dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 0280/2019
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Telefón: +421 220295553
Email: slimakova.maria@zsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 0280/2019
Hlavný kód CPV
18110000-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky s názvom "Pracovné a ochranné odevy" je dodávka tovaru - pracovných a ochranných odevov pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch (ďalej aj len "SP").
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 5
OPIS
Názov
Kategória OOP v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425: neurčená
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
18330000-1

18212000-8

18310000-5

18441000-2

18613000-9

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Jednotlivé dotačné sklady obstarávateľa v rámci celého územia SR tak, ako sú tieto uvedené v SP, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky s názvom "Pracovné a ochranné odevy" je dodávka tovaru - pracovných a ochranných odevov pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Predpokladané množstvo tovaru počas trvania rámcovej dohody: 1. Tričko bavlnené biele letné, krátky rukáv - 270 ks 2. Plášť dámsky modrý, krátky rukáv - 40 ks 3. Plášť pánsky modrý - 250 ks 4. Plášť pánsky biely - 40 ks 5. Plášť dámsky biely, krátky rukáv - 20 ks 6. Plášť dámsky biely - 40 ks 7. Blúza biela kuchárska - 40 ks 8. Nohavice biele dámske - 120 ks 9. Nohavice biele pánske - 40 ks 10. Blúza biela kuchárska dámska, krátky rukáv - 40 ks 11. Zástera dámska šatová - 40 ks 12. Plášť dámsky modrý - 200 ks 13. Zástera kuchárska - 100 ks 14. Tričko oranžové letné, krátky rukáv - 27.000 ks 15. Termoprádlo - 4.800 ks 16. Klobúk rybársky z pogumovaného textilu - 1.340 ks 17. Pás ľadvinový - 5.800 ks 18. Termoponožky - 24.000 pár Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v SP.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Toto oznámenie sa týka objednávok za 2. štvrťrok 2021 k Rámcovej dohode č. 5084/2019/5400/006 v celkovej výške 18.156,29 ? bez DPH.

Názov
Kategória OOP v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425: I
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Jednotlivé dotačné sklady obstarávateľa v rámci celého územia SR tak, ako sú tieto uvedené v SP, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky s názvom "Pracovné a ochranné odevy" je dodávka tovaru - pracovných a ochranných odevov pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Predpokladané množstvo tovaru počas trvania rámcovej dohody: 1. Odev modrý dámsky (nohavice s náprsenkou letné, blúza) - 570 sup 2. Odev modrý pánsky (nohavice s náprsenkou letné, blúza) - 8.500 sup 3. Odev kanalizačný - 120 sup 4. Nohavice modré pánske s náprsenkou a zateplením - 4.200 ks 5. Nohavice modré dámske s náprsenkou a zateplením - 380 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v SP.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Toto oznámenie sa týka objednávok za 2. štvrťrok 2021 k Rámcovej dohode č. 5238/2019/5400/006 v celkovej výške 23.687,47 ? bez DPH.

Názov
Kategória OOP v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425: II - kabáty
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Jednotlivé dotačné sklady obstarávateľa v rámci celého územia SR tak, ako sú tieto uvedené v SP, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky s názvom "Pracovné a ochranné odevy" je dodávka tovaru - pracovných a ochranných odevov pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Predpokladané množstvo tovaru počas trvania rámcovej dohody: 1. Kabát modrý 3/4 s odnímateľnou otepľovacou vložkou - 2.900 ks 2. Kabát s vysokou viditeľnosťou krátky s odnímateľnou otepľovacou vložkou a návlekom na nohavice proti dažďu - 760 ks 3. Kabát s vysokou viditeľnosťou dlhý s odnímateľnou otepľovacou vložkou a návlekom na nohavice proti dažďu - 6.700 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v SP.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Toto oznámenie sa týka objednávok za 2. štvrťrok 2021 k Rámcovej dohode č. 5239/2019/5400/006 v celkovej výške 72.553,03? bez DPH.

Názov
Kategória OOP v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425: II - ostatné pracovné a ochranné odevy
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
18330000-1

18212000-8

35113440-5

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Jednotlivé dotačné sklady obstarávateľa v rámci celého územia SR tak, ako sú tieto uvedené v SP, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky s názvom "Pracovné a ochranné odevy" je dodávka tovaru - pracovných a ochranných odevov pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Predpokladané množstvo tovaru počas trvania rámcovej dohody: 1. Plášť 3/4 pogumovaný s kapucňou - 330 ks 2. Plášť dlhý pogumovaný s kapucňou - 180 ks 3. Plášť pogumovaný s vysokou viditeľnosťou s kapucňou - 4.400 ks 4. Nohavice s vysokou viditeľnosťou dámske s náprsenkou a zateplením - 760 ks 5. Nohavice s vysokou viditeľnosťou pánske s náprsenkou a zateplením - 6.600 ks 6. Blúza s vysokou viditeľnosťou dámska - 880 ks 7. Blúza s vysokou viditeľnosťou pánska - 7.300 ks 8. Vesta s vysokou viditeľnosťou - 14.500 ks 9. Nohavice s vysokou viditeľnosťou dámske s náprsenkou letné - 800 ks 10. Nohavice s vysokou viditeľnosťou pánske s náprsenkou letné - 8.600 ks 11. Tričko s vysokou viditeľnosťou - 16.000 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v SP.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Toto oznámenie sa týka objednávok za 2. štvrťrok 2021 k Rámcovej dohode č. 5240/2019/5400/006 v celkovej výške 119.094,15 ? bez DPH.

Názov
Kategória OOP v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425: III
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Jednotlivé dotačné sklady obstarávateľa v rámci celého územia SR tak, ako sú tieto uvedené v SP, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky s názvom "Pracovné a ochranné odevy" je dodávka tovaru - pracovných a ochranných odevov pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Predpokladané množstvo tovaru počas trvania rámcovej dohody: 1. Odev hutnícky - 860 sup 2. Odev pre pilčíkov - 1.020 sup 3. Odev pre práce s kyselinami, zásadami a nátermi - 1.400 ks 4. Odev pre práce s chemickými látkami - 460 ks 5. Odev antistatický s nehorľavou úpravou - kombinéza - 40 ks 6. Kabát s vysokou viditeľnosťou antistatický so zateplením pre tankovanie pohonných látok - 40 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v SP.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Toto oznámenie sa týka objednávok za 2. štvrťrok 2021 k Rámcovej dohode č. 5241/2019/5400/006 v celkovej výške 13.728,94 ? bez DPH.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2019/S 051-118179
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme pravidelného informatívneho oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Kategória OOP v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425: neurčená:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2019-09-06T00:00:00
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

2:Kategória OOP v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425: I:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2019-09-06T00:00:00
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

3:Kategória OOP v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425: II - kabáty:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2019-09-06T00:00:00
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

4:Kategória OOP v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425: II - ostatné pracovné a ochranné odevy:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2019-09-06T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

5:Kategória OOP v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425: III:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2019-09-09T00:00:00
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Oznámenie o uzatvorení rámcovej dohode bolo uverejnené vo VVO č. 190/2019 zo dňa 20.09.2019 pod označením 24533 - VST a v Úradnom vestníku EÚ dňa 19.9.2019 pod č. 2019/S 181-441808. S účinnosťou od 28.06.2019 došlo k zmene obchodného mena obstarávateľa, nové obchodné meno obstarávateľa je Železnice Slovenskej republiky.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-16T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA