dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ÚpIA-18/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky ? Úrad pre investície a akvizície
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky ? Úrad pre investície a akvizície
Telefón: +421 960317627
Email: viliam.kamody@mod.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mod.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: ÚpIA-18/2021
Hlavný kód CPV
18110000-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru - Pracovné odevy, kombinézy, bundy a doplnky.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Pracovné odevy, overaly, kombinézy a odevy
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
18110000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
- VÚ 9994 Nemšová, ul. Slovenskej armády 52, 914 41 Nemšová, - VÚ 9994 Nemšová Centrum zásob Poprad, ulica Skladová 3, 058 01 Poprad, prípadne iné útvary a zariadenie OS SR na území SR
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie (predpokladané počty): 1.Čiapka pracovná na údržbu techniky kaki, čierna- 900 ks 2.Čiapka pracovná pre kuchárov kaki, biela - 1000 ks 3.Čiapka pracovná čierna s nápisom VP- 400 ks 4.Blúza pracovného odevu kaki, čierna - 8000 ks 5.Blúza pracovného odevu pre VP čierna- 1200 ks 6.Blúza pracovná pre kuchárov kaki, biela- 1000 ks 7.Nohavice pracovné pre kuchárov kaki, biele- 2000 ks 8.Nohavice pracovného odevu s náprsenkou bez pruženky kaki, čierne- 3500 ks 9.Nohavice pracovného odevu s náprsenkou s pruženkou kaki, čierne- 2905 ks 10.Nohavice pracovného odevu s náprsenkou s pruženkou pre VP čierne- 500 ks 11.Pracovný odev jednodielny (overal) kaki, čierny- 3500 ks 12.Kombinéza pracovná kaki, pre VP čierna- 2500 ks 13.Blúza pre zamestnancov dozornej a strážnej služby- 2500 ks 14.Vesta pre zamestnancov dozornej a strážnej služby- 2500 ks 15.Čiapka pre zamestnancov dozornej a strážnej služby- 2500 ks 16.Nohavice pre zamestnancov dozornej a strážnej služby- 2500 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Bundy pre zamestnancov dozornej a strážnej služby a reprezentačné zložky OS SR
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
35811300-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
- VÚ 9994 Nemšová, ul. Slovenskej armády 52, 914 41 Nemšová, - VÚ 9994 Nemšová Centrum zásob Poprad, ulica Skladová 3, 058 01 Poprad prípadne iné útvary a zariadenie OS SR na území SR
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie (predpokladané počty): 1. Bunda pre zamestnancov dozornej a strážnej služby- 2500 ks 2. Bunda pre hudobníkov a reprezentačné zložky OS SR - 500 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Označenie pre zamestnancov dozornej a strážnej služby
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
39561133-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
VÚ9994 Nemšová, ul. Slovenskej armády 52, 914 41 Nemšová, - VÚ 9994 Nemšová Centrum zásob Poprad, ulica Skladová 3, 058 01 Poprad, prípadne iné útvary a zariadenie OS SR na území SR
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie (predpokladané počty): 1. Označenie zamestnancov DaSS - Strážna služba - 2500 ks 2. Označenie zamestnancov DaSS - Strážna hliadka - 2500 ks 3. Označenie zamestnancov DaSS - Vedúci stráže menovka - 500 ks 4. Označenie zamestnancov DaSS - Zástupca VS menovka - 500 ks 5. Označenie zamestnancov DaSS - Strážny menovka- 2500 ks 6. Označenie zamestnancov DaSS - Člen SH menovka - 1000 ks 7. Označenie zamestnancov DaSS - Dozorná služba - 2500 ks 8. Označenie zamestnancov DaSS - Dozorný VÚ menovka - 300 ks 9.Označenie zamestnancov DaSS - Pomocník DVÚ menovka- 1000 ks 10. Označenie zamestnancov DaSS - VODIČ - DVÚ menovka - 1000 ks 11. Označenie zamestnancov DaSS - Dozorný MS menovka- 500c ks 12. Označenie zamestnancov DaSS - Pomocník DMS menovka- 500 ks 13. Označenie zamestnancov DaSS - Dozorný PT menovka- 500 ks 14. Označenie zamestnancov DaSS - Pomocník DPT menovka- 500 ks 15. Označenie zamestnancov DaSS - Dozorný VCH menovka - 1000 ks 16. Označenie zamestnancov DaSS - Pomocník DVCH menovka - 1000 ks 17. Označenie zamestnancov DaSS - SH - VCHOD menovka - 500 ks 18. Označenie zamestnancov DaSS - SH - PSINEC menovka - 200 ks 19. Označenie zamestnancov DaSS - SH - T. PRIESTOR menovka - 500 ks 20. Označenie zamestnancov DaSS - SH - PARK menovka- 500 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2017/S 119-239258
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYKúpna zmluva č.2020/230 z Rámcovej dohody č.2017/531:1 :Pracovné odevy, overály, kombinézy a odevy:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2020-07-20T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 143 554,36
bez DPH
Informácie o subdodávkach

Kúpna zmluva č.2020/238 z Rámcovej dohody č.2017/531:1:Pracovné odevy, overaly, kombinézy a odevy:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2020-09-08T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 2 015,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
kvartálne hlásenie za 1.,2. a 3. časť predmetu zákazky
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-20T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA