dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 10_2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50349287
Štefánikova 15, 81105 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Telefón: +421 220928102
Email: branislav.hudec@vicepremier.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.vicepremier.gov.sk/index.html
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 10_2021
Hlavný kód CPV
79952000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je organizačné, technické a marketingové zabezpečenie medzinárodných konferencií organizovaných v rámci Slovenského predsedníctva k Stratégii EÚ pre dunajský región, a to: Jednodňová tematická konferencia Adaptácia na zmenu klímy: Výzvy a príležitosti vo vodnom hospodárske Jednodňová tematická konferencia Inovácie a digitalizácia Dvojdňové 10. Výročné fórum Stratégie EÚ pre dunajský región Predmet zákazky je rozdelený na 2 časti: - Časť A: Technické a organizačné zabezpečenie medzinárodných konferencií organizovaných v rámci Slovenského predsedníctva v Stratégii EÚ pre dunajský región - Časť B: Marketingové zabezpečenie medzinárodných konferencií organizovaných v rámci Slovenského predsedníctva v Stratégii EÚ pre dunajský región
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Technické a organizačné zabezpečenie medzinárodných konferencií organizovaných v rámci Slovenského predsedníctva v Stratégii EÚ pre dunajský región
A:
Dodatočné kódy CPV
55120000-7

92111200-4

92111240-6

92370000-5

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bratislava
Opis obstarávania
Stručný opis predmetu zákazky za časť A: zabezpečenie réžie, technickej produkcie a realizácie online živého prenosu podujatia; zabezpečenie licencie pre vhodnú online platformu pre hybridné podujatia ako napr. swapcard, hubb, EventMobi alebo ekvivalent; organizačné a technické zabezpečenie funkcionalít požadovaných verejným obstarávateľom online platformy pre hybridné podujatia ako napr. swapcard, hubb, EventMobi alebo ekvivalent; zabezpečenie techniky a manažmentu techniky pre audio-vizuálny prenos moderátorov a hostí (fyzicky v rokovacej sále), prezentujúcich (online) a 1 hlavného rečníka (v rokovacej sále alebo online); zabezpečenie streamovania (vysielania) prenosu na vybranú video platformu; zabezpečenie inštalácie a odskúšanie techniky a realizácie generálneho testovania prenosu najneskôr deň pred konaním podujatia; zabezpečenie rokovacích priestorov požadovaným technickým vybavením; zabezpečenie kompletnej hudobnej produkcie, ozvučenie priestorov, technická príprava priestorov na podujatie, uvedenie priestorov do pôvodného stavu.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
DTP283:
Doplňujúce informácie
Názov projektu: Danube Strategy Point - A Secretariat for the Danube Region

Názov
Marketingové zabezpečenie medzinárodných konferencií organizovaných v rámci Slovenského predsedníctva v Stratégii EÚ pre dunajský región
B:
Dodatočné kódy CPV
55120000-7

92111200-4

92111240-6

79342000-3

79340000-9

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bratislava
Opis obstarávania
Stručný opis predmetu zákazky za časť B: návrh hlavného vizuálu (key visual) vizuálu pre konferenciu; obsahová príprava a spracovanie, vrátane zostrihania v strižni live diskusií s hosťami; tvorba videí a animácií, spracovanie grafických vizuálov; zabezpečenie integrácie grafických podkladov a animácií do živého prenosu; tvorba obsahu a správa sociálnych sietí, platená reklama na sociálnych sieťach; marketingové zabezpečenie akcie (prípravná fáza, realizačná fáza, po-realizačná fáza); zabezpečenie internej a externej komunikácie marketingových aktivít; zabezpečenie všetkých potrebných licencií a povolení vyplývajúcich z platných právnych predpisov a zo zmluvy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
DTP283:
Doplňujúce informácie
Názov projektu: Danube Strategy Point - A Secretariat for the Danube Region

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYA:
Názov: Technické a organizačné zabezpečenie medzinárodných konferencií organizovaných v rámci Slovenského predsedníctva v Stratégii EÚ pre dunajský región
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-21T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 65 705,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 35 000,00
bez DPH

Názov: Marketingové zabezpečenie medzinárodných konferencií organizovaných v rámci Slovenského predsedníctva v Stratégii EÚ pre dunajský región
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-31T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 65 735,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 45 435,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-08T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA