dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VS ŽIL 3
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Žilinská teplárenská, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36403032
Košická 11, 01047 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Žilinská teplárenská, a.s.
Telefón: +421 556192135
Email: marta.lumtzer@mhth.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ziltep.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434408
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Výroba, preprava a distribúcia plynu a tepla
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VS ŽIL 3
Hlavný kód CPV
42511100-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia súčasných odovzdávacích staníc tepla typu para/voda na odovzdávacie stanice typu horúca voda/voda v objektoch pripojených na systém centrálneho zásobovania teplom. Cieľom zmeny teplonosnej látky používanej pri prevádzkovaní napájača Mesto z pary na horúcu vodu je predovšetkým zníženie veľkých tepelných strát. Pre nedostatočný počet znakov v bode VI.3) Doplňujúce informácie, obstarávateľ uvádza nasledovné doplňujúce informácie: Obstarávateľ pre každú z dvoch častí predmetu zákazky v príslušnej zmluve o dielo v bode 12.1 požaduje od zhotoviteľa bankovú záruku na riadne vykonanie diela vo výške 10 % maximálnej ceny za vykonanie diela, ktorá musí byť vystavená a odovzdaná objednávateľovi najneskôr v lehote do 30 dní odo dňa účinnosti príslušnej zmluvy na dobu do času vykonania diela plus 30 dní odo dňa vykonania diela. Bližšie informácie v prílohe č. 5 súťažných podkladov. Obstarávateľ pre každú z dvoch častí predmetu zákazky v príslušnej zmluve o dielo v bode 12.1 požaduje od zhotoviteľa pri odovzdaní a prevzatí diela bankovú záruku vo vzťahu k záruke na dielo vo výške 5 % maximálnej ceny za vykonanie diela ako zábezpeku na prípadné nároky objednávateľa voči zhotoviteľovi vyplývajúce z príslušnej zmluvy, pričom táto banková záruka musí byť platná počas trvania záručnej doby a najmenej 30 dní po jej skončení. Bližšie informácie v prílohe č. 5 súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 595 334,27
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Odovzdávacie stanice tepla vetva V2 Mesto od bodu 17 po Aupark časť Ostatné
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45232140-5

45232142-9

44162000-3

42122000-0

45255400-3

45111300-1

45231112-3

45262680-1

71000000-8

71300000-1

Miesto vykonania
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská republika, Žilinský kraj, okres Žilina, obec Žilina, katastrálne územie Žilina. Bližšie informácie v súťažných podkladoch.
Opis obstarávania
Predmet zákazky zahŕňa: dodávka zariadení potrebných pre realizáciu zákazky, uskutočnenie všetkých potrebných stavebných a montážnych prác, uvedenie do prevádzky, zaškolenie obsluhy. Bližšie je predmet zákazky špecifikovaný v realizačných projektových dokumentáciách, v opise predmetu zákazky a v návrhu zmluvných podmienok, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov k tejto zákazke.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
520 502,40:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
4:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
K bodu II.2.7: Bližšie informácie k dĺžke trvania tejto časti zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.

Názov
Odovzdávacie stanice tepla vetva V2 Mesto od bodu 17 po Aupark časť Bytterm
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
45232140-5

45232142-9

44162000-3

42122000-0

45111300-1

45255400-3

45231112-3

45262680-1

71000000-8

71300000-1

Miesto vykonania
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská republika, Žilinský kraj, okres Žilina, obec Žilina, katastrálne územie Žilina. Bližšie informácie v súťažných podkladoch.
Opis obstarávania
Predmet zákazky zahŕňa: dodávka zariadení potrebných pre realizáciu zákazky, uskutočnenie všetkých potrebných stavebných a montážnych prác, uvedenie do prevádzky, zaškolenie obsluhy. Bližšie je predmet zákazky špecifikovaný v realizačných projektových dokumentáciách, v opise predmetu zákazky a v návrhu zmluvných podmienok, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov k tejto zákazke.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 074 831,87:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
4:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
K bodu II.2.7: Bližšie informácie k dĺžke trvania tejto časti zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o VO"). Ich splnenie preukáže podľa §32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 alebo § 152 ods. 3 zákona o VO. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods.2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o VO. Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a písm. c) zákona o VO, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. Uchádzač môže podľa § 39 zákona o VO predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED). Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. V nadväznosti na ustanovenie § 32 ods. 3 ZVO, obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO Obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 zákona preukáže uchádzač predložením týchto dokladov a dokumentov: Podľa § 33 ods.1 písm. a) zákona o VO Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o VO Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o VO. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o VO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení tohto verejného obstarávania v úradnom vestníku Európskej únie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ad § 33 ods. 1 písm. a) zákona o VO (spoločná požiadavka pre časť č. 1 aj časť č. 2 predmetu zákazky) Uchádzač predloží vyjadrenie banky, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej spoločne aj len banka), v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky (ďalej len vyjadrenie).Vyjadrenie nesmie byť staršie ako tri mesiace pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Vyjadrenie banky musí obsahovať informácie o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, vrátane informácií o tom, či jeho bankový účet je alebo bol v nepovolenom debete a či jeho bankový účet je alebo bol predmetom exekúcie stým, že vyjadrenie banky sa bude vzťahovať na obdobie od založenia účtu až po deň vystavenia potvrdenia, najviac však tri roky pred dňom vystavenia potvrdenia. V prípade, že uchádzač má vedené účty vo viacerých bankách, predloží informáciu od každej z nich. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie v originálnom vyhotovení podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankách nemá vedené účty. Ad § 33 ods.1 písm. d) zákona o VO (spoločná požiadavka pre časť č.1 aj časť č. 2 predmetu zákazky) Uchádzač, ktorý má povinnosť riadne individuálne účtovné závierky, mimoriadne individuálne účtovné závierky a oznámenia o dátume schválenia účtovnej závierky zverejňovať v Registri účtovných závierok (ďalej len RUZ),ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/), predloží informáciu, že predmetné dokumenty za požadované obdobie sú zverejnené v RUZ, spolu s odkazom na príslušný link. Uchádzač, ktorý nemá povinnosť zverejňovania riadnych individuálnych účtovných závierok, mimoriadnych individuálnych účtovných závierok a oznámení o dátume schválenia účtovnej závierky v RUZ, predloží požadované doklady v písomnej forme - elektronicky. Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť: Pre časť č. 1 predmetu zákazky min. 790 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene; Pre časť č. 2 predmetu zákazky min. 790 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene; V prípade predloženia ponuky uchádzačom pre obidve časti zákazky súčasne, pre preukázanie splnenia podmienok finančného a ekonomického postavenia pre každú jednotlivú časť zákazky samostatne, sa za postačujúce vo vzťahu ku všetkým častiam zákazky, pre ktoré uchádzač predkladá ponuku, bude považovať preukázanie celkového obratu vo výške min. 790 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene. V prípade nemožnosti predloženia uvedených dokladov z dôvodov pravidiel platiacich v krajine sídla uchádzača, môže splnenie tejto podmienky uchádzač preukázať iným dôkazovým prostriedkom so zodpovedajúcou informačnou hodnotou (napr. Audítorská správa). Vzhľadom na to, že zákazka je rozdelená na časti a ponuku je možné predkladať na každú časť samostatne, aj splnenie podmienok účasti bude posudzované pri každej časti osobitne.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO Zoznam dodávok tovaru uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO. Podľa § 34 ods. 1 písm. c) zákona o VO Údaje o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže na preukázanie odbornej spôsobilosti a technickej spôsobilosti využiť kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO (spoločná požiadavka pre časť č. 1 aj časť č. 2 predmetu zákazky) Uchádzač musí požadovaným zoznamom uskutočnených dodávok tovaru preukázať, že vo vyššie uvedenom období realizoval dodávku a montáž odovzdávacích staníc tepla typu horúca voda/voda s nasledovnými špecifikáciami: minimálne jedna odovzdávacia stanica tepla s výkonom minimálne 2,5 MW a minimálne päť odovzdávacích staníc tepla s výkonom minimálne 250 kW. K § 34 ods. 1 písm. c) zákona o VO (spoločná požiadavka pre časť č. 1 aj časť č. 2 predmetu zákazky) Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii pracovníka na pozíciu: Vedúci realizácie (projektový manažér), t.j. osoba zodpovedná za celkové riadenie uskutočňovania predmetu zákazky Uchádzač preukáže odbornosť nasledovným spôsobom: - predložením profesijného životopisu osoby, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko, súčasná pracovná pozícia, popis kvalifikácie vzťahujúcej sa k predmetu zákazky, prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k predmetu zákazky, vlastnoručný podpis osoby, - prax v riadení uskutočňovania zákaziek spočívajúcich v dodávke a montáži technologických celkov aspoň päť rokov, a súčasne preukázanie riadenia zákazky zameranej na dodávku a montáž: - minimálne jednej odovzdávacej stanice tepla s výkonom minimálne 2,5 MW a - minimálne päť odovzdávacích staníc tepla s výkonom minimálne 250 kW.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Súčasťou predloženej ponuky musí byť preukázané zloženie zábezpeky vo výške: Pre časť č. 1 predmetu zákazky: 14 000 EUR, Pre časť č. 2 predmetu zákazky: 26 000 EUR, Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov obstarávateľa. Obstarávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu. Fakturácia sa bude vykonávať podľa platobných podmienok tak, ako je to uvedené v súťažných podkladoch časti D. Obchodné podmienky.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov vyhodnotená ako úspešná, táto skupina bude povinná vytvoriť združenie osôb podľa relevantných ustanovení súkromného práva. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp.inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne a že zotrvajú v združení počas celej realizácie zákazky.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy: sú uvedené v časti VI.3 tohto oznámenia - Doplňujúce informácie v bode 2.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: eAukcia sa bude vykonávať prostredníctvom sw Proebiz TENDERBOX. Na zostavenie poradia predložených ponúk pre každú časť predmetu zákazky samostatne použije obstarávateľ elektronickú aukciu (ďalej e-aukcia) podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní.
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-11-09T15:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2022-03-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená obstarávateľovi v elektronickej podobe v takej lehote, aby obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 28. októbra 2021, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie. 2. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy pre jednotlivé časti predmetu zákazky: Úspešný uchádzač je povinný v lehote najneskôr do 30 dní od účinnosti zmluvy, predložiť obstarávateľovi dôkazy o existencii - stavebno-montážneho poistenia (CAR/EAR), na sumu minimálne vo výške ceny za vykonanie diela podľa Zmluvy o dielo a - poistenie zodpovednosti voči tretím stranám vrátane krížovej zodpovednosti, ktoré budú kryť všetky telesné zranenia alebo smrť, utrpené tretími stranami, vrátane zamestnancov objednávateľa, a straty poškodenia alebo škody na majetku vrátane majetku objednávateľa, ktoré môžu vzniknúť v spojení s vykonávaním diela s limitom minimálne 1 000 000 EUR na jeden poistnú udalosť a minimálne 2 000 000 EUR ako limit ročného plnenia. 3. Obhliadka miesta plnenia sa uskutoční v termíne a čase dohodnutom medzi záujemcom a kontaktnou osobou za obstarávateľa uvedenou v súťažných podkladoch. Bližšie informácie k účasti na obhliadke sú uvedené v súťažných podkladoch. 4.Obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania postupovať v zmysle § 20 zákona o VO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 5. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o VO. Obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti IV - globálny údaj. 6.Ponuka sa vyhotovuje elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o VO a bude vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné vykonať týmito spôsobmi: a) v systéme Josephine registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému Josephine. c) vložením dokumentu preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára, alebo prešiel zaručenou konverziou. d) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. e) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle štyri pracovné dni (v rámci Európskej únie) a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikáciu podľa bodov a),b),c), d) vykonáva poskytovateľ systému Josephine a to v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 16.00 hod. 7. Nejedná sa o zelené ver. obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na soc. aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-06T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA