dnes je 7.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 272110301
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35919001
Dúbravská cesta 14, 84104 Bratislava - mestská časť Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Telefón: +421 258311121
Email: maria.domianova@ndsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ndsas.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434245
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 272110301
Hlavný kód CPV
71313450-4
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je monitoring zložiek životného prostredia (hluk, kmitanie a otrasy, ovzdušie, povrchové a odpadové vody, podzemné vody, pôda, biota), v zmysle TP 050 a v súlade so stanovenými právnymi predpismi na národnej a európskej úrovni, počas výstavby a po uvedení rýchlostnej cesty do prevádzky. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 142 892,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je monitoring zložiek životného prostredia (hluk, kmitanie a otrasy, ovzdušie, povrchové a odpadové vody, podzemné vody, pôda, biota), v zmysle TP 050 a v súlade so stanovenými právnymi predpismi na národnej a európskej úrovni, počas výstavby a po uvedení rýchlostnej cesty do prevádzky. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 142 892,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
99:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
1/ Doplňujúce informácie k bodu II.1.6) Vzhľadom na úzke prepojenie jednotlivých monitorovaných zložiek životného prostredia nie je možné rozdelenie zákazky na jednotlivé časti. Komplexnosť monitoringu zabezpečí dostatočný prenos informácií medzi zložkami životného prostredia, jednoduchšiu koordináciu medzi zhotoviteľom, objednávateľom a následne relevantné riešenie návrhu opatrení. Vhodnosť nerozdelenia zákazky je preukázateľná pri vyhodnotení výsledkov monitoringu, pri odovzdávaní záverečných a ročných správ. Súbor monitorovaných zložiek životného prostredia je potrebné vyhodnocovať ako celok, nakoľko je medzi jednotlivými zložkami priamy aj nepriamy súvis. Ak sú výsledky z monitoringu vyhodnocované komplexne a u jedného zhotoviteľa, je jednoduchšie potom vyhodnotiť celkový dopad výstavby na životné prostredie. 2/ Doplňujúce informácie k bodu II.2.7) Predpokladaná dĺžka trvania plnenia: Ročnú správu z monitoringu zložiek životného prostredia počas výstavby s výsledkami všetkých meraní zložiek životného prostredia (hluk, kmitanie a otrasy, ovzdušie, povrchová a odpadová voda, podzemná voda, pôda, biota) v termínoch do 13 mesiacov, 25 mesiacov, 37 mesiacov, od termínu začiatku výstavby rýchlostnej cesty. V prípade, ak nebude možné vykonať ročnú správu monitoringu zložiek životného prostredia počas celého 1. roku výstavby, zhotoviteľ bude povinný dodať ročnú správu v náhradnom termíne a v rozsahu podľa pokynu objednávateľa. Objednávateľ a zhotoviteľ sa dohodli, že predmetné zmeny budú upravené v dodatku k zmluve. Ročnú správu z monitoringu zložiek životného prostredia 1. rok počas prevádzky s výsledkami všetkých meraní zložiek životného prostredia (hluk, kmitanie a otrasy, ovzdušie, povrchová a odpadová voda, podzemná voda, pôda, biota) do 13 mesiacov od termínu uvedenia rýchlostnej cesty do prevádzky. Ročnú správu z monitoringu zložiek životného prostredia 2. rok počas prevádzky s výsledkami všetkých meraní zložiek životného prostredia (biota) do 25 mesiacov od termínu uvedenia rýchlostnej cesty do prevádzky. Ročnú správu z monitoringu zložiek životného prostredia 3. rok počas prevádzky s výsledkami všetkých meraní zložiek životného prostredia (biota) do 37 mesiacov od termínu uvedenia rýchlostnej cesty do prevádzky. Ročnú správu z monitoringu zložiek životného prostredia 4. rok počas prevádzky s výsledkami všetkých meraní zložiek životného prostredia (biota) do 49 mesiacov od termínu uvedenia rýchlostnej cesty do prevádzky. Ročnú správu z monitoringu zložiek životného prostredia 5. rok počas prevádzky s výsledkami všetkých meraní zložiek životného prostredia (biota) do 61 mesiacov od termínu uvedenia rýchlostnej cesty do prevádzky. Záverečnú správu s vyhodnotením všetkých meraní zložiek životného prostredia (hluk, kmitanie a otrasy, ovzdušie, povrchová a odpadová voda, podzemná voda, pôda, biota) do 15 mesiacov od spustenia rýchlostnej cesty do prevádzky. Záverečnú správu s vyhodnotením meraní bioty do 63 mesiacov od spustenia rýchlostnej cesty do prevádzky.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO") 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO, ktorých splnenie preukazuje podľa § 32 ods. 2 ZVO v spojení s § 152 ZVO. 2. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 3. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. 4. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 5. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). 6. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ZVO. Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a môže vyplniť len oddiel alfa: GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV. JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. JED-u.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ZVO. Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkaz, že je schopný úspešne splniť predmet zákazky: 1. Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO Vyjadrenie banky/bánk,pobočky zahraničnej banky/bánk, alebo zahraničnej banky/bánk, v ktorej/ých má uchádzač vedený/é účet/y, že jeho účet nie je/sú v nepovolenom debete, nie je/sú predmetom exekúcie, v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár a je schopný plniť si svoje finančné záväzky. Vyjadrenie nebude k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace. K vyjadreniu banky alebo ekvivalentnému dokladu uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené štatutárnym orgánom uchádzača, alebo osobou splnomocnenou uchádzačom, že nemá vedené účty ani záväzky v inej banke ako tej, od ktorej predložil vyššie uvedené potvrdenie, resp. ekvivalentný doklad. Pre upresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. 2. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie podľa § 33 ods. 2 ZVO, preukazuje túto skutočnosť písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Zo zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu a spĺňa ostatné požiadavky uvedené v ustanovení § 33 ods. 2 ZVO. 3. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. 4. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia spoločne. 5. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ZVO. Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a môže vyplniť len oddiel alfa: GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV. JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. JED-u.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné dokumenty, ktorými preukazuje tech. spôsobilosť alebo odb. spôsobilosť: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) v nadv. na ods. 2 ZVO: Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia ver. obstarávania (ďalej len "rozhodné obdobie") s uvedením cien, lehôt plnenia a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. V zozname poskytnutých služieb uchádzač uvedie názov/obchodné meno zmluvného partnera, adresu jeho sídla/miesta podnikania, názov poskytnutia služieb, jeho stručný opis, cenu a údaje na kontaktnú osobu zmluvného partnera (odberateľa), ktorému službu poskytol. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro (?), je potrebné na prepočítanie tejto meny na ? použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), resp. kurz Národnej banky Slovenska, ak ECB nestanovuje daný kurz, aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t. j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako ?, uchádzač predloží v pôvodnej mene a priloží prepočet na menu ?, s uvedením hodnoty kurzu, na základe ktorého došlo k ním vykonanému prepočtu. 2. podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO Opis tech. vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. 3. podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO Uchádzač predloží zoznam členov prac. skupiny uvedenú v prílohe č. 3 k časti A.1 v zložení: a) hlavný koordinátor projektu (HKP) b) člen prac. skup. pre hluk c) člen prac. skup. pre kmitanie a otrasy d) člen prac. skup. pre ovzdušie e) člen prac. skup. pre povrchové vody a podzemné vody f) člen prac. skup. pre pôdu g) člen prac. skup. pre biotu Na každú uvedenú pozíciu požadujeme samostatného odborníka. Člen prac. skup., u ktorého sa vyžaduje odb. spôsobilosť, na základe osobitných predpisov, predloží scan dokladov o odb. spôsobilosti opatrené originálom odtlačku pečiatky a podpisom príslušnej odb. spôsobilej osoby (alebo predloží scan úradne osvedčených kópií). Ver. obstarávateľ prijme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktorým záujemca preukáže splnenie podmienok účasti. Zoznam projektov HKP musí obsahovať: meno a priezvisko; názov poskytnutej služby a stručný opis; čas plnenia zmluvy, t.j. od - do (mesiac, rok); názov alebo obchodné meno odberateľa/objednávateľa a sídlo, resp. zamestnávateľa; kontaktnú osobu (meno) zamestnanca odberateľa, resp. zamestnávateľa a tel. č., e-mail, kde je možné si tieto údaje overiť. Predložený a podpísaný prac. životopis člena prac. skup. musí obsahovať min.: meno a priezvisko príslušného člena prac. skup., opis/zoznam odb. praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odb. skúsenosti, miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) a ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbor. vzdelaniu, zručnostiam a praxi. 4. Ak uchádzač preukazuje tech. spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ods. 3 ZVO, preukazuje túto skutočnosť písomnou zmluvou, uzavretou s osobou, ktorej tech. a odbor. kapacitami mieni preukázať svoju tech. alebo odb. spôsobilosť, z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a zároveň musí spĺňať všetky ostatné požiadavky uvedené v ustanovení § 34 ods. 3 ZVO. 5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa tech. spôsobilosti alebo odb. spôsobilosti spoločne. 6. Hosp. subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ZVO. Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a môže vyplniť len oddiel alfa: GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV. JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. JED-u.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť, bod 1: Uchádzač musí preukázať, že v rozhodnom období poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, t. j. monitoring zložiek životného prostredia pre líniové stavby (diaľnice, rýchlostné cesty, cesty I. triedy, železnice) nasledovne: a) monitoring hluku, kmitania a otrasov s min. objemom plnenia spolu 10 000,00 ? bez DPH a zároveň b) monitoring ovzdušia, s min. objemom plnenia spolu 10 000,00 ? bez DPH a zároveň c) monitoring pôdy a bioty, s min. objemom plnenia spolu 10 000,00 ? bez DPH a zároveň d) monitoring povrchovej vody a podzemnej vody s min. objemom plnenia 10 000,00 ? bez DPH min. jeden z nasledovných: d1) monitoring povrchovej a/alebo podzemnej vody d2) hydrogeologický (orientačný, podrobný alebo doplnkový) a/alebo inžinierskogeologický a hydrogeologický (orientačný, podrobný alebo doplnkový) prieskum Uchádzač musí predložiť všetky poskytnuté služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uvedený pod písm. a) až d) v tomto bode podmienok účasti uchádzačov. V prípade poskytnutých služieb, ktorých začiatok alebo koniec nespadá do rozhodného obdobia, bude uchádzačovi započítaná pre splnenie podmienky podľa bodu 1. len výška nákladov poskytnutých služieb spadajúcich do obdobia 5 rokov. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť, bod 2: Uchádzač predloží overené kópie osvedčení o akreditácii laboratórnych pracovísk spolu s rozsahom udelenej akreditácie v zmysle Všeobecných požiadaviek na kompetentnosť skúšobných a kalibračných laboratórií ISO/IEC 17025:2017 (STN EN ISO/IEC 17025:2018). Tam, kde to vyžadujú právne predpisy, sú merania a analýzy zabezpečené prostredníctvom akreditovaných pracovísk (merania hluku a kmitania a otrasov, merania kvality ovzdušia, laboratórne rozbory vody a pôdy). Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť, bod 3: Uchádzač je povinný preukázať: 3.1 Hlavný koordinátor projektu: a) min. vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, ktoré má súvis aspoň s jednou z monitorovaných zložiek životného prostredia a prax min. 3 roky v oblasti monitoringu životného prostredia v oblasti činnosti líniové stavby (diaľnice, rýchlostné cesty, cesty I. triedy, železnice) preukázanú pracovným životopisom b) zoznam projektov, v rámci ktorých vykonával hlavného koordinátora alebo zodpovedného riešiteľa za monitoring životného prostredia min. 1 (jeden) na líniových stavbách (diaľnice, rýchlostné cesty, cesty I. triedy, železnice) za uplynulých 5 rokov, ktoré sa rátajú spätne od vyhlásenia verejného obstarávania c) ak je hlavný koordinátor projektu aj člen pracovnej skupiny, preukáže odbornú spôsobilosť v zmysle nižšie uvedených osobitných predpisov 3.2 člen pracovnej skupiny pre hluk - kópiu preukazu o odbornej spôsobilosti podľa zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon č. 355/2007 Z. z.") 3.3 člen pracovnej skupiny pre kmitanie a otrasy - kópiu preukazu o odbornej spôsobilosti podľa zákon č. 355/2007 Z. z. 3.4 člen pracovnej skupiny pre ovzdušie - kópiu peukazu o odbornej spôsobilosti podľa zákon č. 355/2007 Z. z. 3.5 člen pracovnej skupiny pre povrchové vody a pre podzemné vody - kópiu preukazu odbornej spôsobilosti podľa zákona č. 569/2007 Z. z. o geologických prácach (geologický zákon) v znení neskorších predpisov - kategória hydrogeologický prieskum; 3.6 člen pracovnej skupiny pre pôdu - predloží doklad o absolvovaní II. alebo III. stupňa vysokoškolského štúdia, študijný odbor pedológia 3.7 člen pracovnej skupiny pre biotu - kópiu preukazu odbornej spôsobilosti podľa zákona č. 24/2006 Z. z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie a o zmene a doplnení niektorých zákonov v oblasti činnosti líniové stavby, alebo v zmysle zákona č. 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-11-11T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-10-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1/ Postup vo verejnom obstarávaní: verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 Zákona druhá veta: "...vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk". V súlade s § 55 ods. 1 sa bude vyhodnotenie týkať uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 2/ Spôsob poskytnutia SP: 2.1 z profilu verejného obstarávateľa umiestneného na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127, alebo 2.2 elektronicky v editovateľnej podobe prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine, ktorej webová aplikácia je umiestnená na doméne https://josephine.proebiz.com/sk/tender/14551/summary. Bližšie informácie o systéme Josephine sú uvedené v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 3/ Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si vyhľadali obstarávania prostredníctvom webovej stránky verejného obstarávateľa, resp. v systéme Josephine (https://josephine.proebiz.com/sk/tender/14551/summary), a zároveň ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa konkrétneho obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo "Zaujíma ma to" (v pravej hornej časti obrazovky). Záujemcovia/uchádzači, ktorí odporúčanie nebudú akceptovať sa vystavujú riziku, že im obsah informácií k predmetnej zákazke nebude doručený. 4/ Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 50 000,00 EUR (slovom: päťdesiattisíc eur). Podmienky zloženia, vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky ponuky sú bližšie špecifikované v bode 15. Zábezpeka časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 5/ Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie Zmluvy uvedenú v bode 29. Uzavretie Zmluvy časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ v zmysle bodu 29.6 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov uvádza, že lehota uvedená v bodoch 29.3 až 29.5 na poskytnutie riadnej súčinnosti je 15 pracovných dní. 6/ Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-10-07T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 6.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (-0,01)
1 EUR25 CZK (-0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA