dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: RK 01/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS)
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00212008
Šagátova 1, 81304 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS)
Telefón: +421 250683519 / 250683530 Fax: +421 255421803
Email: grzvjs@zvjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zvjs.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: RK 01/2021
Hlavný kód CPV
71314000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia energetického hospodárstva a niektorých ďalších prvkov súboru budov Ústavu na výkon väzby a Ústavu na výkon trestu odňatia slobody v Prešove s miestom výkonu služby Sabinov, ktorej cieľom je zvýšenie energetickej efektívnosti a tiež zlepšenie faktického stavu týchto budov, s účelom využitia možnosti realizácie vybraných opatrení na základe zmluvy o energetickej efektívnosti pre verejný sektor podľa osobitného predpisu - zákona č. 321/2014 Z. z. o energetickej efektívnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Súčasťou predmetu zákazky sú však aj iné rekonštrukčné práce na týchto budovách smerujúce primárne k zlepšeniu faktického stavu daných budov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a jej prílohách.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Areál Oddelenia výkonu trestu s miestom výkonu služby v Sabinove, Ústavu na výkon väzby a Ústavu na výkon trestu odňatia slobody Prešov so sídlom: Kpt. Nálepku 15, 083 01 Sabinov.
Opis obstarávania:
1. Predmetom zákazky je navrhnutie a realizácia opatrení na zvýšenie energetickej efektívnosti súboru budov vo vlastníctve/správe Verejného obstarávateľa a zlepšenie faktického stavu súboru budov vo vlastníctve/správe Verejného obstarávateľa. 2. Základný rozsah plnenia zmluvy o energetickej efektívnosti je charakteristický tým, že poskytovateľ: a)analyzuje stav predmetných budov a zariadení a spotrebu energie v nich, b)navrhne technické prevedenie opatrení na zníženie energetických nákladov budov a vyhotoví všetku potrebnú projektovú a technickú dokumentáciu potrebnú pre realizáciu opatrení, c)tieto opatrenia realizuje a po realizácii opatrení udržiava prevádzkyschopnosť všetkých dodaných zariadení, vykonáva ich opravy, údržbu, revízie a vykonáva všetky činnosti potrebné na zabezpečenie ich prevádzkyschopnosti a vyčísľuje dosiahnuté úspory, d)zaručí sa za úspory dosiahnuté po realizácii opatrení a zabezpečí financovanie celej realizácie predmetu zákazky na základe dosahovaných úspor. 3. Základný rozsah plnenia zmluvy o dielo koncipovanej ako tzv. design & build (navrhni a postav) model je charakteristický tým, že poskytovateľ: a)navrhne technické prevedenie opatrení a vyhotoví všetku potrebnú projektovú a technickú dokumentáciu potrebnú pre realizáciu opatrení; b)zabezpečí všetky povolenia potrebné na realizáciu opatrení a ich užívanie; a c)zhotoví dielo t. j. vykoná jednotlivé opatrenia a tieto odovzdá do vlastníctva objednávateľa. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a jej prílohách.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Najlepší pomer ceny a výšky garantovaných úspor:100:
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 249-621341
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 763 235,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Na predmet zákazky ešte pred realizáciou postupu rokovacieho konania Verejný obstarávateľ vyhlásil v súlade so ZVO oznámením o vyhlásení verejného obstarávania, ktoré bolo dňa 22.12.2020 uverejnené v Dodatku k Úradnému vestníku Európskej únie pod číslom 2020/S 249-621341 a dňa 23.12.2020 vo Vestníku verejného obstarávania číslo 269/2020 pod označením 45509 - MSS, samostatné verejné obstarávanie postupom verejnej súťaže (ďalej aj ako Verejná súťaž). Dňa 05.05.2021 Verejný obstarávateľ oznámil všetkým uchádzačom vo Verejnej súťaži zrušenie pôvodného postupu zadávania zákazky z dôvodu, že v lehote na predkladanie ponúk boli Verejnému obstarávateľovi predložené iba ponuky, ktoré je možné podľa § 70 ods. 4 ZVO označiť za neprijateľné z dôvodu, že návrhy na plnenie kritérií ponúk (a to práve v časti Zmluvy o Dielo, ktorú je nutné uhradiť z vlastných prostriedkov Verejného obstarávateľa a teda nie je možné ju pokryť výlučne z rozsahu budúcich úspor v rámci Zmluvy o energetickej efektívnosti, ktorej plnenie a úhrada zo strany Verejného obstarávateľa nemá vplyv na výšku dlhu verejnej správy) všetkých uchádzačov presahujú stanovenú predpokladanú hodnotu zákazky. Na základe uvedeného došlo k naplneniu dôvodu na použitie rokovacieho konania so zverejnením podľa ustanovenia § 70 ods. 1 písm. e) ZVO, ktorý predpokladá, že rokovacie konanie so zverejnením môže verejný obstarávateľ použiť ak v predchádzajúcej verejnej súťaži alebo v užšej súťaži boli všetky ponuky neregulárne alebo neprijateľné. Zároveň v prípade, ak verejný obstarávateľ rokuje so všetkými uchádzačmi, ktorí spĺňajú podmienky účasti a v predchádzajúcej verejnej súťaži alebo v užšej súťaži predložili ponuky zodpovedajúce formálnym požiadavkám verejného obstarávania, nie je povinný uverejniť oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania. Keďže Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 70 ods. 1 písm. e) ZVO rokoval so všetkými uchádzačmi, ktorí v predchádzajúcej Verejnej súťaži preukázali splnenie podmienok účasti a v predchádzajúcej Verejnej súťaži predložili ponuky zodpovedajúce formálnym požiadavkám verejného obstarávania, Verejný obstarávateľ podľa § 70 ods. 1 písm. e) ZVO nezverejňoval oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-08T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA