dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ID 2295/2021
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Spojená škola
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42195446
Kremnička 10 Array, 97405 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Spojená škola
Telefón: +421 949014600
Email: beata.fulneckova@bbsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.stavebnabb.eu
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ID 2295/2021
Hlavný kód CPV
55520000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytnutie služby, konkrétne zabezpečenie služieb stravovania a doplnkového predaja v bufete pre žiakov a zamestnancov Spojenej školy, Kremnička 10, 974 05 Banská Bystrica. Súčasťou predmetu zákazky je aj prenájom nebytového priestoru určeného na prevádzkovanie výdajne jedál, prevádzkovanie bufetu a tak isto prenájom materiálno - technického vybavenia. Vzhľadom k tomu, že funkcionalita informačného systému Zber údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje túto informáciu o výsledku verejného obstarávania, neumožňuje kvôli limitu znakov zverejniť stručný opis v úplnom rozsahu, verejný obstarávateľ ho zverejňuje v súťažných podkladoch v časti B, ktoré sú voľne prístupné v profile verejného obstarávateľa a v elektronickom systému JOSEPHINE na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Prevádzkovanie výdajne jedál a bufetu pre žiakov a zamestnancov Spojenej školy, Kremnička 10, 974 05 Banská Bystria.
Dodatočné kódy CPV
55520000-1

Miesto vykonania
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Spojená škola, Kremnička 10, 974 05 Banská Bystrica.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytnutie služby, konkrétne zabezpečenie služieb stravovania a doplnkového predaja v bufete pre žiakov a zamestnancov Spojenej školy, Kremnička 10, 974 05 Banská Bystrica. Súčasťou predmetu zákazky je aj prenájom nebytového priestoru určeného na prevádzkovanie výdajne jedál, prevádzkovanie bufetu a tak isto prenájom materiálno - technického vybavenia. Vzhľadom k tomu, že funkcionalita informačného systému Zber údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje túto informáciu o výsledku verejného obstarávania, neumožňuje kvôli limitu znakov zverejniť stručný opis v úplnom rozsahu, verejný obstarávateľ ho zverejňuje v súťažných podkladoch v časti B, ktoré sú voľne prístupné v profile verejného obstarávateľa a v elektronickom systému JOSEPHINE na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Rámcová dohoda o prevádzkovaní výdajne jedál a bufetu pre žiakov a zamestnancov Spojenej školy, Kremnička 10, Banská Bystrica č. 35/2021/B a Nájomná zmluva č. 35/2021/B.
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 327 880,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 10 487,50
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Toto oznámenie sa odosiela za účelom plnenia rámcovej dohody za III. kvartál 2021.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-11T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA