dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 193_ZSK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Žilinský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Žilinský samosprávny kraj
Telefón: +421 415032111 / 415032410 Fax: +421 415032431
Email: obstaravanie@zask.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zask.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Stredná zdravotnícka škola, Hlboká 23, 010 01 Žilina
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky SZŠ Žilina, stavebné úpravy a zateplenie budovy internátu je modernizácia, stavebné úpravy a zateplenie budovy internátu SZŠ v Žiline v rozsahu prác a dodávok podľa projektovej dokumentácie (ďalej tiež ako ,,PD) a zmluvných podmienok. Podľa projektovej dokumentácie: Stredná zdravotnícka škola, Žilina - stavebné úpravy a zateplenie budovy internátu vypracoval PROPORTION s.r.o., ul. V. Spanyola 37, 010 01 Žilina. Stavebné povolenie : Mesto Žilina, dňa 16.01.2018; č. s. 16107/2017-2262/2018-OSP-TRB; právoplatnosť 08.02.2018 Stavebnými úpravami sa podstatne znížia energetické náklady stavby, zlepšia sa hygienické podmienky a zvýši sa bezpečnosť užívania ubytovacieho zariadenia. Podrobný opis viď. Sprievodné a súhrnné technické správy, technické správy a realizačné projektové dokumentácie.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Časť č.: 1
Názov: Zmluva o dielo č.165/2020/OSMaI na stavbu : SZŠ Žilina, stavebné úpravy a zateplenie budovy internátu
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2020-07-28T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 1 894 000,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-30T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45212412-7

Miesto vykonania
Opis obstarávania
Dodatok č. 1 je uzavretý podľa Čl. X bod 10.1.1 v spojení s bodom 10.2.1 ,10.2.2 a 10.2.3. zmluvy v spojení s § 18 ods. 3 písm. a) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a to z dôvodu potreby vykonania naviac prác a podľa Čl. X bod 10.3.2 zmluvy z dôvodu zúženia rozsahu Diela o tzv. menej práce (nerealizované práce). Predmetom dodatku č. 1 sú doplňujúce stavebné práce, ktoré sú nevyhnutné pre komplexné dokončenie diela a nie sú zahrnuté do pôvodnej zmluvy a poskytuje ich pôvodný zhotoviteľ, MIPE Invest, s.r.o.. Niektoré práce a položky z pôvodne zazmluvneného rozpočtu nie je nutné realizovať Rozsah nerealizovaných prác je presne špecifikovaný v prílohe č. 2, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tohto dodatku.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 122 563,67
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dodatok č. 1 je uzavretý podľa Čl. X bod 10.1.1 v spojení s bodom 10.2.1 ,10.2.2 a 10.2.3. zmluvy v spojení s § 18 ods. 3 písm. a) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a to z dôvodu potreby vykonania naviac prác a podľa Čl. X bod 10.3.2 zmluvy z dôvodu zúženia rozsahu Diela o tzv. menej práce (nerealizované práce). Predmetom dodatku č. 1 sú doplňujúce stavebné práce, ktoré sú nevyhnutné pre komplexné dokončenie diela a nie sú zahrnuté do pôvodnej zmluvy a poskytuje ich pôvodný zhotoviteľ, MIPE Invest, s.r.o.. Niektoré práce a položky z pôvodne zazmluvneného rozpočtu nie je nutné realizovať Rozsah nerealizovaných prác je presne špecifikovaný v prílohe č. 2, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tohto dodatku. Cena za naviac práce 192 279,19 eur bez DPH Cena za nerealizované práce 69 715,52 eur bez DPH
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 1 894 000,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 2 016 563,67
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA