dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: YEPT/Ruzinov/PZ/04-2020-114
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Ružinov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603155
Mierová 21, 82705 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Ružinov
Telefón: +421 252621845
Email: info@yept.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ruzinov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: YEPT/Ruzinov/PZ/04-2020
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce pri rekonštrukcii komunikácií (ciest, chodníkov) alebo iných spevnených plôch vo vlastníctve alebo správe verejného obstarávateľa na základe projektovej dokumentácie.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Rekonštrukcia komunikácií 2020
Dodatočné kódy CPV
45233251-3

45233252-0

45233330-1

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mestská časť Bratislava-Ružinov
Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce pri rekonštrukcii komunikácií (ciest, chodníkov) alebo iných spevnených plôch vo vlastníctve alebo správe verejného obstarávateľa na základe projektovej dokumentácie. Úspešný uchádzač pri plnení objednávky musí doržiavať príslušné všeobecne záväzné právne predpisy, príslušné technické normy a iné predpisy určujúce technické požiadavky na predmet objednávky, najmä Technicko-kvalitatívne parametre pre hutnené asfaltové zmesi TKP 6 vydané Ministerstvom dopravy a výstavby Slovenskej republiky a Katalógové listy asfaltových zmesí KLAZ 1/2019 vydané Ministerstvom dopravy a výstavby Slovenskej republiky, respektíve právne predpisy, technické normy a iné predpisy ich doplňujúce, meniace či nahradzujúce. V prípade vydania rozhodnutia, stanoviska či oznámenia príslušným orgánom verejnej moci vzťahujúcim sa na realizáciu časti predmetu zákazky na základe objednávky verejného obstarávateľa, úspešný uchádzač je povinný dodržiavať povinnosti, podmienky či obmedzenia vyplývajúce z uvedeného rozhodnutia, stanoviska či oznámenia príslušného orgánu verejnej moci. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo počas plnenia predmetu zákazky rozhodnúť o zúžení rozsahu vykonávaných stavebných prác. Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov bude identifikovať konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené zariadenia určené. Pri produktoch, príslušenstvách konkrétnej značky, môže uchádzač predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. To isté platí aj vtedy, ak je niekde v projektovej dokumentácií uvedený konkrétny názov výrobku. Projektová dokumentácia a výkaz výmer tvoria Prílohu c.2 súťažnych podkladov. Podrobné podmienky realizácie predmetu zákazky sú vymedzené v časti Prílohe č.3 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Rekonštrukcia komunikácií 2020
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-06-23T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 10
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 10
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 10
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 1 685 246,70
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 840 057,03
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-21T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA