dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 341/2020
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železnice Slovenskej republiky
Telefón: +421 220295553
Email: slimakova.maria@zsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 341/2020
Hlavný kód CPV
18830000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky s názvom "Pracovná a bezpečnostná obuv" je dodávka tovaru - pracovnej a bezpečnostnej obuvi pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej aj len "SP").
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Pracovná a bezpečnostná obuv - Časť 1 - Pracovná a bezpečnostná obuv usňová
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
18832000-0

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky s názvom "Pracovná a bezpečnostná obuv" je dodávka tovaru - pracovnej a bezpečnostnej obuvi pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Predpokladané množstvá odberu tovaru v časti č. 1 predmetu zákazky: Pracovná a bezpečnostná obuv - Časť 1 - Pracovná a bezpečnostná obuv usňová: 1. Obuv bezpečnostná usňová členková letná: 19.000 párov 2. Obuv bezpečnostná usňová členková zimná: 2.900 párov 3. Obuv bezpečnostná usňová polosárová letná: 50 párov 4. Obuv bezpečnostná usňová polosárová zimná: 14.100 párov 5. Obuv pracovná členková usňová (zdravotná): 100 párov Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Pracovná a bezpečnostná obuv - Časť 2 - Pracovná a bezpečnostná obuv zo syntetických materiálov
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
18832000-0

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky s názvom "Pracovná a bezpečnostná obuv" je dodávka tovaru - pracovnej a bezpečnostnej obuvi pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Predpokladané množstvá odberu tovaru v časti č. 2 predmetu zákazky: Pracovná a bezpečnostná obuv - Časť 2 - Pracovná a bezpečnostná obuv zo syntetických materiálov: 1. Obuv bezpečnostná členková letná: 19.000 párov 2. Obuv bezpečnostná členková zimná: 2.900 párov 3. Obuv bezpečnostná polosárová letná: 50 párov 4. Obuv bezpečnostná polosárová zimná: 14.100 párov 5. Obuv pracovná sandálová (zdravotná): 100 párov Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Pracovná a bezpečnostná obuv - Časť 3 - Ostatná pracovná a bezpečnostná obuv
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
18832000-0

18813100-2

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky s názvom "Pracovná a bezpečnostná obuv" je dodávka tovaru - pracovnej a bezpečnostnej obuvi pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Predpokladané množstvá odberu tovaru v časti č. 3 predmetu zákazky: Pracovná a bezpečnostná obuv - Časť 3 - Ostatná pracovná a bezpečnostná obuv: 1. Obuv pracovná poltopánková usňová (zdravotná): 150 párov 2. Obuv bezpečnostná usňová odolná proti prerezaniu reťazovou pílou: 1.200 párov 3. Obuv pracovná sárová gumová dámska: 50 párov 4. Obuv pracovná sárová kombinovaná (gumová): 5.200 párov 5. Obuv bezpečnostná sárová gumová: 1.800 párov 6. Obuv pracovná vysoká gumová (rybárska): 200 párov 7. Obuv elektroizolačná (galoše): 600 párov 8. Obuv pracovná sárová gumová pánska: 50 párov 9. Obuv pracovná členková usňová letná: 1.900 párov 10. Obuv pracovná členková usňová zimná: 3.350 párov 11. Obuv pracovná poltopánková usňová (sandále antistatické): 150 párov Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 174-421303
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme pravidelného informatívneho oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Pracovná a bezpečnostná obuv - Časť 1 - Pracovná a bezpečnostná obuv usňová:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2021-06-17T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zoznam členov komisie: Mgr. Tomáš Kovaľ - predseda komisie, JUDr. Rudolf Jurík - člen komisie (zánik členstva v komisii k 30.04.2021), Ing. Mária Slimáková - člen komisie, Ing. Jozef Kováč - člen komisie, Ing. Jozef Šesták, CSc., externý poradca - VÚTCH - CHEMITEX, spol. s r.o., NO 1296 - člen komisie bez práva vyhodnocovať ponuky, Ing. Dana Rástočná Illová, PhD., externý poradca - VÚTCH - CHEMITEX, spol. s r.o., NO 1296 - člen komisie bez práva vyhodnocovať ponuky, Ing. Kamila Huljaková, externý poradca - VÚTCH - CHEMITEX, spol. s r.o., NO 1296 - člen komisie bez práva vyhodnocovať ponuky. 2. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-15T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA