dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2021
Výber typu súhrnnej správy
Súhrnná správa o zmluvách podľa § 10 ods. 10 a 11
Obdobie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Radošina
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00311014
Školská 416, 95605 Radošina

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Radošina
Telefón: +421 385398184 Fax: +421 385399105
Email: starosta@radosina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.radosina.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Druh zákazky
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Názov: Stravné lístky - 01/2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4486&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-01-04T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 2 169,35
bez DPH

Zákazka č.: 2
Názov: Zálohy za plyn - 01/2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4488&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-01-18T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 999,17
bez DPH

Zákazka č.: 3
Názov: Zálohy elektrina - 01/2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4489&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-01-15T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 096,52
bez DPH

Zákazka č.: 4
Názov: Zálohy za plyn - 02/2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4507&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-02-02T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 945,83
bez DPH

Zákazka č.: 5
Názov: Zálohy elektrina - 02/2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4517&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-02-04T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 096,52
bez DPH

Zákazka č.: 6
Názov: Skládkovanie odpadu - 02/2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4518&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-02-05T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 971,18
bez DPH

Zákazka č.: 7
Názov: Respirátor FFP2 bez ventilu - obyvatelia
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4522&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-02-08T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 2 466,67
bez DPH

Zákazka č.: 8
Názov: Preprava, zber a zneškodnenie odpadu - 02/2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4524&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-02-10T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 978,91
bez DPH

Zákazka č.: 9
Názov: Elektrická energia - čov - 02/2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4530&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-02-05T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 022,06
bez DPH

Zákazka č.: 10
Názov: Predaj pôdy a budovy pč. 1195/105,1195/189 a sušič,ka parc.č.1195/105 a 1195/18
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/fileadmin/user_upload/Radosina-1_zmluva.pdf
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-02-19T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 115 764,00
bez DPH

Zákazka č.: 11
Názov: Zálohy za plyn - 03/2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4550&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=1
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-03-02T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 850,83
bez DPH

Zákazka č.: 12
Názov: Zálohy elektrina - 03/2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4556&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=1
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-03-04T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 096,52
bez DPH

Zákazka č.: 13
Názov: Drvenie biologicky rozložiteľného odpadu
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4561&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=1
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-03-05T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 220,00
bez DPH

Zákazka č.: 14
Názov: Elektrická energia - čov - 03/2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4564&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=1
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-03-05T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 983,74
bez DPH

Zákazka č.: 15
Názov: Preprava, zber a zneškodnenie odpadu - 03/2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4566&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=1
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-03-11T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 975,11
bez DPH

Zákazka č.: 16
Názov: Reklamné predmety
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4570&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=1
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-03-12T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 124,70
bez DPH

Zákazka č.: 17
Názov: Skládkovanie odpadu - 03/2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4571&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=1
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-03-12T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 926,35
bez DPH

Zákazka č.: 18
Názov: Likvidácia infekčného odpadu
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4572&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=1
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-03-12T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 845,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-30T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA