dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 10420-3738/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00166197
Lamačská cesta 3/C, 84005 Bratislava - mestská časť Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Štatistický úrad Slovenskej republiky
Telefón: +421 250236437
Email: jozef.smiga@statistics.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.statistics.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434729
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 10420-3738/2021
Hlavný kód CPV
45211350-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce - zateplenie obvodových stien, výmena otvorových konštrukcií, zateplenie stropu suterénu a stropu vybraných miestností na 7. a 8. nadzemnom podlaží, zateplenie striech, zriadenie modulárneho nájazdu pre imobilné osoby, obnova logií a terasy, modernizácia výťahov, fotovoltaický lokálny zdroj, výmena svietidiel a rekonštrukcia ústredného kúrenia a nový bleskozvod s cieľom zníženia energetickej náročnosti Administratívnej budovy Štatistického úradu Slovenskej republiky v Banskej Bystrici, t. j. zabezpečenie splnenia globálneho ukazovateľa energetickej hospodárnosti dosahujúcu energetickú úroveň pre kategóriu administratívnej budovy v triede A0.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 581 558,49
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tejto súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej "ZVO") 1. Splnenie podmienok účasti možno predbežne preukázať Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 55 ods. 1 ZVO. Verejný obstarávateľ neumožňuje vyplniť iba globálny údaj. 2.Uchádzač môže podľa § 114 ZVO predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti aj čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Vzor čestného vyhlásenia tvorí prílohu č. 3 súťažných podkladov. 3.Spôsob preukázania splnenia podmienok podľa § 32 ods. 1 ZVO: 3.1. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia svojím zápisom v Zozname hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len "ZHS") v súlade s § 152 ZVO. 3.2. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS podľa § 152 ZVO, preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 ZVO. 4. súlade s § 32 ods. 3ZVO uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy uchádzači nie sú povinní predložiť nasledovné doklady podľa: a) § 32 ods. 2 písm. a) b) § 32 ods. 2 písm. b) c) § 32 ods. 2 písm. c) d) § 32 ods. 2 písm. e). Tieto doklady overí verejný obstarávateľ cez portál OverSi. V prípade, ak nebude možné overenie týchto dokladov, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať predloženie dokladov priamo od uchádzača v primeranej lehote.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Pre preukázanie splnenia uvedených podmienok predloží uchádzač v ponuke nasledovné doklady (môžu byť nahradené aj jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením): V súlade s ustanovením § 33 ods. 1 písm. d) ZVO: Prehľad o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač za posledné tri ukončené hospodárske roky (resp. roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) predloží, (i) ak ide o osobu, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, z účtovnej závierky overené kópie výkazov ziskov a strát s vyznačeným údajom o celkovom obrate overené daňovým úradom alebo audítorom, alebo iným orgánom príslušným podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača alebo (ii) ak ide o osobu, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo predloží z účtovnej závierky overené kópie výkazov príjmov a výdavkov overené daňovým úradom alebo audítorom alebo iným orgánom príslušným podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača. V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady /osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore (ďalej len "členský štát"). Celkové obraty vyjadrené v iných menách uchádzač preukáže v euro a prepočíta ich platným kurzom v čase vzniku daňovej povinnosti, podľa daňových zákonov v krajine sídla uchádzača. V prípade, ak uchádzač nepreukazuje prehľad o celkovom obrate subjektom podnikajúcim počas rozhodujúceho obdobia v Slovenskej republike, pre účely objektívneho porovnania údajov so slovenskými subjektmi, takýto subjekt predloží navyše čestné vyhlásenie ohľadne dosiahnutého celkového obratu, za posledné 3 ukončené hospodárske roky, resp. za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač, ktorého výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch od roku 2013 (ako súčasť účtovnej závierky) je uložený vo verejnej časti registra účtovných závierok na www.registeruz.sk a v plnom znení je verejne prístupný všetkým osobám, nie je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za obdobie od roku 2013, na túto skutočnosť uchádzač upozorní verejného obstarávateľa. Táto výnimka sa nevzťahuje na výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za roky pred rokom 2013. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, v súlade s ustanovením § 33 ods. 2 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Celkový obrat v požadovanom období musel byť najmenej 2 000 000,00,- EUR bez DPH (slovom dva milióny eur).
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Pre preukázanie splnenia uvedených podmienok predloží uchádzač v ponuke nasledovné doklady (môžu byť nahradené aj jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením): 1. V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: (i) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia, (ii) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2. V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. d) ZVO: Opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Uchádzač musí preukázať svoju odbornú spôsobilosť opatreniami použitými uchádzačom na zabezpečenie kvality zatepľovacieho systému, najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a technicky spôsobilý poskytnúť predmet zákazky. 3. V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (stavbyvedúci).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ad 1) Zo zoznamu stavebných prác / potvrdení o uspokojivom vykonaní stavebných prác musí vyplynúť, že: (i) aspoň jedna zákazka bola v min. v hodnote 900 000,00,- Eur bez DPH. (ii), predmetom aspoň jednej zákazky bola realizácia zateplenia budovy, ktorá po zateplení preukázateľne patrí do energetickej triedy A1 (k preukázaniu tejto skutočnosti uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi identifikáciu budovy a kontaktné údaje osoby (meno, priezvisko, e-mail, tel. č.), ktorá je oprávnená potvrdiť danú skutočnosť). Za uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky verejný obstarávateľ považuje výstavbu alebo rekonštrukciu stavieb klasifikovaných ako budovy (kód 1) v zmysle vyhlášky č. 323/2010 Z.z. Štatistického úradu Slovenskej republiky, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb. Podmienka účasti definovaná vyššie pod písm. (i) a (ii) môže byť splnená aj jednou zákazkou. Ad 2) Uchádzač musí preukázať svoju odbornú spôsobilosť opatreniami použitými uchádzačom na zabezpečenie kvality zatepľovacieho systému, najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a technicky spôsobilý poskytnúť predmet zákazky. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti: Uchádzač predloží licenciu na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov (ETICS), vydanú Technickým a skúšobným ústavom stavebným, n.o. v Bratislave, alebo ekvivalent. Ad 3) Uchádzač musí preukázať svoju odbornú spôsobilosť na uskutočnenie stavebných prác potvrdením, že má k dispozícii nižšie uvedeného odborníka spĺňajúceho stanovené požiadavky. Nižšie uvedené požiadavky na odborníka uchádzač preukáže: a) predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: * meno a priezvisko odborníka, * prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k požadovanej činnosti odborníka, * súčasná pracovná pozícia odborníka u uchádzača, resp. iný právny vzťah medzi odborníkom a uchádzačom, * vyhlásenia odborníka, že bude k dispozícii uchádzačovi na plnenie predmetu zákazky počas celej doby jeho realizácie, * vlastnoručný podpis odborníka a b) predložením kópie požadovaného osvedčenia o odbornej spôsobilosti alebo ekvivalentného dokladu, preukazujúceho kvalifikáciu odborníka, ktorý bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie predmetu zákazky. Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek na odborníka: Odborník č. 1: 31 stavby a) platné osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané príslušným orgánom v krajine sídla osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác pre pozemné stavby, uchádzač túto podmienku preukáže spôsobom podľa bodu 3 b) tejto časti výzvy na predkladanie ponúk vyššie, b) najmenej päť rokov odbornej praxe v danej oblasti, uchádzač túto podmienku preukáže spôsobom podľa bodu 3 a) tejto časti výzvy na predkladanie ponúk vyššie.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 38 ods. 4 ZVO požaduje, aby stavebné práce týkajúce sa priamo zateplenia vykonal úspešný uchádzač sám (alebo ako člen skupiny dodávateľov). Počas celej doby realizácie zákazky a aj počas záručnej doby vyžaduje verejný obstarávateľ, aby úspešný uchádzač mal uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu min. vo výške zmluvnej ceny diela.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-04T12:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-06-30T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-04T14:00:00
Miesto: Štatistický úrad Slovenskej republiky, Lamačská cesta 3/C, 840 05 Bratislava 45.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk komisiou bude verejné. Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, a to prostredníctvom svojho štatutárneho orgánu, resp. môžu byť zastúpení osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Viac v bode 23 súťažných podkladov, ktorý obsahuje aj UPOZORNENIE v súvislosti so šírením vírusu COVID-19.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
ide o zelené verejné obstarávanie - cieľom je zníženie energetickej náročnosti verejnej budovy Zákazka sa zadáva cez systém EVO Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku vo výške 40 000,- eur
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-14T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA