dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 3454/2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadenia Študentské domovy a jedálne
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Bernolákova 1, 81107 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadenia Študentské domovy a jedálne
Telefón: +421 918664011 Fax: +421 252496134
Email: beata.havelkova@stuba.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 584/2021
Hlavný kód CPV
45214700-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Rekonštrukcia izieb na ŠD Dobrovičova -IV.etapa,Dobrovičova 14, 811 09 Bratislava.
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV
45214700-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Rekonštrukcia izieb na ŠD Dobrovičova-4.etapa,Dobrovičova 14, 811 09 Bratislava.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Rekonštrukcia izieb na ŠD Dobrovičova -IV.etapa,Dobrovičova 14, 811 09 Bratislava.Realizovať sa bude len IV. etapa projektu v predpokladanej hodnote 317 206,96 ? bez DPH. Rozsah prác IV.etapy je uvedený v súťažných podkladoch. Práce budú vykonané v zmysle projektovej dokumentácie, ktorá je Prílohou súťažných podkladov . Dĺžka trvania zmluvy na uskutočnenie predmetu zákazky IV.etapy je do 3 mesiacov od zadania zákazky t.j.od odovzdania staveniska v zmysle Obchodných podmienok plnenia predmetu zmluvy uvedených v Prílohe súťažných podkladov. Predpokladané zahájenie prác IV. etapy : máj/jún 2021.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 430759
Časť č.:
Názov: Rekonštrukcia izieb na ŠD Dobrovičova -IV.etapa,Dobrovičova 14, 811 09 Bratislava.
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-06-07T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 2 614 000,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.Pôvodná zákazka bola vyhlásená a zverejnená vo Vestníku 175/2018 pod číslom 12290-WYP dňa 4.9.2018 a obstarávaná ako podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska postupom podľa §113 a 114 ZoVO platného v čase vyhlásenia. Podmienka o zadávaní zákazky priamym rokovacím konaním bola súčasťou Výzvy na predkladanie ponúk pri zadávaní pôvodnej zákazky. Bola uzatvorená Zmluva o dielo na realizáciu I. a II.etapy. Predpokladaná hodnota opakovanej zákazky-III.etapy bola zahrnutá v celkovej hodnote obstarávania pri zadávaní pôvodnej zákazky. Do celkovej hodnoty obstarávania verejný obstarávateľ zahrnul hodnotu opakovaných plnení. Ide o nové stavebné práce alebo služby spočívajúce v opakovaní rovnakých alebo porovnateľných stavebných prác alebo služieb realizovaných pôvodným dodávateľom, ktoré sú v súlade so základným projektom a opakovaná zákazka sa zadáva do troch rokoch od uzavretia pôvodnej zmluvy.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-12T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45214700-7
Dodatočné kódy CPV
45214700-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: ŠD Dobrovičova -IV.etapa,Dobrovičova 14, 811 09 Bratislava
Opis obstarávania
Rekonštrukcia izieb na ŠD Dobrovičova -IV.etapa,Dobrovičova 14, 811 09 Bratislava.Realizovať sa bude len IV. etapa projektu v predpokladanej hodnote 317 206,96 ? bez DPH. Rozsah prác IV.etapy je uvedený v súťažných podkladoch. Práce budú vykonané v zmysle projektovej dokumentácie, ktorá je Prílohou súťažných podkladov . Dĺžka trvania zmluvy na uskutočnenie predmetu zákazky IV.etapy je do 3 mesiacov od zadania zákazky t.j.od odovzdania staveniska v zmysle Obchodných podmienok plnenia predmetu zmluvy uvedených v Prílohe súťažných podkladov. Predpokladané zahájenie prác IV. etapy : máj/jún 2021.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 317 206,96
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dodatok č. 1 k Zmluve o Dielo č.9701/0005/2021 zmluvné strany uzatvárajú za účelom: a)opravy výkazu výmer ako Prílohy číslo 1 Zmluvy, a to z dôvodu dohody zmluvných strán o zmenách množstva materiálov a výkonov prác naviac práce, b)zvýšenia ceny Diela, c)predĺženie termínu dokončenia Diela.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 317 206,96
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 325 241,18
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA