dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 02/2021-NaL
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31753604
Mlynská dolina 1, 81704 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Telefón: +421 259375445 Fax: +421 254771940
Email: marta.gandzalova-jancekova@geology.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432407
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 02/2021-NaL
Hlavný kód CPV
38511000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie prístrojového vybavenia na mikroštúdium pevných látok ako sú odpady z banskej činnosti, haldový horninový materiál, skládky odpadového materiálu, odkaliská, zvyšky po úprave rúd a metalurgii kovov pri vysokom rozlíšení (zväčšení) na úrovni nanometrov za účelom získania informácií o mobilizácii nebezpečných ťažkých kovov (Pb, As, Sb, Ni, Co, Cr, Cu a ďalších) uvoľňovaných z primárnej rudnej suroviny vplyvom rozkladu primárnych sulfidov na sekundárne minerálne alebo amorfné formy a ich ich prenos do bezprostredného životného prostredia prostredníctvom vodného média. Vzorky z minerálov, nátekových foriem, oxidov-hydroxidov železa, mikročastíc, prachové vzorky z odkalísk, vzorky kontaminovanej pôdy a iné vzorky zo záťaží sa budú analyzovať a skúmať pomocou elektrónového mikroanalyzátora. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky /podrobné kvalitatívne a kvantitatívne vymedzenie predmetu zákazky/ sa nachádza v Časti B.1 Opis predmetu zákazky a v Časti B. 2 Spôsob určenia ceny súťažných podkladov, vrátane množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet zákazky.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 241 459,67
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
38433000-9

38434000-6

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto dodania tovaru vrátane inštalácie a uvedenia do prevádzky: -Štátny geologický ústav Dionýza Štúra, Mlynská dolina 1, 817 04 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie prístrojového vybavenia na mikroštúdium pevných látok ako sú odpady z banskej činnosti, haldový horninový materiál, skládky odpadového materiálu, odkaliská, zvyšky po úprave rúd a metalurgii kovov pri vysokom rozlíšení (zväčšení) na úrovni nanometrov za účelom získania informácií o mobilizácii nebezpečných ťažkých kovov (Pb, As, Sb, Ni, Co, Cr, Cu a ďalších) uvoľňovaných z primárnej rudnej suroviny vplyvom rozkladu primárnych sulfidov na sekundárne minerálne alebo amorfné formy a ich ich prenos do bezprostredného životného prostredia prostredníctvom vodného média. Vzorky z minerálov, nátekových foriem, oxidov-hydroxidov železa, mikročastíc, prachové vzorky z odkalísk, vzorky kontaminovanej pôdy a iné vzorky zo záťaží sa budú analyzovať a skúmať pomocou elektrónového mikroanalyzátora. Predmet zákazky je obstarávaný v rámci projektu Zabezpečenie monitorovania environmentálnych záťaží Slovenska - 2. časť, ITMS+2014 kód projektu: 310011AXF2, ktorý sa implementuje na Štátnom geologickom ústave Dionýza Štúra na základe zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorenej medzi Ministerstvom životného prostredia SR a Štátnym geologickým ústavom Dionýza Štúra z Operačného programu Kvalita životného prostredia. Predmet zákazky pozostáva z dodania prístrojového vybavenia podľa špecifikácie verejného obstarávateľa do priestorov Štátneho geologického ústavu v Bratislave podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch (najmä v Časti B.1 Opis predmetu zákazky, v Časti B. 2 Spôsob určenia ceny, ako aj v Časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky). Súčasťou predmetu zákazky je aj inštalácia na mieste dodania a zaškolenie obsluhy verejného obstarávateľa 3 osoby, min. 4 dní. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky /podrobné kvalitatívne a kvantitatívne vymedzenie predmetu zákazky/ sa nachádza v Časti B.1 Opis predmetu zákazky a v Časti B. 2 Spôsob určenia ceny súťažných podkladov, vrátane množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 241 459,67:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
11:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: V rámci projektu Zabezpečenie monitorovania environmentálnych záťaží Slovenska - 2. časť, ITMS+2014 kód projektu: 310011AXF2, ktorý sa implementuje na ŠGÚDŠ na základe zmluvy o poskytnutí NFP uzatvorenej medzi MŽP SR a ŠGÚDŠ z OP KŽP.
Doplňujúce informácie:
Zdôvodnenie nerozdelenia: Rozdelenie zákazky na časti nie je možné, nakoľko predmetom zákazky je zabezpečenie jedného kusu špeciálneho prístrojového vybavenia na mikroštúdium pevných látok ako sú odpady z banskej činnosti, haldový horninový materiál, skládky odpadového materiálu, odkaliská, zvyšky po úprave rúd a metalurgii kovov pri vysokom rozlíšení (zväčšení) na úrovni nanometrov za účelom získania informácií o mobilizácii nebezpečných ťažkých kovov (Pb, As, Sb, Ni, Co, Cr, Cu a ďalších) uvoľňovaných z primárnej rudnej suroviny vplyvom rozkladu primárnych sulfidov na sekundárne minerálne alebo amorfné formy a ich ich prenos do bezprostredného životného prostredia prostredníctvom vodného média v rámci projektu Zabezpečenie monitorovania environmentálnych záťaží Slovenska - 2. časť, ITMS+2014 kód projektu: 310011AXF2, ktorý sa implementuje na Štátnom geologickom ústave Dionýza Štúra na základe zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorenej medzi Ministerstvom životného prostredia SR a Štátnym geologickým ústavom Dionýza Štúra z Operačného programu Kvalita životného prostredia. Špeciálne prístrojové vybavenie, ktoré je predmetom zákazky nie je možné rozdeliť na časti, ktoré by boli obstarávané samostatne a je možné ho obstarať iba ako jeden funkčný nedeliteľný celok.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ TÝKAJÚCE SA OSOBNÉHO POSTAVENIA Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len "zákon o VO"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 alebo ods. 5, zákona o VO alebo podľa § 39 (Jednotný európsky dokument) zákona o VO alebo podľa § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o VO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií. Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte pdf podpísané /elektronicky/ inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala. Ak uchádzač predkladá JED, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Dokumenty uvedie v Krycom liste ponuky. UPOZORNENIE: Verejný obstarávateľ nemá oprávnenia získavať údaje podľa § 32 ods. 3 zákona o VO. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o VO predkladá uchádzač v ponuke. Uchádzač musí spĺňať aj nasledovné podmienky týkajúce sa osobného postavenia: - podľa § 32 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia VO závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, ) za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, - podľa § 32 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní - nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia VO závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Podľa § 37 ods. 3 zákona o VO skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo VO týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ TÝKAJÚCE SA TECHNICKEJ A ODBORNEJ SPÔSOBILOSTI 2.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 34 zákona o VO. Ich splnenie preukáže podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo podľa § 39 (JED) zákona o VO. Doklady musia byt predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie, okrem referencií vystavených v súlade s § 12 ods. 2 zákona o VO. 2.1.1 Zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia VO s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača resp. osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO. Pod pojmom rovnaký alebo obdobný charakter tovaru sú myslené prístroje na analyzovanie malých objemov pevných materiálov, optické, elektrón-optické, ión-optické prístroje resp. príslušenstvo k nim (detektory, periférie, transportné zariadenia na vzorky, kryokomory, spektrometre, voliteľné doplnky k prístrojom). Za vyhlásenie súťaže sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania (ďalej len "oznámenie"), podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej, alebo ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky verejného obstarávateľa, pričom z týchto dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 zákona o VO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej podmienky účasti požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti požadovanej verejným obstarávateľom predložením zoznamu dodaných tovarov s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača resp. osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Zoznam dodaných tovarov má obsahovať: - identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa, (kontaktná osoba, telefonické spojenie, e-mailové spojenie), - názov a stručný opis poskytnutej zákazky, - zmluvnú cenu zákazky bez DPH v EUR, - lehotu dodania tovaru. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo údaje uvedené uchádzačom overiť a v prípade zistenia nepravdivých alebo skreslených informácií bude postupovať v súlade s § 40 ods. 6 zákona o VO. V prípade, ak sa záujemca preukáže s referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ, alebo ako člen skupiny dodávateľov, v referenčnom liste uvedie akú časť zákazky vykonával a jej objem v EUR bez DPH. Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 34 zákona o VO vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o VO: Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či záujemcovia disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť/dodať. Uchádzač predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte pdf podpísané /elektronicky/ inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala. Ak uchádzač predkladá JED, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Dokumenty uvedie v Krycom liste ponuky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna úroveň technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o VO: Uchádzač zoznamom dodaných tovarov preukáže, že za predchádzajúce tri roky predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania úspešne realizoval zákazky súhrnne za požadované obdobie v minimálnom objeme zodpovedajúcom 800.000,- EUR bez DPH.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Podpis Zmluvy pre predmet zákazky s úspešným uchádzačom pre predmet zákazky zo strany verejného obstarávateľa bude realizovaný po overení a schválení procesu predmetného verejného obstarávania Úradom pre verejné obstarávanie zmysle § 169 ods. 2 písm. b) zákona o VO a po udelení súhlasu na podpis Zmluvy s úspešným uchádzačom pre predmet zákazky zriaďovateľom verejného obstarávateľa - Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie týkajúce sa elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-11-15T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-10-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Prihlásiť sa do zákazky, d) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, SP alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa SP z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom, ak má záujem o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie plnenia podmienok účasti. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v SP neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári Oznámenia o vyhlásení VO limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Oznámenia uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Oznámenia uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v súťažných podkladov a iné dokumenty vyžadované v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. ZÁBEZPEKA Na zabezpečenie ponuky sa vyžaduje zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 10.000,- EUR. Ďalšie informácie ohľadne zábezpeky sú uvedené v SP. OBHLIADKA MIESTA DODANIA PREDMETU ZÁKAZKY Pre dodanie požadovaného predmetu zákazky nie je potrebné vykonanie obhliadky miesta dodania predmetu zákazky.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-10-04T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA