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Ďalšie podmienky vykonania zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch a v návrhu ZoD, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-08-13T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-08-13T11:00:00
Miesto: Elektronický portál www.ezakazky.sk: https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=49874570&
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejne prístupné všetkým uchádzačom (určeným osobám), ktorí predložili ponuky prostredníctvom portálu https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=49874570&. Uchádzačom bude v lehote na otváranie ponúk umožnený prístup k návrhu na plnenie kritérií všetkých predložených ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady sú dostupné na profile verejného obstarávateľa na stránke http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie- zakaziek/detail/dokumenty/432458 a na stránke https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=49874570&; iba v slovenskom jazyku. Predmetné verejné obstarávanie bude realizované ako podlimitná zákazka na stavebné práce. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk, https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=49874570&. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia od okamihu registrácie v príslušnej zákazke. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a)hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=49874570&, b)klikne na názov zákazky, c)klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d)prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: Klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=49874570&. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli ezakazky platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne z uvedených možností (zelené, inovácia, sociálne aspekty).
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-16T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA