dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
X/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Typ oznámenia: Toto oznámenie poskytuje len predbežné informácie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50349287
Štefánikova 15, 81105 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Telefón: +421 220928102 / 220928433 Fax: +000 00000000
Email: branislav.hudec@mirri.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.vicepremier.gov.sk/index.html
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenej adrese
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II: 1
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
X/2021:
Hlavný kód CPV
72222300-0
Druh zákazky
Stručný opis
OZNÁMENIE O ZAČATÍ PRÍPRAVNÝCH TRHOVÝCH KONZULTÁCIÍ a predbežné zapojenie záujemcov k plánovanej nadlimitnej zákazke: Centralizovaný manažment riadenia kybernetickej bezpečnosti verejnej správy podľa § 25 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Zákazka je obstarávaná v rámci projektu Centralizovaný manažment riadenia kybernetickej bezpečnosti vo verejnej správe ", ktorý súvisí najmä s naplnením povinností definovanými v zákone č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o KyB") a v zákone č. 95/2019 Z. z. o informačných technológiách vo verejnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o ITVS"). Verejný obstarávateľ predpokladá zadanie danej nadlimitnej zákazky postupom verejnej súťaže, pričom zároveň predpokladá, že predmet zákazky bude rozdelený na štyri časti a uchádzač bude môcť predložiť ponuku na každú časť jednotlivo (t. j. na jednu alebo na viacero, resp. na všetky časti predmetu zákazky). Verejný obstarávateľ predpokladá, že výsledkom verejného obstarávania bude Zmluva podľa § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, ktorá bude uzavretá pre každú časť predmetu zákazky samostatne. Predpokladaný názov príslušnej časti predmetu zákazky / Predpokladaná lehota na realizáciu danej časti predmetu zákazky: Časť I: Vládny informačný systém kybernetickej bezpečnosti (VISKB) / 8 mesiacov od účinnosti zmluvy. Časť II: Vytvorenie metodík, vytvorenie bezpečnostnej a vzorovej dokumentácie pre rôzne druhy OVM, vykonanie analýzy rizík a analýzy dopadov (AR/BIA) v rámci MIRRI a podpora projektov v rámci dopytovej výzvy Rozvoj governance a úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v sektore VS / 12 mesiacov od účinnosti zmluvy. Časť III: Overenie spôsobu implementácie bezpečnostných opatrení prostredníctvom malých pilotných riešení na MIRRI: Implementácia nového 10Gbps Firewallu, implementácia dvojfaktorovej autentifikácie a pilotná implementácia log manažment systému / 10 mesiacov od účinnosti zmluvy. Časť IV: Overenie spôsobu implementácie bezpečnostných opatrení prostredníctvom malých pilotných riešení na MIRRI: Analýza a pilotná implementácia konceptu bezpečnej správy mobilných zariadení používaných v rámci MIRRI / 10 mesiacov od účinnosti zmluvy. Účelom prípravných trhových konzultácií a predbežného zapojenia záujemcov (ďalej len PTK) je: príprava a informovanie potenciálnych záujemcov o plánovanom postupe verejného obstarávania na vyššie uvedený predmet zákazky, overenie reálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky, získať a zapracovať spätnú väzbu od hospodárskych subjektov potenciálnych záujemcov, ktorí sa zúčastnia prípravných trhových konzultácií, podporiť spresnenie návrhu opisu predmetu zákazky, vrátane určenia vhodných termínov na plnenie zákazky, s cieľom zadefinovať jednoznačný, úplný a nestranný opis predmetu zákazky, súčasťou prípravných trhových konzultácií bude aj určenie predpokladanej hodnoty zákazky (ďalej len PHZ). Bližšie informácie o PTK a navrhovaný opis jednotlivých častí predmetu zákazky sú publikované na profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18008 a na webovom sídle verejného obstarávateľa: https://www.mirri.gov.sk/ministerstvo/pripravne-trhove-konzultacie/
Celková odhadovaná hodnota
Informácie o častiach
4:
OPIS
Názov
Vládny informačný systém kybernetickej bezpečnosti (VISKB)
Časť č.: I.
Dodatočné kódy CPV
72222300-0

72200000-7

72212732-9

Miesto vykonania
SK0:
Opis obstarávania
Cieľom zákazky je podporiť Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky (ďalej ako MIRRI) pri výkone správy (governance) v podsektore VS, t.j. vytvoriť Vládny informačný systém kybernetickej bezpečnosti (VISKB), ktorý bude MIRRI a jednotlivým OVM slúžiť ako podporný nástroje pre udržiavanie základných evidencii a parametrov v oblasti informačnej a kybernetickej bezpečnosti potrebných pre naplnenie legislatívnych požiadaviek na zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti a ochrany IKT a sietí používaných v sektore VS. Predmetom zákazky je vývoj a implementácia Vládneho informačného systému kybernetickej bezpečnosti (VISKB). V rámci vyššie definovaného predmetu zákazky je požadované dodať najmä nasledovné aktivity: Vývoj, testovanie, implementácia a nasadenie Vládneho informačného systému kybernetickej bezpečnosti (VISKB): - Centrálny modul VISKB. - Centrálny portál VISKB. - Samostatný (offline) klientsky modul VISKB.
Doplňujúce informácie

Názov
Vytvorenie metodík, vytvorenie bezpečnostnej a vzorovej dokumentácie pre rôzne druhy OVM, vykonanie analýzy rizík a analýzy dopadov (AR/BIA) v rámci MIRRI a podpora projektov v rámci dopytovej výzvy
Časť č.: II.
Dodatočné kódy CPV
72000000-5

72600000-6

Miesto vykonania
SK0:
Opis obstarávania
Cieľom zákazky je podporiť MIRRI pri výkone správy (governance) v podsektore VS, t.j. vytvoriť metodické usmernenia a šablóny dokumentov, ktoré budú jednotlivým OVM slúžiť ako metodické rámce a ako vzor bezpečnostnej dokumentácie potrebnej pre naplnenie legislatívnych požiadaviek na zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti a ochrany IKT a sietí používaných v sektore VS. Predmetom zákazky je poskytnutie a dodávka služieb v nasledovných oblastiach: A.Vytvorenie metodík a metodických usmernení v súlade so zákonom o KyB a ďalšími súvisiacimi zákonmi. B.Vytvorenie bezpečnostnej dokumentácie vzorovej dokumentácie pre rôzne druhy OVM. C.Vykonanie analýzy rizík a analýzy dopadov (AR/BIA) v rámci MIRRI. D.Podpora projektov v rámci dopytovej výzvy Rozvoj governance a úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v sektore VS.
Doplňujúce informácie

Názov
Overenie spôsobu implementácie bezpečnostných opatrení prostredníctvom malých pilotných riešení na MIRRI: Implementácia nového 10Gbps Firewallu, atď.
Časť č.: III.
Dodatočné kódy CPV
72212732-9

48000000-8

72600000-6

Miesto vykonania
SK0:
Opis obstarávania
Verejné obstarávanie je súčasťou projektu Centralizovaný manažment riadenia kybernetickej bezpečnosti verejnej správy, ktorého jedným z cieľov je overiť spôsob implementácie bezpečnostných opatrení prostredníctvom malých pilotných riešení na MIRRI. Výsledkom projektu budú na vybranej časti infraštruktúry MIRRI implementované: implementácia nového 10Gbps Firewallu prepojeného na log manažment, implementácia dvojfaktorovej autentifikácie na VPN prístupe a vybraných aplikáciách, pilotná implementácia log manažment systému. Pre túto úlohu je potrebné zabezpečiť: licencie na jednotlivé produkty, implementáciu produktov do prostredia MIRRI, zaškolenie používateľov a administrátorov, vyhodnotenie opatrení a odporúčania na implementáciu pre ďalšie rezorty.
Doplňujúce informácie

Názov
Overenie spôsobu implementácie bezpečnostných opatrení prostredníctvom malých pilotných riešení na MIRRI: Analýza a pilotná implementácia konceptu, atď.
Časť č.: IV.
Dodatočné kódy CPV
72600000-6

72212732-9

Miesto vykonania
SK0:
Opis obstarávania
Verejné obstarávanie je súčasťou projektu Centralizovaný manažment riadenia kybernetickej bezpečnosti verejnej správy, ktorého jedným z cieľov je overiť spôsob implementácie bezpečnostných opatrení prostredníctvom malých pilotných riešení na Ministerstve investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR (ďalej len MIRRI). Výsledkom projektu bude analýza a pilotná implementácia konceptu bezpečnej správy mobilných zariadení používaných v rámci MIRRI (MDM mobile device management) s posúdením možností využitia aj konceptu BYOD a s posúdením možností nasadzovania tohto riešenia aj na ďalšie OVM v rámci sektoru VS. Pre túto úlohu je potrebné zabezpečiť: licencie na jednotlivé produkty, implementáciu produktov do prostredia MIRRI, zaškolenie používateľov a administrátorov.
Doplňujúce informácie

PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
2021-08-27T00:00:00
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Ako už bolo uvedené, bližšie informácie o PTK a navrhovaný opis jednotlivých častí predmetu zákazky sú publikované na profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18008 a na webovom sídle verejného obstarávateľa: https://www.mirri.gov.sk/ministerstvo/pripravne-trhove-konzultacie/ 1.Hospodársky subjekt potvrdí svoj záujem o účasť na PTK najneskôr do 06.08.2021 do 13:00 hodiny zaslaním vyplneného formulára (Príloha č. 1 - formulár na prihlásenie sa do PTK zverejnený na vyššie uvedených webových sídlach), a to elektronicky formou e-mailu na kontaktné osoby zodpovedné za verejné obstarávanie: branislav.hudec@mirri.gov.sk; martin.poloha@mirri.gov.sk. 2.Záujemca sa môže zúčastniť PTK vo vzťahu k všetkým štyrom navrhovaným častiam predmetu zákazky alebo len vo vzťahu k jednej alebo k viacerým z týchto častí. 3.Cieľom PTK je konzultovať min. rozsah otázok uvedený v Prílohe č. 2 (zverejnená tak ako aj ostatné dokumenty na: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18008 a na webovom sídle verejného obstarávateľa: https://www.mirri.gov.sk/ministerstvo/pripravne-trhove-konzultacie/ ). 4.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje uskutočniť PTK aj vo viacerých po sebe nasledujúcich etapách, ak to bude na základe okolností a rozsahu PTK vhodné a potrebné. 5.Komunikácia v priebehu PTK sa uskutoční v slovenskom jazyku; verejný obstarávateľ bude akceptovať ako komunikačný jazyk aj český jazyk. 6.Verejný obstarávateľ všetkým záujemcom, ktorí prejavili záujem o účasť v PTK oznámi e-mailom dátum, miesto a čas uskutočnenia PTK. PTK budú prebiehať dištančne s využitím prostriedkov elektronickej komunikácie formou aplikácie MS Teams. Predpokladané uskutočnenie PTK je v dňoch od 19.07.2021 do 23.07.2021 a v dňoch od 09.08.2021 do 13.08.2021. 7.PTK budú prebiehať s jednotlivými účastníkmi PTK samostatne a za účasti zástupcov verejného obstarávateľa. 8.Ak sa záujemca nemôže zúčastniť PTK vyššie uvedenou dištančnou formou, môže zaslať písomne svoje odpovede, návrhy alebo pripomienky na e-mailové adresy: branislav.hudec@mirri.gov.sk a martin.poloha@mirri.gov.sk, a to najmä zaslaním vyplnenej Prílohy č. 2 (účastník PTK sa v tomto prípade vyjadrí k jednotlivým otázkam; rovnako je akceptovateľné, ak sa účastník PTK vyjadrí iba k niektorým otázkam). 9.Verejný obstarávateľ príjme primerané opatrenia na zabezpečenie ochrany dôverných informácií, ktoré môžu byť v rámci PTK poskytnuté. Hospodársky subjekt označí informácie, ktoré považuje za dôverné, a s ktorými vyžaduje primerané zaobchádzanie. 9.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo upravovať informácie týkajúce sa priebehu a obsahu PTK kedykoľvek počas ich trvania. O prípadných zmenách bude verejný obstarávateľ informovať dostatočne vopred. 10. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou na PTK znáša účastník PTK bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. 11. Toto predbežné oznámenie obsahuje informácie, ktoré majú predbežný/indikatívny charakter a môžu podliehať zmenám. Z tohto dôvodu sa informácie uvedené v tomto dokumente nemôžu považovať za konečné určenie predpokladanej hodnoty zákazky alebo konečné určenie opisu predmetu zákazky verejného obstarávania, ktorý bude predmetom PTK.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-15T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA