dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO1/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Malé Leváre
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00309711
Malé Leváre 177, 90874 Malé Leváre

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Malé Leváre
Telefón: +421 918784812
Email: starosta@malelevare.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.malelevare.ocu.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434149
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: Vo1/2021
Hlavný kód CPV
45233224-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác spočívajúcich v rekonštrukcii existujúcej komunikácie nazvanej Ku Škôlke v obci M. Leváre. VO pristúpil k riešeniu tejto časti obce vzhľadom na havarijný stav existujúceho asfaltového povrchu. Ide o komunikáciu vedúcu k časti obce kde sa nachádza miestna materská škôlka. V súčasnej dobe je komunikácia v havarijnom stave po viacerých stavebných prácach. Zostávajúca asfaltová komunikácia je len časťou pôvodného asfaltového povrchu. Celú časť riešeného priestoru je potrebné doriešiť aj vzhľadom na normové šírkové pomery komunikácií. Komunikácia je kvôli lepšej prehľadnosti rozdelená na dve vetvy A a B. Vetva A v celkovej dĺžke 153,70m. Vetva B v celkovej dĺžke 256,06m. Na začiatku vetvy A je napojenie tejto vetvy na miestnu komunikáciu v časti pri hostinci U GAZDU. Vetva B končí pri miestnej škôlke, kde prechádza mostom na poľnú cestu. Tu je navrhnutý aj otoč pre osobné automobily. Podrobný opis viď v súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 231 291,14
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: (1) Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 zákona č.343/2015 Z. z. verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon "). Ich splnenie preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2 , alebo 4 a 5 ak je uplatniteľné, resp. § 152 zákona. Z dôvodu obmedzeného počtu znakov podrobne rozpísané podmienky účasti a doklady na ich preukázanie viď v časti B - Podmienky účasti uchádzačov v súťažných podkladoch. (2) Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. (3)Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 zákona, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. Bližšie informácie k JED viď v súťažných podkladoch a v §39 zákona a na https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html (4) Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 32 zákona aj zápisom v Zozname hospodárskych subjektov (ZHS) vedeného Úradom pre verejné obstarávanie (§ 152 a nasl. zákona). Verejný obstarávateľ uzná aj rovnocenný zápis/doklad podľa § 152 ods. 3 zákona. (5) Verejný obstarávateľ uvádza v súvislosti s § 32 ods.3 zákona, že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.47a), nepožaduje predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c), e),zákona. Uvedené platí pre uchádzačov, ktorí sú vedení v týchto info. systémoch a dá sa u nich predmetná skutočnosť v rámci Info. systémov overiť. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa §32 odseku 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa odseku 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov.47b) Údaje podľa tretej vety verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu47a) bezodkladne zašle v elektronickej podobe prostredníctvom elektronickej komunikácie Generálnej prokuratúre Slovenskej republiky na vydanie výpisu z registra trestov. Uvedené platí pre uchádzačov, ktorí sú vedení v týchto systémoch verejnej správy a dá sa u nich predmetná skutočnosť overiť. (6) Forma predloženia elektronických dokumentov je uvedená v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: (1)Uchádzač predkladá nasledovné doklady a dokumenty, ktorými preukáže ekonomické a finančné postavenie v zmysle §33 ods. 1 zákona písm. a) a d) zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon): 1.1) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti v zmysle Minimálnej požadovanej úrovne uvedenej nižšie. 1.2) prehľad o celkovom obrate najviac za posledné 3 hospodárske roky, za ktorý je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti v zmysle Minimálnej požadovanej úrovne uvedenej nižšie. (2)Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. Osoba, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité, musí preukázať splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač, okrem § 32 ods. 1 písm. e), ak ide o finančné a ekonomické postavenie. (3)Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, atď. detto viď III.1.1) ods. (3). (4)Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený VO, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý VO považuje za vhodný. (5)Prepočet inej meny na menu EUR uchádzač prepočíta kurzom vyhláseným ECB (Európskou centrálnou bankou) platným k poslednému dňu účtovného obdobia daného hosp. roka v prípade prepočtu obratov, resp. ku dňu vystavenia dokumentu v iných prípadoch. (6)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2 zákona. (7)Forma predloženia elektronických dokumentov je uvedená v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K podmienke 1.1: Vyjadrenie banky o poskytnutí úveru (úverový prísľub) min. vo výške 100 000,- EUR (slovom jednostotisíc EUR) alebo ekvivalent v inej mene na zabezpečenie financovania predmetu zákazky. Akceptuje sa aj indikatívny úverový prísľub. Ako rovnocennú alternatívu v prípade objektívnej nemožnosti preukázania splnenia danej podmienky sa bude považovať aj doklad o tom, že uchádzač disponuje úverovými alebo vlastnými finančnými prostriedkami vo výške min. 100 000,- EUR na (napr. výpis alebo potvrdenie z banky alebo pobočky zahraničnej banky, že uchádzač na svojom účte disponuje touto sumou). Doklad nesmie byť starší ako 30 dní ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Pričom pri takomto doklade, ak to z neho priamo nevyplýva, tak uchádzač predloží aj čestné vyhlásenie, že uvedené fin. prostriedky použije pre potreby plnenia predmetu tejto zákazky. K podmienke účasti 1.2: Požaduje sa preukázať celkový obrat za posledné 3 hospodárske roky sumárne vo výške min. 1 000 000 EUR (jedenmilión EUR) alebo ekvivalent v inej mene. Ako dôkazné prostriedky budú slúžiť údaje zverejnené v registri účtovných závierok (z výkazov ziskov a strát, resp. príjmov a výdavkov alebo rovnocenných dokumentov podľa druhu účtovníctva) ak sa zverejňujú podľa príslušných predpisov. Ak uchádzač nemá zverejnené v súlade s platnými predpismi príslušné výkazy z ktorých sa dá zistiť obrat, resp. ak sa na neho daná povinnosť nevzťahuje, predloží dané výkazy v ponuke ako elektronické dokumenty. Forma predloženia elektronických dokumentov je uvedená v súťažných podkladoch.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: (1) Technická alebo odborná spôsobilosť uchádzača sa preukazuje nasledovnými dokladmi podľa § 34 ods.1 písm. b), g) a j) zákona, a to: 1.1 § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Podrobne viď min. požadovanú úroveň štandardov nižšie. 1.2 Podľa § 34 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Podrobne viď min. požadovanú úroveň štandardov nižšie. 1.3 Podľa § 34 ods. 1 písm. j) údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby. Podrobne viď min. požadovanú úroveň štandardov nižšie. (2)Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky , na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. (3)Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, atď. detto viď III.1.1). ods. (3). (4)Prepočet inej meny na menu EUR uchádzač prepočíta kurzom vyhláseným ECB (Európskou centrálnou bankou ku dňu vyhlásenia obstarávania viď deň zverejnenia výzvy. (5)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3. (6)Forma predloženia elektronických dokumentov je uvedená v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K podmienke 1.1: Zoznam stavebných prác bude obsahovať zákazky stavebných prác na dopravných stavbách uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov (od vyhlásenia verejného obstarávania), ktoré sú v celkovej sumárnej hodnote min. 200 000,- EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene, pričom min. 1 zákazka uskutočnených stavebných prác na dopravných stavbách (cesty) bude v hodnote min. 100 000 EUR bez DPH. Zoznam musí byť doplnený potvrdením, resp. vyhlásením v súlade s odst. (1) podmienka 1.1 bod 1. a 2. ak je uplatniteľné. K podmienke 1.2 : Uchádzač predkladá údaje za nasledovných Kľúčových odborníkov Stavbyvedúci -Inžinierske stavby - Dopravné stavby a Koordinátor bezpečnosti. A)Min.1 osoba : Stavbyvedúci (SV) z kategórie : Inžinierske stavby -zameranie dopravné stavby. Požaduje sa prax v pozícii Stavbyvedúci pre dopravné stavby min. 5 rokov. Preukázanie praktickej skúsenosti s realizáciou min. 1 zákazky na cestnej komunikácii v min. hodnote 200 000 EUR bez DPH, kde bol v pozícii ako stavbyvedúci - dopravné stavby. B) min1 osoba: Koordinátor bezpečnosti: Koordinátora bezpečnosti podľa § 6 ods. 1 nariadenia vlády č. 396/2006 Z. z., môže byť fyzická osoba oprávnená na výkon činnosti stavbyvedúceho (SV), fyzická osoba oprávnená na výkon stavebného dozoru (SD) alebo autorizovaný bezpečnostný technik. Fyzická osoba oprávnená na výkon činnosti stavbyvedúceho nesmie byť Koordinátorom bezpečnosti na stavenisku, na ktorom vykonáva činnosť stavbyvedúceho. Uchádzač predkladá relevantný doklad o odbornej spôsobilosti (SV, SD alebo autorizovaný bezpečnostný technik), resp. pre zahraničných odborníkov ekvivalentný doklad. Preukázanie praktickej skúsenosti s realizáciou min. 1 zákazky v min. hodnote 200 000 EUR bez DPH, kde bol v pozícii ako Koordinátor bezpečnosti na stavenisku. V prípade odborníkov predloží Prof. životopis, osvedčenie o odbornej spôsobilosti , atď. podrobne viď požiadavky v súťažných podkladoch časť B -Podmienky účasti uchádzačov. K podmienke 1.3: Uchádzač predloží zoznam strojového vybavenia, ktoré má k dispozícii na plnenie zákazky, pričom preukáže, že má k dispozícii min. nasledovné mechanizmy: cestný finišer pre pokládku asfaltových zmesí min. 1 kus a hutniaci mechanizmus min.1 kus. O daných mechanizmoch predloží v rámci zoznamu údaje názov stroja, typ/továrenská značka, rok výroby a príslušnú technickú dokumentáciu z ktorej bude vyplývať aj vlastník stroja. V prípade kapacít inej osoby predloží relevantné doklady v súlade so zákonom.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Viď zmluva o dielo v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-10-29T14:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-08-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-10-29T15:00:00
Miesto: Obec Malé Leváre, Sídlo: Obecný úrad M. Leváre 177, 908 74 Malé Leváre, Slovenská republika
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, a to prostredníctvom svojho štatutárneho orgánu /svojich štatutárnych orgánov, resp. môžu byť zastúpení osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača (ktorá sa preukáže plnou mocou na zastupovanie). Bližšie informácie sú uvedené v SP.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
(1)Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. (2) Všetky náklady spojené s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač. (3) Obhliadka staveniska bude v termínoch vždy v stredu 8:00-11:00 hod. Podrobne o čase, mieste, osobách a nahlasovaní viď v SP. Za dodržania podmienok uvedených v SP. (4) Verejný obstarávateľ bude požadovať vytvorenie určitej právnej formy, odovlávka50)viď zákon, ak ponuka skupiny dodávateľov bola prijatá lebo vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. (5)Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii Verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. (6) Dorozumievanie medzi Verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronicky prostredníctvom IS EVO. Záujemca/uchádzač musí byť evidovaný v informačnom systéme UVO ako užívateľ za Hospodársky subjekt(Návod: odkaz https://www.uvo.gov.sk/registrácia, privátna zóna, vytvorenie účtu, vyplniť povinné kolónky kliknúť na tlačidlo odoslať pomocou inštrukcií zaslaných do uvedeného mailu získať prístupové údaje na prihlásenie v ľavom menu kliknúť na Hospodárske subjekty, v prípade že budete reagovať na zákazku v mene hospodárskeho subjektu, ktorý nie je v zozname musíte ho pridať medzi svoje HS kliknutím na + pridať hospodársky subjekt všetky ďalšie pokyny na komunikáciu sú podrobne rozpísané v príručke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky- 5f7.html . Záujemca/uchádzač sa priradí k zákazke na: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4522, vyhľadá danú zákazku a rozklikne a v menu detail zákazky sa mu zobrazí menu Položiť otázku , Predložiť ponuku alebo Vstúpiť do zákazky alebo priamo na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4522 Všetky ďalšie pokyny na komunikáciu sú podrobne rozpísané v príručke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html Záujemca/uchádzač sa priradí k zákazke na: priamo na linku v úvode výzvy https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/434149 alebo https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4522, čo je odkaz na zoznam zákaziek verejného obstarávateľa, po kliknutí na konkrétnu zákazku bude uchádzač prihlásený do informačného systému UVO môcť kliknúť na "predložiť ponuku" alebo kliknúť na "položiť otázku", čím sa aktivuje jeho prístup k zákazke a aktivujú sa všetky funkcionality IS EVO zo strany uchádzača/záujemcu k tejto zákazke alebo kliknúť na "vstúpiť do zákazky" bez vytvorenia väzby na zákazku. (7)Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami a uchádzačmi sa riadi ustanoveniami § 20 ZVO.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-08T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA