dnes je 26.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 29894/2021-2040
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00686832
Mlynské nivy 44/a Array, 82715 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Telefón: +421 248541111
Email: emilia.ochodnicka@mhsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.economy.gov.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 29894/2021-2040
Hlavný kód CPV
72212422-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie a zabezpečenie služieb spojených s prevádzkou a údržbou existujúceho integrovaného informačného systému MH SR s cieľom zabezpečiť bezproblémovú prevádzku IIS MH SR, a to prostredníctvom nasledovných Paušálnych a Objednávkových služieb: a) Paušálne služby: i. služba Prevádzková podpora a realizácia servisných zásahov (riešenie incidentov) ii. služba Realizácia pravidelných preventívnych činností (denný monitoring systémov) iii. služba Poskytovanie bezpečnostných certifikátov iv. služba Realizácia malých servisných zásahov podľa požiadaviek v. služba Udržiavanie softvérových licencií vi. služba Údržba hardvérových zariadení b) Objednávkové služby: i. služba Zmenová podpora aplikácií ii. služba Realizácia preventívnych (profylaktika) a servisných zásahov podľa požiadaviek Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je obsiahnutá v Prílohe 1 a 2 súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72267000-4

75112100-5

72260000-5

72261000-2

72267000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky, Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytnutie a zabezpečenie služieb spojených s prevádzkou a údržbou existujúceho integrovaného informačného systému MH SR s cieľom zabezpečiť bezproblémovú prevádzku IIS MH SR, a to prostredníctvom nasledovných Paušálnych a Objednávkových služieb: a) Paušálne služby: i. služba Prevádzková podpora a realizácia servisných zásahov (riešenie incidentov) ii. služba Realizácia pravidelných preventívnych činností (denný monitoring systémov) iii. služba Poskytovanie bezpečnostných certifikátov iv. služba Realizácia malých servisných zásahov podľa požiadaviek v. služba Udržiavanie softvérových licencií vi. služba Údržba hardvérových zariadení b) Objednávkové služby: i. služba Zmenová podpora aplikácií ii. služba Realizácia preventívnych (profylaktika) a servisných zásahov podľa požiadaviek Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je obsiahnutá v Prílohe 1 a 2 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 102-268244
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ ruší zákazku s názvom "Technická podpora prevádzky, údržby a rozvoja Integrovaného informačného systému MH SR" v zmysle § 57 ods. 2 zákona, a to z dôvodu, že v priebehu postupu verejného obstarávania sa vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, keďže v postupe verejného obstarávania sa ukázali nové skutočnosti a komisia na vyhodnotenie ponúk zhodnotila situáciu ako vendor lock-in, kde bez vysporiadania výhradných práv k jednotlivým modulom IS nie je možné uzatvoriť zmluvu s iným hospodárskym subjektom ako tým, ktorý bol dodávateľom súčasného systému, ako i z dôvodu, že neboli predložené viac ako 2 ponuky. Na základe uvedeného, po vysporiadaní výhradných práv k jednotlivým modulom IS, verejný obstarávateľ pripraví a vyhlási novú verejnú súťaž.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-04T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 25.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,15 CZK (-0,08)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA