dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 10/2020
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Poprad
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00326470
Nábrežie Jána Pavla II 2802/3, 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Poprad
Telefón: +421 527167259 Fax: +421 527721218
Email: alena.uhrinova@msupoprad.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 10/2020
Hlavný kód CPV
45212211-8
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Rekonštrukcia zbernej kanalizácie a toaliet pre návštevníkov zimného štadióna
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Poprad Štefánikova 890/46, KN-C parc. Č. 268, k.ú. Spišská Sobota
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky je rekonštrukcia toaliet pre návštevníkov zimného štadióna pod tribúnou A a pod tribúnou B. Jedná sa o vybúranie jestvujúcich sociálnych zariadení pre mužov a ženy. Toalety nahradiť v súlade s novým dispozičným riešením, s novými vyspelejšími zariaďovacími predmetmi, s novými kanalizačnými rozvodmi. V ďalšom je potrebné zrekonštruovať kanalizačné rozvody mimo stavby, aby bolo možné jednoduchšie udržiavať funkčnosť potrubí a zabezpečiť ukladanie tukov z reštaurácie v lapači tukov. Taktiež je potrebné na stanovených miestach opraviť poruchy, ktoré zaznamenala kamera.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 60
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 10/2020
Časť č.:
Názov: Zmluva o dielo
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-01-25T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 158 453,51
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-19T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45212211-8
Dodatočné kódy CPV
45310000-3

45330000-9

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Poprad Štefánikova 890/46, KN-C parc. Č. 268, k.ú. Spišská Sobota
Opis obstarávania
V rozsahu uvedenom v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 75
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 167 172,62
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Uzatvorenie Dodatku č. 2 v súlade s § 18 ods. 1 písm. c) zákona vyplynulo z okolností, ktoré verejný obstarávateľ nemohol pri vynaložení náležitej starostlivosti predvídať a nemení sa charakter zmluvy. Ide o doplňujúce stavebné práce, ktoré podmieňujú prepracovanie pôvodnej PD. Naviac realizované práce budú v hodnote 11 740,04 EUR s DPH (vyrovnávacia konštrukcia stropov toaliet, vyrovnanie stien toaliet v nutnom rozsahu, vyrovnanie a zjednotenie výšky podkladných vrstiev, doplnenie chýbajúcich prvkov elektroinštalácie toaliet a búracie a výkopové práce). Menej realizované práce v hodnote 1 277,11 EUR s DPH (odpočet položiek elektroinštalácie). Predĺženie lehoty výstavby o 15 kalendárnych dní podmieňuje nutnosť prepracovania PD a následne realizáciu doplňujúcich prác. Pôvodná lehota výstavby bola 60 kalendárnych dní od odovzdania staveniska. Stavenisko odovzdané 10.05.2021.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 158 453,51
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 167 172,62
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA