dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 345/2020
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železnice Slovenskej republiky
Telefón: +421 220295553
Email: slimakova.maria@zsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 345/2020
Hlavný kód CPV
18141000-9
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky s názvom "OOP kategórie Ochrana predlaktia, ramien a zápästia, ochranné rukavice, iné chrániče, zástery, koberce, podložky" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov, účelom ktorých je ochrana predlaktia, ramien a zápästia, ochranných rukavíc, iných chráničov, záster, kobercov, podložiek pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej aj len "SP").
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
18130000-9

18224000-5

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dotačné sklady obstarávateľa, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 10 - Zoznam miest dodania tovaru súťažných podkladov, spresnené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky s názvom "OOP kategórie Ochrana predlaktia, ramien a zápästia, ochranné rukavice, iné chrániče, zástery, koberce, podložky" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov, účelom ktorých je ochrana predlaktia, ramien a zápästia, ochranných rukavíc, iných chráničov, záster, kobercov, podložiek pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Predpokladané množstvá odberu tovaru: 1. Remienky zápästné dvojprackové: 50 ks 2. Rukáv kožený: 50 ks 3. Rukavice dielektrické do 1000 V: 1.050 pár 4. Rukavice dielektrické do 500 V: 1.200 pár 5. Rukavice pre domácnosť a priemysel: 10.500 pár 6. Rukavice textilno-plastové pre hrubé práce: 9.000 pár 7. Rukavice textilno-plastové pre stredne namáhavé práce: 7.500 pár 8. Rukavice bavlnené: 300 pár 9. Rukavice z usne: 30.000 pár 10. Rukavice z usne s vložkou: 30.000 pár 11. Rukavice z usne so spevnenou dlaňou: 7.500 pár 12. Rukavice kožené s vložkou: 4.500 pár 13. Rukavice z jemnej usne pre vodičov: 1.350 pár 14. Rukavice zváračské z usne s manžetou bez vložky: 1.500 pár 15. Rukavice zváračské z usne s manžetou a vložkou: 1.950 pár 16. Rukavice antivibračné: 5.400 pár 17. Rukavice kyselinovzdorné: 2.100 pár 18. Rukavice lezecké: 1.200 pár 19. Rukavice s manžetou pre vrhača piesku: 200 pár 20. Rukavice antistatické pre tankovanie pohonných látok v termináloch: 50 pár 21. Chrániče kolien: 2.350 pár 22. Gamaše zváračské z usne: 750 pár 23. Pásky upínacie: 100 pár 24. Zástera z plachtoviny impregnovaná: 100 ks 25. Zástera z plachtoviny neimpregnovaná: 50 ks 26. Zástera kyselinovzdorná: 450 ks 27. Zástera kožená: 1.200 ks 28. Zástera z povrstvenej textílie: 100 ks 29. Koberec izolačný gumený: 100 ks 30. Podložka na sedenie pre kabelárov: 100 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 177-428080
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme pravidelného informatívneho oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYOOP kategórie Ochrana predlaktia, ramien a zápästia, ochranné rukavice, iné chrániče, zástery, koberce, podložky:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2021-07-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zoznam členov komisie: Mgr. Tomáš Kovaľ - predseda komisie, JUDr. Rudolf Jurík - člen komisie (zánik členstva v komisii k 30.04.2021), Ing. Mária Slimáková - člen komisie, Ľuboš Štuchal, MBA - člen komisie, Ing. Jozef Kováč - člen komisie, Ing. Jozef Šesták, CSc., externý poradca - VÚTCH - CHEMITEX, spol. s r.o., NO 1296 - člen komisie bez práva vyhodnocovať ponuky, Ing. Dana Rástočná Illová, PhD., externý poradca - VÚTCH - CHEMITEX, spol. s r.o., NO 1296 - člen komisie bez práva vyhodnocovať ponuky, Ing. Kamila Huljaková, externý poradca - VÚTCH - CHEMITEX, spol. s r.o., NO 1296 - člen komisie bez práva vyhodnocovať ponuky. 2. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-15T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA