dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 585/2020-440
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165182
Námestie SNP 33, 81331 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Telefón: +421 259391607 Fax: +421 259391675
Email: jana.petrovicova@culture.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.culture.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 585/2020-440
Hlavný kód CPV
90910000-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú upratovacie služby, dezinfekčné a čistiace služby vrátane dodania súvisiacich tovarov. Bližšia špecifikácia je uvedená v Prílohe č.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV
90911200-8

39800000-0

Miesto vykonania
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Ministerstva kultúry Slovenskej republiky vrátane Dvorany na Nám. SNP 33, Bratislava, Jakubovo nám. 12, Bratislava Účelové zariadenie Ministerstva kultúry Slovenskej republiky, Biela 3, Bratislava
Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú upratovacie, dezinfekčné a čistiace služby vrátane dodania súvisiacich tovarov v nasledovnom rozsahu: 1.1. Denná služba v pracovné dni (pondelok až piatok) v čase od 11,00 do 13,00 hodiny - administratívna budova Ministerstva kultúry SR, SNP 33, Bratislava V rámci dennej služby požaduje verejný obstarávateľ poskytovanie služieb minimálne v nasledujúcom rozsahu: priebežné dopĺňanie hygienických potrieb tekuté mydlový koncentrát mydlovej peny, papierové uteráky a toaletný papier -upratovanie a čistenie priestorov budovy pri vzniku drobných znečistení, napr. v dôsledku havarijných situácií ( poškodenie rozvodov SV, TUV, vykurovania, a pod.) -zabezpečenie zametania plochy pred hlavnými vchodmi najmä v jesennom a zimnom období, čistenie schodišťa hlavného vstupu, zádveria a vestibulu od lístia, snehu, námrazy v závislosti od ročného obdobia a klimatických podmienok, umývanie hlavného vstupu a upratovanie pavlače na II. poschodí. -ďalšie činnosti na základe pokynu povereného zamestnanca verejného obstarávateľa, súvisiace najmä s dezinfekciou priestorov, kľučiek, výťahov, podláh a čistením podlahových krytín a pod. 1.2. Denné upratovanie požaduje verejný obstarávateľ vykonávať pravidelne, počas pracovných dní (pondelok až piatok) na primeranej kvalitatívnej úrovni a v požadovanom rozsahu a to v čase od 16,00 hodiny do 20,00 hod. (ak nie je určené inak).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYFaktúra č. 212001106:
Názov: Na základe rámcovej dohody na Upratovacie, dezinfekčné a čistiace služby č. MK-18/2021 M - plnenie predmetu zákazky RD za mesiac júl 2021
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-03-22T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 8
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 8
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 8
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 4 714,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 4 714,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Jedná sa o hlásenie plnenia predmetu rámcovej dohody MK-18/2021 M za 3.1/4 rok 2021
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-08T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA