dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: OESM/2021/002372
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad geodézie, kartografie a katastra SR
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00166260
Chlumeckého 2, 82012 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad geodézie, kartografie a katastra SR
Telefón: +421 903827793 Fax: +421 254774753
Email: viktor.bugar@geodesy.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.geodesy.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom je obmedzený
Ďalšie informácie možno získať na adrese (URL): https://skgeodesy.eranet.sk
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: OESM/2021/002372
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov predložiť návrh riešenia SLA pre systém ESKN, konkrétne moduly Centrálne elektronické registratúrne stredisko špecializovaná registratúra, ďalej len CERS-ŠREG (v zmysle katastrálneho zákona), Centrálne elektronické registratúrne stredisko všeobecná registratúra, ďalej len CERS-VREG) alebo s ním tesne komunikujú a sú závislé od jeho rozhrania (Centrálny systém katastra nehnuteľností - CSKN, Rezortná elektronická podateľňa - REP). Systém ESKN je špecializovaný systém vytvorený výhradne pre potreby verejného obstarávateľa. Jedná sa výlučne o aplikačný support vrátane zapracovania vybraných legislatívnych zmien (na základe výzvy verejného obstarávateľa)
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 750 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad geodézie, kartografie a katastra SR, Chlumeckého 2, 82102 Bratislava
Opis obstarávania:
Verejný obstarávateľ vyhlasuje súťažný dialóg v zmysle § 70 ods. 1, písm. c) v dôsledku osobitných okolností, ktoré sa týkajú povahy alebo zložitosti predmetu zákazky, právnych alebo finančných podmienok zákazky alebo rizík s nimi spojených, nemožno zadať zákazku bez uskutočnenia rokovania, v spojení s písm. d) verejný obstarávateľ nemôže dostatočne presne určiť technické špecifikácie podľa § 42 ods. 2 písm. b), Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť návrh komplexného riešenia nasadenia podpory pre systém ESKN vrátane realizácie riešenia víťazným uchádzačom. Podrobnosti sú uvedené v informatívnom dokumente (súťažné podklady).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
3 750 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Predpokladaný minimálny počet: 2
Predpokladaný maximálny počet záujemcov: 5
Objektívne kritériá na výber obmedzeného počtu záujemcov: Verejný obstarávateľ stanovil pravidlo na obmedzenie počtu záujemcov v súťažnom dialógu s cieľom vybrať najkvalifikovanejších záujemcov, ktorých vyzve na účasť v súťažnom dialógu. Verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať splnenie podmienok na obmedzenie počtu záujemcov v súťažnom dialógu podľa nasledovného kritéria: Referencie záujemcu rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazkyváha kritéria: 100 % Poznámka:V prípade ak bude predložených 5 a menej žiadostí o účasť, ktoré spĺňajú podmienky účasti verejný obstarávateľ nebude aplikovať vyššie uvedené pravidlo pre obmedzenie počtu záujemcov, ale poskytne Informatívny dokument všetkým kvalifikovaným uchádzačom. Špecifikácia Kritéria K1: Odbornú spôsobilosť záujemca v rámci hodnotenia Kritéria č. 1 Referencie záujemcu preukáže záujemca vyplnením zoznamu poskytnutých prác a služieb do formulára Návrh na plnenie eliminačných kritérií - Kritérium K1. Verejný obstarávateľ bude zohľadňovať a prideľovať body len za referencie rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (poskytovanie SLA podpory) za obdobie predchádzajúcich troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. *Poznámka: V prípade, ak záujemca predkladá referenciu, ktorú realizoval ako člen združenia alebo skupiny dodávateľov, je povinný uviesť podiel/celkovú hodnotu služieb, za ktorú zodpovedal/ realizoval vlastnými kapacitami. Záujemca je zároveň povinný predložiť relevantný doklad preukazujúci jeho podiel v združení (napr. kópiu zmluvy o združení). Spôsob hodnotenia Kritéria K1: Verejný obstarávateľ bude pre účely hodnotenia Kritéria K1 započítavať len referencie na uskutočnenie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (poskytovanie SLA (Service Level Agreement) služieb) v minimálnej hodnote 200.000,00 EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ spočíta všetky hodnoty predložených referencií a pridelí pomerne body podľa dosiahnutej celkovej sumy referencií. Záujemca s maximálnou hodnotou tohto kritéria získava maximálny počet 100 bodov. Ostatným záujemcom budú body pridelené úmerou podľa vzorca: Počet bodov za kritérium K1=(hodnota kritéria hodnoteného záujemcu)/(najvyššia dosiahnutá hodnota) x 100 Výsledný počet bodov sa zaokrúhli na 2 desatinné miesta. Vyhodnotenie žiadosti o účasť a obmedzenie počtu Záujemcov: Na základe počtu získaných bodov sa zostaví zostupné poradie záujemcov, pričom prvý v poradí bude záujemca, ktorý získa najvyšší počet bodov. Na účasť v súťažnom dialógu budú vyzvaní prví 5 (piati) záujemcovia v poradí; minimálny počet záujemcov, ktorí budú vyzvaní na účasť v súťažnom dialógu sú dvaja. V prípade, ak dvaja alebo viacerí záujemcovia získajú rovnaký počet bodov, určujúcim kritériom pre získanie výhodnejšieho poradia záujemcu bude vyšší počet referencií predložených v rámci kritéria K1, akceptovaných verejným obstarávateľom podľa podmienok stanovených vyššie.
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Áno
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka je pre predmet zákazky stanovená vo výške 90.000,- EUR Zábezpeku je potrebné zložit až pri podávaní Konečnej ponuky t.j. najneskôr do uplynutia lehoty uvedenej vo výzve na predloženie Konečnej ponuky.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZVO). Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2, prípadne podľa § 32 ods. 4 až 5, § 39, alebo § 152 ZVO. V zmysle § 32 ods. 3 ZVO uchádzač zapísaný v Obchodnom alebo Živnostenskom registre Slovenskej republiky nemusí predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e). Verejný obstarávateľ nemá možnosť vyžiadať doklady podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO preto ak uchádzač túto podmienku účasti preukazuje dokladmi - doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, je nevyhnutné ich predložiť v ponuke. Ak je uchádzač zapísaný v z zozname hospodárskych subjektov, vedený úradom pre verejné obstarávanie, doklad podľa § 32 ods. 1 a) zákona č 343/2015 o verejnom obstarávaní sa nevyžaduje. Verejný obstarávateľ nemá možnosť vyžiadať doklady podľa § 32 ods. 1 písm. b) ZVO preto ak uchádzač túto podmienku účasti preukazuje dokladmi - doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, je nevyhnutné ich predložiť v ponuke. Ak je uchádzač zapísaný v z zozname hospodárskych subjektov, vedený úradom pre verejné obstarávanie, doklad podľa § 32 ods. 1 b) zákona č 343/2015 o verejnom obstarávaní sa nevyžaduje. Verejný obstarávateľ nemá možnosť vyžiadať doklady podľa § 32 ods. 1 písm. c) ZVO preto ak uchádzač túto podmienku účasti preukazuje dokladmi - doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, je nevyhnutné ich predložiť v ponuke. Ak je uchádzač zapísaný v z zozname hospodárskych subjektov, vedený úradom pre verejné obstarávanie, doklad podľa § 32 ods. 1 c) zákona č 343/2015 o verejnom obstarávaní sa nevyžaduje. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia uvedenej podmienky účasti, týkajúcej sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 odsek 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom certifikovaného softvéru EVOB na internetovej adrese http://www.dev.verejneaukcie.sk/
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-11-12T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-10-08T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA