dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SZ_GA_REK2
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Nemocnica s poliklinikou Sv. Lukáša Galanta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44452519
Hodská 373/38, 92422 Galanta

Slovensko
Kontaktná osoba: Nemocnica s poliklinikou Sv. Lukáša Galanta, a.s.
Telefón: +421 918600969
Email: vo2@svetzdravia.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://ga.svetzdravia.com
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434416
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: SZ_GA_REK2
Hlavný kód CPV
45215100-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác v Nemocnici s poliklinikou Sv. Lukáša Galanta, a.s., týkajúcich sa vybudovania oddelenia Urgentného príjmu, úpravu vstupu do objektu pri príjazde vozidiel RZP a rampu bezbariérového vstupu. Dôjde k zmene dispozície existujúcich priestorov tak, aby vyhovovali požiadavkám nových oddelení a ku kompletnej rekonštrukcii. Ide najmä o tieto rekonštrukčné práce: -Stavebné a búracie práce -Úprava zdravotechnických inštalácií vrátane nových zariaďovacích predmetov -Elektroinštalácia -Zavedenie dátových a TV rozvodov -Kompletné zavedenie medicinálnych plynov -Zavedenie komunikačného systému Pacient sestra -Vzduchotechnika -Zabezpečenie protipožiarnej ochrany v podobe EPS a HSP -Práce súvisiace s úpravou ústredného kúrenia Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 088 887,63
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Požaduje sa predloženie všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO alebo zákon o verejnom obstarávaní), ktoré uchádzač preukazuje podľa § 32 ods. 2 ZVO, resp. ods. 4 a ods. 5 ZVO. Verejný obstarávateľ v súlade s § 32 ods. 3 týmto oznamuje potenciálnym dodávateľom, že nemá prístup k informačným systémom verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon proti byrokracii), preto preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 3 nie je možné. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 je možné nahradiť podľa § 152 ZVO potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne v zmysle § 37 ZVO. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 ZVO. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, 2. Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť aj podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: Uchádzač preukáže minimálne 1 úspešnú realizáciu stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (zverejnenia vo vestníku) v súhrnnej minimálnej výške 1 000 000,00 EUR bez DPH. Uvedenú požiadavku technickej a odbornej spôsobilosti preukáže v súlade s § 34 ods. 1 písm. b) ZVO s preukázaním požadovaného rozsahu buď priamo v potvrdení/ referencii alebo v priloženom súvisiacom dokumente. Splnenie tejto podmienky uchádzač preukáže v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 2. Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: - aspoň 1 pracovník odborne spôsobilý vykonávať samostatne činnosť stavbyvedúceho v odbore konštrukcií pozemných stavieb. Za stavbyvedúceho sa považuje osoba disponujúca platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/ 1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v platnom znení, alebo ekvivalentným dokladom. Minimálna požadovaná úroveň štandardov na stavbyvedúceho: 1. odborná kvalifikácia v oblasti predmetu zákazky (pozemné stavby), uchádzač u stavbyvedúceho preukáže platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/ 1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v platnom znení, alebo ekvivalentným dokladom. , 2. minimálne 5 rokov praxe v oblasti výkonu funkcie stavbyvedúceho na bytových, resp. nebytových budovách v zmysle § 43b a § 43c zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov (stavebný zákon), čo uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom uvedením odbornej stavebnej praxe (verejný obstarávateľ na vysvetlenie uvádza, že minimálne 5 rokov odbornej praxe vo vyššie vymedzených oblastiach bude posudzovať od dátumu vydania dokladu o odbornej spôsobilosti na výkon funkcie stavbyvedúceho). Naplnenie minimálnych požiadaviek na stavbyvedúceho uchádzač preukáže predložením: 1.osvedčenia vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov podľa vyššie uvedených požiadaviek na stavbyvedúceho v kópii s originálom odtlačku pečiatky a podpisom osoby, na ktorú je osvedčenie, , a ktorá bude činnosť stavbyvedúceho na predmete zákazky vykonávať, alebo ekvivalentného dokladu, resp. ako úradne osvedčenú kópiu. 2.podpísaného životopisu alebo ekvivalentného dokladu. Stavbyvedúci v životopise uvedie: a) svoje meno a priezvisko, b) aktuálneho zamestnávateľa, c) odbornú stavebnú prax v rozsahu: -zoznam odbornej stavebnej praxe, -identifikácia zamestnávateľa/odberateľa, -opis pracovnej náplne tak, aby sa na základe neho dalo overiť splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na preukázanie odbornej stavebnej praxe stavbyvedúceho, -miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, -identifikácia a kontaktné údaje (telefón a mail) osoby, u ktorej si možno overiť príslušné údaje, t.j. konečného odberateľa plnenia stavby/projektu alebo zamestnávateľa, pre ktorého stavbyvedúci činnosť stavbyvedúceho vykonával, d) vlastnoručný podpis osoby. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne v zmysle § 37 ods. 3 ZVO.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v zmluve o dielo.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-12T09:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-06-30T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-12T11:00:00
Miesto: Verejný obstarávateľ využije na otváranie ponúk funkcionalitu online sprístupnenia ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Všetkým uchádzačom, ktorí predložia ponuku v lehote na predloženie ponúk bude sprístupnené on-line otváranie ponúk pomocou funkcionality systému pre elektronické verejné obstarávanie JOEPHINE.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje: vo výške 30 000,00 ?. Podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. V zmysle § 114 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. 4. Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky: - stavebné objekty sú predmetom jednej projektovej dokumentácie a právoplatného stavebného povolenia, - nachádzajú sa v jednej spoločnej časti objektu a stavebné práce a dodávky nadväzujú na už uskutočnené ako aj plánované funkčné prevádzkové celky (napájajú sa na spoločné technické rozvody, zdieľajú technologické zariadenia - vákuová stanicu, spoločnú ústredňu EPS), preto rozdelenie zákazky na samostatné časti by mohlo predstaviť riziko, že vykonávanie zákazky sa stane pre verej. obstarávateľa nadmerne technicky obťažným, - koordinácie viacerých dodávateľov by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky s priamym dopadom na zabezpečenie bezpečnej a plynulej prevádzky zdravotníckeho zariadenia (nemocnice). Rozdelenie predmetu zákazky na samostatné časti by spôsobilo verejnému obstarávateľovi zvýšené náklady na organizáciu a koordináciu prebiehajúcich prác a zároveň aj neúmerné zvýšenie ďalších časových, právnych a bezpečnostných rizík súvisiacich s úspešný a včasným ukončením celej rekonštrukcie. 5.V prípade, ak uchádzač použije JED je ho povinný vyplniť v súlade so ZVO. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaja uvedeného v oddieli IV. Časti JED. 6. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 7. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Spôsob prevedenia autentifikácie je uvedený v súťažných podkladoch. 8. Obhliadka miesta dodania je organizovaná individuálne a verejný obstarávateľ ju odporúča. Záujemcovia o obhliadku kontaktujú verejného obstarávateľa prostredníctvom aplikácie JOSEPHINE. 9. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 10. Uchádzači, s ktorými bude podpísaná zmluva a ich subdodávatelia musia byť pred podpisom predmetnej zmluvy zapísaní v Registri partnerov verejného sektora. 11. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 12. Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-13T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA